Temperatuurkaartjes 5-7-2007

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 5 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    Mss het ziet er mooi uit hoor!

Liefs, Paula

2. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    @ MMS jou kaartje is echt super. Je zou toch haast zeggen dat het raak moet zijn. Zeker als jeje ook zwanger voelt.

Zo hier mijn kaartje. Ja valt nog wel niet zoveel te zien. Maar zie al dat mijn temp een stuk lager is als de vorige keer, maar ja zoals ik toen al zei toen was ik flink verkouden en dat zie je dan wel terug in de temp. dat scheelt bij mij 0.4a 0,5 tienden dat is best veel eigenlijk. Maar nu heb ik wel weer genoeg gezwamt. Hier mijn kaartje
    xxx Joyce

3. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    mss; echt zo spannend voor je! Hoe laat ga je testen morgen dan kom ik gelijk kijken.
    Mijn nod verschuift naar 13-8 als gisteren mijn ei was. Erg leuk, want wij zijn 12-8 2 jaar getrouwd. :D Dat zou een gaaf cadeau zijn! Dat wordt echt testen in huis halen om ze die zondag te doen. Maar goed, eerst kijken of mijn temp zo hoog blijft :( Ik blijf krampen houden alsof mijn ei/ongi komt, al vanaf vorige week donderdag. En mijn slijm is ook niet echt duidelijk. wel dat het nu erg droog is! :oops: dat wordt niet klussen vanavond! :)

4. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Hey meiden!

Ik heb een vraagje. Vanmiddag was ik op visite en had ik ineens veel bruin slijm, dus ik dacht: game over. Kwam thuis, tampon ingedaan (wilde haast niet, zo droog...) , net er weer uit en...helemaal leeg!
    Heb verder ook geen buikpijn ofzo, maar goed. Ben een klein beetje bang dat het morgen of overmorgen toch door gaat zetten. Eerst de temp van morgen maar ff afwachten.

Liefs Friendly

5. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    friendly; misschien wel een innesteling? Zou goed kunnen hoor!
    Ik vraag me af of 0,2 genoeg is om te stijgen na je ei. Ik had nl vrijdag 36.0 en zaterdag 36.2 en de 2 dagen erna. Toen had ik nog wel slijm, al was het waterig. De afgelopen 2 dagen niets. Ik zal mijn kaatje er nog eens bij doen. denken jullie dat ie vrijdag geweest kan zijn?

6. Symoen

Symoen Bekend lid

12 apr 2007
    968
    0
    0
    mama
    Hé Wies,

Ik heb er ook niet zoveel verstand van,maarre volgens mij was het vrijdag.Zo te zien op je kaartje.

Ik had ook een reactie op mijn vraagje,maar dat had je wel gezien hé.
    Ik vind het nu ook wel vreemd van mijn eigen kaartje.Want als een ovu test positief aangeeft op dag 22.En dat zou dan zijn omdat je zwanger zou zijn,waarom geeft dan een zwangerschapstest negatief aan.
    Of snap ik het weer niet?

groeten Simone

7. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    symoen; dat is wat ik al eerder tegen je zei. Het kan zijn dat het eitje is bevrucht, en dat het zich niet goed heeft ingenesteld. Dan worden er hcg aangemaakt in je lichaam, waardoor ie positief aan kan geven. Als het vruchtje daarna afbreekt, heb je weer een negatieve test. Daarom zeggen ze ook altijd dat je pas vanaf je nod moet testen. Er kan nog heel veel mis gaan na je innesteling, en dan is de teleurstelling nog groter als het na een positieve test toch ineens fout is gegaan.
    Je hebt een nieuw fotootje zo te zien, toch nog gelukt?
    ff geeft geen kruis vrijdag, ook al vul ik vruchtbaar slijm in. Het is natuurlijk ook niet erg hoog. Ben nu in ieder geval niet meer vruchtbaar, dat heb ik wel gemerkt. Dus maar weer afwachten. Je nod is ingevuld op het nodforum zag ik.

8. Symoen

Symoen Bekend lid

12 apr 2007
    968
    0
    0
    mama
    wies31,tijd voor jou om ook een fotootje weg te zetten,je bent nu al zo lang lid,ha ha ha.
    Nu zit er niks anders op dan duimen en hopen,ik ga mijn best doen!

Symoen

9. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    nou vooruit, hier is ie dan! Na 9 maanden een fotooke! Ik had net zelfs een positieve ovutest ingevuld op donderdag, en toen kreeg ik nog niet eens een kruis. Dus dan zal het wel niet genoeg gestegen zijn.

10. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Wies: innesteling, had ik nog niet aan gedacht. Maar hoop er eigenlijk nog niet teveel op. Denk wel dat je vrij je ei gehad hebt hoor... Duurt waarschijnlijk een paar dagen langer dat je een kruis krijgt. FF is niet zeker genoeg omdat je temp volgens hem niet ver genoeg stijgt, terwijl het genoeg kan zijn. FF een paar dagen geduld en hopen op een mooie stijging!

