Jammer Mss! Maar ik denk dat je gewoon nog wat te vroeg bent hoor! Vooral de digitale heeft meer HCG nodig en zal zeker niet op 4 NOD positief geven denk ik! Jent, bij de digitale mag je niet naar de streepjes kijken, die geeft alleen aan "zwanger" of "niet zwanger"
Hallo dames, Nou ik heb getest! En helaas was hij negatief! Ik vind het heel jammer maar ja het was ook pas de eerste maand met clomid. Het zou ook wel heel toevallig zijn als het de eerste ronde raak was. En toch hoor je het eigenlijk best vaak.... Er zijn wel een aantal vragen die in mij opkomen zoals: Hoe kan het dat het met een goede eisprong (progesteron was 74) en goed zaad van mijn man en op precies de goede dagen toch niet zijn gelukt? (ik weet dat er een miljoen dingen kunnen zijn die mis gaan maar toch) En wat als mijn eileiders verstopt zijn of dat zijn zaadjes niet kunnen overleven in mij? Dan duurt het nog maanden voordat we daar achter komen want eerst moet je toch een aantal maanden clomid hebben gebruikt en pas daarna de samenlevingstest en de hsg laten doen? Nou ja dit zijn vragen die nu bij mij naar boven komen, maar de tijd zal het leren... Nu maar hopen dat ik snel ongesteld wordt en dat ik in ieder geval een regelmatigere cyclus aan deze maand over hou... (en niet van 99 dagen!) Hier nog mijn kaartje van vandaag:
dag meiden! Ben net terug van 3 weekjes vakantie in noorwegen en zweden. Niet getenpt en moet komende week 3x naar de gyn voor bloed, sperma en uitslagen... spannend dus.. hier verder nog nieuws? Ik ga echt niet alles terug lezen hoor.... hihi
@ houda volgens mij betekent stats de dagen dat je ongesteld kunt worden. En het kan best zijn dat je te vroeg hebt getest aangezien je pas de 15de je eisprong hebt gehad. Als je over een week nog niet ongi bent zou ik nog een test doen. En waarom dingen goed of fout gaan blijft een raadsel ook al doe je je best. Het is volgens mij gewoon een beetje een kwestie van geluk. @ wieffie ik snap het, nou ja mss je bent nog niet ongi dus je kunt altijd nog een testje wagen over een week als je niet ongi bent want je temp ziet goed uit. @mimitje wanneer mag jij een testje doen ik vind het wel spannend. Ik zelf doe pas volgend weekend een test als ik nog niet ongi ben geworden. Want ik heb pas 18de mijn ei gehad volgens mijn chart al zou het ook de 15de kunnen zijn geweest en besides ik heb ook niet echt veel klachten waaruit ik kan afleiden dat ik zwanger zou zijn en dat had ik voor mijn miskraam wel. Maar hoop het natuurlijk toch want elke keer is anders zeggen ze.
Kijk wat er nou met mijn kaartje is gebeurd. Het zal nu echt wel game-over zijn ofzo. Hij geeft nu echt niets meer aan. Snappen jullie er iets van? xxx joyce
@jent, inderdaad vervelend dat je niet kunt zien waar je aan toe bent. snap ook niet echt veel van jouw kaartje meid. Denk dat je rond de dagen dat je geen temp gemeten hebt je eisprong had? Mijn kaartje voor vandaag:
mijn kaartje gaf eerst de hele tijd aan dat ik de 18de mijn eisprong heb gehad en nu niets meer. Ik snap het niet meer. xxx Joyce
He daantje 86 sterkte meid met je verlies. Ik moet zeggen dat ik wel blij was na mijn curretage want ik kon tenminste weet opnieuw beginnen. Bij mij heeft het erg lang geduurd voordat ze het weggehaald hebben. Ik weet niet of ik je dit mag vragen, maar daantje pendel jij nog steeds? xxx Joyce
zou je voor mij willen pendelen? Ik bedoel mijn kaartje is zo onduidelijk en ik zou toch wel graag willen weten wanneer ik weer zwanger raak. thanks alvast bedankt. xxx Joyce
ja hoor stuur me maar ene pbtje maar heb wel geduld want er willen meerdere. en aangezien ik het nu best druk heb emotioneel doe ik het wat rustiger aan
Ik heb vandaag trouwens een half uurtje later getempt, 07.30 uur ipv 07.00 uur maar ff neemt de temp gewoon mee zo te zien. Een half uurtje, maakt dat iets uit?