In mijn album Dames allemaal thanx voor de felicitaties, nu maar hopen dat het goed blijft gaan! Maar positief denken is het beste! HAHA (maar ben blij als ik wat verder ben zeg! )
Bregt: ik zou het op Sticky houden. Hier geen ongi-buikpijn meer, alleen vanmorgen gehad. Wel een klein beetje bruin, echt maar een klein beetje, maar genoeg om het niet over het hoofd te zien. Als ik ondergoed aan gehad had zonder inlegkruisje was het me waarschijnlijk niet eens opgevallen. We moeten dus nog ff geduld hebben. Ben in een schoonmaakbui want krijg vanavond visite. Best balen, want ben nu al bekaf! Maar goed, wordt vast wel gezellig (en niet al te laat hoop ik...) Liefs Friendly
kellox: vraagje trouwens: als je de dagen telt ben je dan niet 2 dagen verder dan dat je banner aangeeft?
Ik zit inderdaad op dag 26 nu. huh? nu snap ik het niet meer. waarom zegt die banner dan 3 weken en 2 dagen? moet dus 3 weken en 5 dagen zijn of niet? 3 dagen meer zelfs
Je zit nu op dag 26, 26:7= 3 weken en 4/5 dagen afhankelijk van wanneer je ongi begon. De eerste dag van je laatste menstruatie was 7-07, als ik dat uitreken op een andere site dan kom ik uit op 3 weken en 4 dagen (en wat uren, maar goed as niet van belang). Uitgerekende datum: ong 12-04-08.
hihi had de banner idd verkeerd ingevuld op lilipy! STOM STOM STOM. dit klinkt al iets beter toch! haha
Ja dat zal ik maar es gaan doen inderdaad! Hoe is het met jou nu, weet je zeker game over? Vorige keer testte ik pas 4 dagen na NOD positief meid!
quote] Ja dat zal ik maar es gaan doen inderdaad! Hoe is het met jou nu, weet je zeker game over? Vorige keer testte ik pas 4 dagen na NOD positief meid![/quote] Ja ik denk het wel...heb best wel last van ongi krampjes.....Ik heb mij er alweer bij neergelegd. We hebben weer een nieuwe kans . Geniet van je zwangerschap meid
mss; het lijkt me toch duidelijk je ei, waar ff het kruis heeft gezet. Wie weet is het toch gewoon raak! Ik hoop dat de duivels wegblijven! Ik heb mijn kruis gehad van ff, maar niet op de plaats waar ik had gehoopt. Ook eg raar, want het komt helemaal niet overheen met de slijmwaarnemingen. Denken jullie dat ff gelijk heeft? Dan moet ik nog langer wachten,pppff.
Hoi meiden, Mss: ik twijfel of je ei later geweest is, maar misschien dag 14? Die zou ik las optie nemen. Ook al was je test negatief, je kaart blijft mooi, zou echt zonde zijn als er geen roze uit rolt! Hier van gister 19u tot en met nu geen bruin meer gehad en ook geen buikpijn. Temp is mooi stebiel gebleven. Maar goed, we zitten 'pas' op dag 13 DPO dus we kunnen nog alle kanten op he. Wat vinden jullie er van? Liefs Friendly
Wies, het lijkt er wel op dat FF gelijk heeft... misschien dat ie van mening verandert als je de open rondjes wijzigt in gesloten. Alhoewel ik het betwijfel. Bij mij verandert mn kruis ook in gestippelt als ik de slijm een paar dagen voor het ei weglaat (heb ff tetest) dus er zal toch wel iets van kloppen vrees ik...