Liefs Friendly

11. mss

mss Bekend lid

18 nov 2006
    584
    0
    0
    @ Wies het komt door je hoge temp op donderdag...en de open rondjes.

Nog ff een paar dagen door tempen meid, dan krijg je waarschijnlijk een stippelkruis. En een stijging van 0,2 is genoeg hoor ;)

Hier gaat het niet goedkomen....hevige ongikrampen gehad. Ik voel mij of ben ik het al, alleen is er nog niks te zien :(

Maar goed...ik ga zaterdag lekker chillen op de antillen....ik hoop dat als ik toch ongi word dit gelijk morgen maar komt

12. Nina1983

Nina1983 Actief lid

9 mei 2007
    156
    0
    0
    Utrecht
    Mooi kaartje mss, spannend.

Voor mij is het game over. Vanmorgen was de temperatuur met meer dan 0,3C gedaald, een klein beetje spotting vanmorgen en vanavond begonnen de :evil: :evil: goed door te breken. helaas,door naar de volgende ronde.

13. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Jammer, Nina! :(

14. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    mss; je hoort vaker van vrouwen die zwanger zijn, ze gewoon ongipijn hebben voor hun nod. ik hoop voor je dat het darbij blijft, en de ongi niet doorzet.

15. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Hoi meiden

We zijn vanmorgen bij de gyn geweest en de gyn had ons voorgesteld
    om met iui te gaan beginnen

Ik vind het wel eng want ik heb medicatie voor 2 maand clomid
    en ik krijg ook nog hormoonpuiten

23 Aug hebben we een afspraak staan bij de verpleegkunde afd
    daar gaan ze me leren hoe ik me eigen kan spuiten

En waarschijnlijk gaan we dan ook met de behandeling beginnen
    maar ik hoop nog dat ik voor die datum zelf zwanger kan worden zodat ik dit niet hoeft te gaan doen

En het is nog maar de vraag of het vergoed wordt

Liefs Tijgertje23

16. bregt

bregt Actief lid

27 sep 2006
    399
    0
    16
    Goedemorgen meiden,

HIer mijn kaartje voor vandaag, eitje in aantocht? Ben bang van niet...denk dat ik nog een paar daagjes moet wachten. Ik weet in ieder geval wel dat ik flink moet gaan klussen de aankomende dagen :)

mss, hoe ist nou? Nog steeds niet ongi? Al getest? Ongikrampen---> bandenpijn? Je houdt ons nieuwsgierig!

Liefs Bregt

17. mss

mss Bekend lid

18 nov 2006
    584
    0
    0
    Goedemorgen meiden,

Vanmorgen om 5:00 al getempt, vergeten mn urine op te houden. Om 7:00 getest en wederom negatief. Temp van vandaag 36,9...o,1 omlaag. Ik hoop dat ik vandaag ongi wordt....

18. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Goedenmorgen meiden,

Vandaag 3 uur eerder dan normaal getempt... Ik heb erg veel last van krampjes in mijn buik en brandend maagzuur... om gek van te worden vandaar waarschijnlijk ook dat ik erg vroeg wakker ben. Hier mijn kaartje voor vandaag.

Kellox, het begint idd spannend te worden voor je! Weet je al wanneer je gaat testen?

Mss, ik ben ook erg benieuwd. Ik denk ook dat het er goed uitziet voor je! Hopelijk krijg je snel een positievebevestiging!

Wies31, zo te zien is je ei geweest! Succes op de wachtbank! Oja, 0,2 is zeker wel genoeg hoor! ;)

Mimitje, hopelijk heeft de ongi niet doorgezet en is je temp weer omhoog!

Bengeltje86, nog een weekje meid dan weten we meer! We lopen bijna gelijk! Spannend hoor!

Nina1983, balen meid dat de ongi weer is doorgebroken! Blijkft toch iedere keer weer een teleurstelling :( Hopelijk wordt de komende ronde jullie ronde!

Tijgertje23, wat vervelend dat jullie zoveel ellende door moeten voor jullie wondertje! Hopelijk ben je idd voor die tijd zwanger en anders is dit miscchien net het zetje wat je nodig hebt om zwanger te raken! Meid, je krijgt een dikke knuffel van me!

Bregt, Ik hoop dat je ei eraan zit te komen! Iig veel klusplezier! ;)

19. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw

Het (was) idd spannend! kon het niet weerstaan en kijk mijn kaart: ;)
    Kreeg m niet gedownload dus zie album! ;)

20. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    Hihi echt super op 11 DPO al een streep! Nog best licht maar heeeeeeeel duidelijk! hihi, ben helemaal HAPPY! maar ook bang omdat het de vorige keer al snel mis ging! :(

Hihi maar we hopen op het beste! ;)

Deel Deze Pagina