Wauw Kellox wat goed meid! Ik hoop dat het nu allemaal goed mag gaan en dat je over 9 maanden een wolk van een baby in je armen mag houden! Gefeliciteerd meid!
O,ja meiden ik ga deze maand niet tempen ivm mijn vakantie. Ik kom zo nu en dan even langs om te kijken.... S6 allemaal
Kellox Gefeliciteerd meid!!! Geniet ervan! mss Meid, kop op. Laat het hoofd nog niet hangen, er kan nog van alles gebeuren. Geen bloed, geeft moed zeggen ze wel eens! Liefs Bregt
Lief van je bregt. Maar ik weet nu zker dat het niet meer raak kan zijn. Anders had ik allang positief getest . IK ben ook niet echt teleurgesteld. Weet nl dat het zaad van mn man ook niet tip topis op dit moment. Het zag er alleen zo belovend uit dat ik er zelf in ging geloven. Begrijp ook niet waarom mn temp zo hoog is, want ik heb het doorgaans de hele dag al koud . Nou genoeg getreurd, we hebben nog een klein kansje in de vakantie
He kellox gefeliciteerd, maar waar staat jou kaartje nou. Ik wil hem wel eesn bekijken als dat mag. xxx joyce
Goedemorgen! Kellox: gefeliciteerd meid! Hoop voor je dat het deze keer goed mag gaan! Mss: ik denk dat ik het geloof er ook uit zou hebben na zoveel nega-testen. Maar zoals de anderen ook zeggen: geen bloed geeft moed! Ga je nog bij de ha een bloedtest aanvragen nu? Wieffie: misschien al vroege zwangerschapstekenen? Tijgertje: misschien dat door de 'hulp' van de gyn de druk er een beetje af is en dat het toch spontaan gebeurt in de komende twee maanden... hoop houden meid, wij helpen duimen! Bregt: klussseennn! Nina: helaas, maar op naar de volgende ronde en dat die beter nieuws mag brengen! Hier temp weer iets omhoog. Begin nu toch ietsje ongi-pij te krijgen. Nog geen bruin weer gehad, maar denk niet dat het lang op zich laat wachten. heb de inlegkruisjes alvast tevoorschijn gehaald. Bruine slijm van gisteren was trouwens niet het gewone bruine afscheiding wat ik 'vroeger' voor ongi had, dit was haast vruchtbaar slijm, maar dan met bruin erdoor. Maar goed, we wachten nog ffies af. Liefs Friendly
kellox; wauw, gefeliciteerd meid, en dat al op 11 dpo. Waar staat je kaartje? Hier mijn kaartje, gelukkig weer omhoog.
Joyce: zit nu op 12 DPO en krijg nu toch echt ongi-buikpijn. Heb geen idee hoe lang mn lf is, maar ik gok op... 12 dagen deze keer. Maar ben na deze cyclus (zit nu op dag 189) hartstikke blij dat ik eindelijk ongi ga worden! Maar goed, er is nog geen bloed, dus we wachten nog ff af...
hey meiden hier ben ik ook weer eens...gisteren ineens vette steken ik tegen mijn mannetje dit moet toch de eisprong zijn dus wij 's avonds geklust en vanmorgen was me temp nog laag dus was wat anders word eg gek...zondag nog een testje ertegen gooien Liefs Dimmel
kellox, GEFELICITEERD en probeer er van te genieten nina, balen, op maar weer naar een volgende ronde. dimmel, balen die onzekerheid. mss, jammer, veel plezier in de vakantie
Dat hoeft niet perse mss Sommige mensen testen pas later positief. Ik heb een vriendin die bij beide zwangerschappen pas een week overtijd positief testte. Het hoeft niet maar het kan nog steeds. Btw heb je altijd zo'n vroege eisprong? Kellox een voorzichtige felicitatie.. .. Liefs, Paula
ja wieffie spannend we lopen inderdaad bijna gelijk maar wat me opvalt nu ff denkt dat ik me ei gehad heb wat goed zou kunnen is dat me temperatuur nu stabieller is dan voor me ei hier mijn kaartje onder
@ Blondie Nee dat is nu de laatste 2 cyclussen zo. Normaal zat ie altijd op dag 14 of 15 en daarna 1 x 18 en nu 2x zo vroeg. Ik vind het ook helemaal niet leuk meer. Heb toch het idee dat het een beetje in de war is nu
mogen hier ook vraagjes worden gesteld met betrekking tot cervix slijm? Ik weet namelijk even niet wat ik moet gaan invullen bij FF. Ik heb nu namelijk van die gelei-achtige "klodders" maar ook een beetje slijm waarvan je hele kleine draadjes kan trekken. Wat moet ik nu invullen? Sticky of eggwhite.... of iets anders? Liefs Bregt
Bregt dat klinkt als wat ik de vorige ronde bij mijn ei had. Ik geloof dat je bij klodders beter van sticky uit kan gaan... misschien dat de anderen een idee hebben...?