Temperatuurkaartjes 5-7-2007

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 5 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Hoi meiden,

Gisteren toch een positieve ovutest! En natuurlijk nog ff flink geklusd! ;)

Ik zit rond hetzelfde als vorige maand... Hopelijk vandaag weer mijn ei... Dan zou ik precies gelijk lopen...

Mss, kijk eens wat een voorbeeldig kaartje! Ik ga nog iets harder duimen meid!

Mamajanneke, welkom hier! Het kan idd nog zijn dat FF je kruis gaat verplaatsen... Misschien kan je slijmwaarnemingen ook invullen om een beter beeld te krijgen?

Jent, ik ben het met Aly eens... Voor mijn ei drink ik ook wel daarna kijk ik er wel mee uit! Wij zijn inmiddels ook al ruim een half jaar aan het proberen en als je je ongi weer hebt drink ik echt wel een wijntje. Je zal het voor jezelf moeten beslissen. Trouwens die dip nu zou nog een innestelingsdip kunnen zijn hoor! Nog niet opgeven tot de ongi echt doorgebroken zijn hoor!

Bengeltje, knap hoor dat je het op je eigen doet! Dat er nog maar meer kilootjes mogen volgen! :D Touwens gefeliciteerd met je kruis! :D Ene je ei kan 24 uur in leven blijven dus ik denk dat je dan wel goed zit hoor!

Friendly, jouw kaartje ziet er ook goed uit hoor na je ei! Fijne dagen meid!

Wies31, jammer dat je zoveel open rondjes hebt... Gelukkig is je temp weer laag zodat je nog mooi op tijd bent! Veel klusplezier en hopelijk volgt je ei snel!!

Mimitje, gaat goed hoor meid! Ik hoop dat het klachten zijn die met een innesteling te maken hebben!

Vandaag krijgen wij kennissen vanuit zweden over voor het weekend. Ik weet dus niet of ik hier dan veel kan plaatsen maar iig wens ik jullie allemaal een fijn weekend!

2. mss

mss Bekend lid

18 nov 2006
    584
    0
    0
    Wieffie :whistle: gefeliciteerd! En goed geklust ;)

Ik hoop ook idd dat mn kaartje zo blijft...zucht...Wachten is altijd duurd altijd zolang :(

Maar de moeite waard, voor een goed resultaat :D

Mijn buikpijn is weg en heeft plaats gemaakt voor een vreemd doof gevoel in mijn lies. Hoop dat dit een goed voorteken is..... Temp kan nog alle kanten op gaan :)

3. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    ja ik vind het zelf ook knap vanmezelf en als er dan wat afgaat werkt het stimulerend hahaha na ik hoop dat het deze ronde raak is en andere gewwoon weer door na ronde 20 al isdat wel moeilijk.

ik krijg ook visite de gehele weekend dus ik zal ook weinig kunnen posten en ook ik wens jullie allemaal een fijne weekend.

4. Nina1983

Nina1983 Actief lid

9 mei 2007
    156
    0
    0
    Utrecht
    Mijn kaartje begint weer interessant te worden dus vandaar dat ik hem plaats.

Mijn cyclus verloopt voor mijn gevoel wat anders dan de vorige 2, normaal had de dagen na de ovulatie wat dikkige droge afscheiding, nu is het melkachtiger en vloeibaarder. Vanaf de dag van ovulatie had ik al wat pijnlijke () () (net als bij de vorige cyclussen), maar vanaf gisteren zijn ze nog voller en echt zeer pijnlijk, heb zelfs moeite om mijn beha aan te houden. Kan me niet herinneren dat ik dat gevoel ooit op deze manier heb gehad.
    Voor de gein gisterenavond nog een ovulatitest gegaan (de laatste die ik had, zwangerschapstesten moet ik nog even bestellen en is het trouwens nog veel te vroeg voor om te doen). De ovulatietest was tot mijn verbazing bijna positief terwijl uit mijn temperatuur en eerdere ovulatietesten al een duidelijke eisprong was gebleken (dag 14 en 15 heel licht streep, dag 16 vetpositief, 17 positief, 18 heel licht streepje, 19 niets). Wellicht een kruisreactie met HCG....(weet nog geen eens of dat al zo vroeg kan)
    Ik zal de komende week gewoon rustig moeten afwachten (moet veel werken dus dat maakt het wachten wat makkelijker) , als er al een bevruchte eicel is kan er deze week nog zoveel fout gaan........

Zal vanaf nu iedere dag mijn kaartje plaatsen...

5. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    Hey ladies, ik vind het nu ook wel spannend worden. hihi ;)
    Moet ik me zorgen maken als de temp iets zakt zoals vandaag? 0,1 graden Of zegt dat (nog) niets?

(ik zie trouwens al mooie en spannende kaartjes voorbij komen, spannend allemaal hoor, ik duim voor jullie! [-o< [-o< )

6. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    @mamajanneke, dat heb ik dus ook. Ik moet er 0,4 bijtellen. Dat was het verschil na het meten van beiden.

