Temperatuurkaartjes 5-7-2007

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 5 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    volgens mij niet en het ziet er sowieso mooi uit je kaartje. Veel verschil zal er tussen een half uur qua temp niet zitten. Succes meis...Ik duim voor je.

xxx Joyce

2. Jessica83

Jessica83 Fanatiek lid

6 mrt 2007
    1.512
    2
    0
    Nieuwegein
    Hier mijn kaartje voor vandaag.

3. mss

mss Bekend lid

18 nov 2006
    584
    0
    0
    Goedemorgen meiden,

Hier ook weer ff mijn kaartje, als ie morgen weer zo hoog is ga ik toch maar weer een testje wagen ;)

4. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    wow mss het gaat echt goed bij jou, mijn kaart wordt steeds onduidelijker hij meldt inmiddels geen eisprong meer. ( zie vorige pagina).

xxx Joyce

5. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    hoi dames dit is mijn kaartje voor vandaag

6. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    hey meiden

word echt gek van mijn lichaam zoveel steekjes en toch steeds niets. ik wil verder met klussen :cry:
    hier mijn kaartje

Liefs Dimmel

7. mss

mss Bekend lid

18 nov 2006
    584
    0
    0
    @ Joyce...ik weet ook niet waarom ff je kruis weghaald, hem je em wel op advance staan?

@ wieffie, bedankt wieffie. Ik weet dat ik te vroeg ben, maar ik had ineens de drang om te testen :( Dit terwijl ik nog geen eens een uur van te voren had geplast. Ik wacht nog lekker 2 dagen ;)

@ mimitje mooi kaartje meis...en nu hoog houden hé :D

@ Dimmel, jee meid ik heb het echt met je te doen. Dikke knuf van mij ;)

Ik heb ineens diarree, kan het komen dat mijn temp daarom nog hoog is. Ik voel mij niet ziek ofzo?

8. bregt

bregt Actief lid

27 sep 2006
    399
    0
    16
    Goedemiddag meiden,

Wauw mimitje en mss, jullie hebben echt super kaartjes! Ik hoop voor jullie dat het raak is! En voor alle anderen, veel succes!

Liefs bregt

9. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    hallo dames,

Ben nog niet zolang thuis en ga voor jullie speciaal hcgkes sturen en ik hoop dat ze helpen

10. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    He meiden,

Ik heb idd mijn kruis gekregen! :D Reageer maar ff kort want ben de afgelopen dagen alleen maar bezig geweest met onze zweedse kennissen (die ik inmiddels al wel terug naar zweden kan kijken :x , wat een zeurzakken :x )

11. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    ik ben bang dat ik ongi wordt ik heb vadaag iets rozig bloedverloren. En een innestelling kan het niet meer zijn he?

xxx Joyce

12. mss

mss Bekend lid

18 nov 2006
    584
    0
    0
    @ Joyce...jee meid. Dikke knuffel.......

Je hebt geen duidelijke ovulatie op je kaartje....dus als je verders geen vortekenen hebt kan het ook je ei zijn.......

13. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    ach ja eind van deze avond of morgen weet ik waarschijnlijk wel meer kan toch niets anders doen dan wachten he. En mijn ei zou anders dan wel heel erg laat zijn, kan ik me haast niet voorstellen en als het mijn ei is ja dan kan ik het deze maand wel vergeten. Dus hoop eerlijk gezegd dat ik gewoon ongi wordt dan begin ik lekker vroeg aan een nieuwe cyclus, paar dagen eerder als verwacht.
    Thanks voor de knuf ik hoop dat jou kaartje zo mooi blijft en dat het raak is.
    xxx joyce

14. mss

mss Bekend lid

18 nov 2006
    584
    0
    0
    Dank je joyce, ik hoop het ook. Moet nog even 2 dagen op mn tanden bijten. Ik heb ook al eens een laat ei gehad...dus alles is mogelijk. Hoop dat je snel meer duidelijkheid krijgt.....en heel snel zwanger mag zijn ;)

15. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Hé Wieffie, wat een mooi kruis en super geklust! En dat met logees in huis... Succes op de wachtbank.

Ik kan even niet op iedereen reageren, maar ik heb 't wel een klein beetje bijgehouden de afgelopen dagen. Volgende week misschien weer wat actiever.

16. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    wieffie; mooi, je ei is geweest, succes met het afwachten.
    mss en mimitje; woow, wat een mooie kaartjes. Ik duim voor jullie hoor!
    Ik heb nog steeds geen ei gehad. Ik snap er niets van. Zou het na de hsg weer onregelmatig kunnen worden. Ik zit nu op dag 17. Ik heb hem normaal dag 14 of 15. Mijn menstruatie was ook erg raar de laatste keer. Ik heb het gerekend vanaf de 1e dag bruin/rozig bloed(3 dagen eerder dan mijn NOD), omdat de rest van mijn ongi daarna niet is veranderd. Dacht eerst dat het langzaam door zou zetten naar een normale bloeding, maar dat is niet geweest.Als ik van mijn nod uit moet gaan heb ik morgen mijn ei. Ik hoop dat ie morgen hoog is, dan hebben we mooi geklust dit weekend. Heb al weg 3 dagen steekjes en krampjes, dus dacht hem echt al gehad te hebben. Ik plaats morgen mijn kaartje wel, hopelijk met een hoge temp erbij!

17. mimitje

mimitje Lid

10 jan 2007
    44
    0
    6
    @Joyce: vreselijk die onzekerheid. Ik hoop toch dat het geen ongiverschijnselen zijn.

Hierbij mijn kaartje: ik kan me nog steeds inhouden om te testen...

18. mss

mss Bekend lid

18 nov 2006
    584
    0
    0
    @ Wies, hoop dt je morgen je ei ie hebt meid ;)

@ mimitje....mooi kaartje hoor :D

Hier mijn kaartje voor vandaag. Ik hoop nu toch echt dat ik zwanger ben. Ik voel eigenlijk niets speciaals.....zelfs geen echt ongi gevoel. Alleen vanmorgen met opstaan een beetje lage rugpijn. Wel ben ik rete vroeg wakker elke morgen.....gelukkig val ik wel direct weer in slaap :)

19. Nina1983

Nina1983 Actief lid

9 mei 2007
    156
    0
    0
    Utrecht
    Hier is mijn kaartje weer, afgelopen 2 dagen erg druk geweest en daarom mijn kaartje niet kunnen plaatsen.
    De temperatuur is vandaag iets omhoog gegaan, het wordt nog even afwachten....

20. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Bannercheck

Gister naar beverwijk geweest naar de bazaar
    Was echt heel mooi daar heb een broek gehaald en een leuk trui
    Nou mss jou kaartje ziet er echt heeeeel goed uit zal voor je duimen

Wij zijn ook hier flink aan de klus een week voor me ei al en 31 juli naar de gyn
    Ff kijken of mijn lichaam weer normaal doet nou zonder die clomid vind het wel spannend
    Hou jullie verder op de hoogte

Liefs Tijgertje23

Deel Deze Pagina