met mij gaat het eigenlijk goed....heb geen last meer ofzo. Heb 2 dagen geleden weer dat branderige stekeige gevoel, die ik vorige maand en de dag ervoor ook had. Maar nu niks meer. Het is afwachten, het slijm heb ik nu niet....wel na het klussen vandaag een prop gehad...ja prop ook weer niet. Het leek op behang lijm
hoi allemaal, ben nu in Quebec-city en et is me pas 1 x gelukt te tempen deze vakantie, dus heb geen idee wat er gesprongen is, morgen toch maar weer eens proberen is hier soort van hittegolf in dit deel canada dus heb het bloedheet... heb niet alles terug kunnen lezen... zijn er nieuwe zwangeren? hoop het echt! gun het jullie allemaal zo! dikke knuffel van rensie
rensie; geniet er lekker van meid, het is hier kl#te weer. Eb zwanger terug hè. Mijn temp is vanmorgen 0,2 gestegen, niet zoveel als ik dacht. Wel weer een open rondje, heel weinig geslapen en een uur vroeger moeten tempen. Dus ik weet niet of ik gisteren mijn ei heb gehad, of dat ie vandaag komt.(of misschien nog later, hoop het niet) Heb nog waterige afscheiding, heb eigenlijk alleen maar woensdag een beetje eggwhite gehad. Maar goed, we wachten de temp van morgen maar weer af.
Hoi meiden, Vandaag ff snel mijn kaartje... Het ziet er wel echt naar uit dat ik mijn ei heb gehad! Hopelijk morgen mijn kruis! Ik zal proberen vanavond nog ff op jullie allemaal te reageren... nu eerst weer een druk dagje voor de boeg...
Goedemorgen meiden, Heb alweer een paar mooie kaartjes gezien! Ik kom ook maar weer eens met mijn kaartje, er is alleen nog niet zoveel aan te zien. Liefs Bregt
He meiden, Hier mijn kaartje weer, maar mijn temp is te laag denk ik he! Kunnen jullie niet duimen dat ie wat stijgt . Wat vinden jullie van mijn kaartje? xxx Joyce
Goedemorgen meiden @ Joyce, je temp is nog steeds mooi hoog hoor.... @ wieffie ng 1 hoge temp en je krijgt een kruis Hier dus mijn kaartje van vanmorgen
Ik durf eigenlijk nog niet goed. Dus ga wachten tot mijn nod. Ik heb de testen van matcare...maar ga denk ik toch ook nog mar een clearbleu inslaan
Ja mss jou kaartje is echt super. Volgens mij is het deze keer raak of er moet wel iets heel geks gebeuren. Hoe lang is jecyclus normaal? xxx joyce
Nou meid, knap dat je kan wachten! hihi met zo'n kaartje op 11 DPO had ik denk ik allang de verleiding niet meer kunnen weerstaan!
Mijn lf is altijd 13 a 14 dagen. Ik wacht het weekend mijn temp nog f af. Ik heb al vaker een kaartje op 12 dpo naar beneden zien gaan. Ik vind het wel heel erg spannend hoor
ik heb toch getest en negatief. Zowel op de matcare als de digital....je verkijkt je op de digitaal....ik wist dat ik niet op het patroon moest kijken, maar toch gedaan. Wel 2 streepjes maar niet zwanger. Ik ga nu niet eerder weer testen al op mn nod......