7. houda

houda Actief lid

17 jul 2007
    285
    0
    0
    Amersfoort
    Hallo dames,

@mss: jou kaartje ziet er prachtig uit! :)
    @friendly: Veel plezier de komende dagen!
    @wies31: gelukkig je hebt je ei waarschijnlijk nog niet gehad.. Nu maar hopen dat hij nu wel snel komt..
    @mimitje: Je temp blijft zeker hoog en mooi stabiel. Heb je dat altijd?
    @bengeltje86: Ik heb weleens gehoord dat zaadjes heeeeel lang kunnen overleven, dus er is zeker een kans! En op de dag van de eisprong ook nog geklust, wel laat maar je weet ook niet hoelaat je ei is gekomen toch?
    @wieffie: fijn dat je waarschijnlijk toch je ei hebt gekregen! En zeker goed geklust hihihih :)
    @nina1983: wat raar dat je ovulatietesten weer positief zijn na zo'n tijd. Ik heb ook weleens gelezen dat een ovulatietest ook positief kan geven als er hcg in je lichaam zit. Wie weet! spannend!
    @kellox: Volgens mij zegt dat niet zo heel veel als je temp o,1 graden lager is. Kan morgen wel weer hoog zijn...

Nou dames hier mijn kaartje. Ik kan morgen testen maar ik doe mee met de testmarathon 30 juli. ik durf eigenlijk niet te testen, ben echt bang voor de teleurstelling... En na 2 jaar geloof ik er eigenlijk ook niet meer zo in, al is dit wel de eerste ronde met clomid en heb ik een hele goede eisprong gehad. (getest bij de gyn)..

Maar ja wat denken jullie ervan?

Liefs Houda

8. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    nee houda je heb gelijk ik weet ook niet hoelaat me eisprong is geweest :) dat geen me weer wat hoop :)

9. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    @ Wieffie ik weet dat de kans er nog wel is maar de 30 juli moet ik al ongesteld worden heb een beetje laat mijn ei gehad.
    Nog een algemene vraag ik heb eigenlijk na mijn eisprong nog continue last van veel slijmverlies, heeft iemand anders dat ook eens gehad of heeft het wat te betekenen? Het is echt veel en voel me er niet echt prettig bij.

xxx Joyce

10. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    even een vraagje, ik wil mijn kaartje op ff opslaan, maar als ik er rechts op klik dan springtie naar een andere pagina...
    hoort dit?

11. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    als je je ei te laat hebt gehad denk ik niet dat je de 30e ongesteld gaat worden, ik heb mijn ei ook 3 dagen later gehad en moet nu dus 7aug ongi worden ipv de 4e

12. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    is dat zo oomisscoo dat wist ik eigenlijk niet. Ik dacht gewoon dat ik dan de 30 weer ongi zou worden. Dat het opzich niet uitmaakt wanneer je je eisprong hebt gehad. Goede tip dan heb ik kans dat het toch nog wat wordt.

xxx Joyce

13. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    dus dan zou ik pas 3 aug kunnen testen als ik dan nog niet ongi ben en als ik slim ben pas in het weekend.

xx Joyce

14. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    ja dat heeft te maken met de luteale fase( weet niet of ik het goed schrijf haha)
    de periode van ei --- (innesteling) --- ongesteldheid.
    normaal gesproken is dit tussen de 10 en de 14 dagen als ik me niet vergis

15. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    ik heb sinds mijn ei trouwens ook erg veel slijmverlies.
    zoveel en zo wit dat ik bijna zou denken aan een schimmelinfectie, maar ik heb verder nergens last van dus dat is het niet.
    voel me er ook niet prettig bij

16. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    ja dat geef niet wantr je krijg ook een opsla schermpje in beeld dus gewoon opslaan geef niet dat hij over springt naar een andere pagina

17. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    ik zie heel wat dipjes op de kaartejs. Ik hoop dat het innestelingsdipjes zijn meiden!
    mss; jou kaartje ziet er veelbelovend uit. mijn duimen draaien!
    wieffie; gefeliciteerd met je ei! En goed geklust!
    Ik voelde vandaag zeer duidelijk mijn ei. Dit heb ik nog nooit eerder gevoeld zo. Alsof ie werd afgevuurd! Zou dat kunnen door de HSG dat ik dat nu beter voel?

18. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    het lukt niet, hij slaat dan de ff banner op en niet mijn kaartje!

19. mss

mss Bekend lid

18 nov 2006
    584
    0
    0
    @ Wies, ik heb veel gelezen dat vrouwen na een hsg onderzoek zwanger raken. Dit is ok bij en kennis van mij gebeurt die 1 1/2 jaar bezig zijn geweest voor een 2 de.

Ik heb al eelt op mn duimen meid ;), en jullie hebben goed geklust :D

@ Houda, helaas kan ik niet echt veel van je kaartje zeggen...is het de eerste x dat je tempt? Dan is het makkelijker te vergelijken. Hoop dat je postief test de 30 ste :D Als je dit vol kan houden, het is natuurlijk wel heel spannend.

Dames met het slijmverlies, als het op vruchtbaar slijm lijkt, dit heb ik bij al mn zwangerschappen gehad....hoop dat dit een goed teken is ;)

@ Nina, heb je een hcg shot gehad?..... Een kruis reactie is nog niet mogelijk...warschijnlijk is je progesteron gehalte nog heel hoog, wat ook een goed teken is ;) Als de ovutest bijna postief is, dan is de zwangerschapstest dat ook ;)

20. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    thanks mss de hoop wordt steeds weer groter en hoe gaat het met jou mss? je kaartje ziet er wel heel goed uit.

xxx Joyce

Deel Deze Pagina