Hallo dames, zitten weer een aantal mooie kaartjes bij ! Hier is mijn kaartje, hoe verklaren jullie de dip in mijn lijst ?
Hoi meiden, Ik weet niet wat er aan de hand is maar mijn kaartje lijkt op geen van de beide eerdere kaartjes Ik ben nog nooit zo lang achter elkaar zo warm geweest.... (zie kaartjes in mijn album) Hopelijk blijft dat mooi zo! Ik weet dat het nog wel een weekje duurt maar begin het nu wel heel erg spannend te vinden! Mss, de hoop nog niet opgeven meid! Misschien heb je een late innesteling of is je ei idd wat later geweest... Ik blijf voor je duimen en zo lang je niet ongi bent, zijn dat toch goede tekenen! Dimmel, wat kl*te meid dat het weer zo'n lange cyclus word.... Ga je een afspraak maken met je ha? Blondie, ik zie dat het voor jou ook al weer spannend is... Jouw NOD is ook al over een paar dagen! Heb je er een goed gevoel bij? Bengeltje, laten we samen voor een positieve test gaan! Leuk! Friendly, Ik hoop dat het een innesteling was en niet een naderende ongi! Je hebt nu wel lang genoeg gewacht deze ronde! Kellox al een beetje aan het idee gewent? Leuk hoor meid! Ik hoop dat we snel met velen mogen volgen! Wies31, ik denk dat het moeilijk te bepalen is omdat je zoveel open rondjes hebt! Maar zo als ik het zie denk ik dat FF gelijk heeft...
Ik denk ook dat je ei later is geweest. (14) Bij mij zei FF ook in de 1e instantie ei op dag 8! Dus in dat geval is er nog wel hoop meis. Heb je bepaalde symptomen op het moment? ben heel benieuwd! pfff mijn duimen draaien echt overuren hier!
Hey meid, ben nog niet echt aan het idee gewend, hihi wil wel maar durf niet! ben erg bang voor een teleurstelling, maar mijn gevoel zegt (nu) wel echt dat ik hartstikke zwanger ben. (en wil dat ook graaaaaaaaag zo houden) ben blij als na de NOD zit. hihi (ben wel heel blij van binnen hoor hihi) Enne WOW wat een mooie stijging heb jij zeg! ben heeeeeeel benieuwd! hihi sowieso een aantal spannende kaartjes hier zeg! I keep my fingers crossed! hoop dat wel snel lekker kunnen zwangeren met z'n allen!
wies, ik had iets soortegelijks. dacht dat ik op vrijdag of zaterdag mijn ei had, en toen zette ff hem op maandag. Geklust op donderdag. Toen ik een paar temps gediscard had kreeg ik van FF wel mijn ei eerder. En ik was toch zwanger (zie zwangerkaartjes). Ik weet nu nog steeds niet op welke dag het nu precies was (misschien geeft termijnecho meer duidelijkheid), maar wat ik wil zeggen, FF kan er best naast zitten!
wens; ik hoop dat het bij mij net zo uitpakt als bij jou! Ik heb toch nog steeds mijn twijfels erover. Ik dacht ook vrijdags mijn ei te voelen. Zo duidelijk dat ik er zelfs een topic voor geopend heb. Ik ga jouw kaartje nog eens even bekijken. liefs wies
Help! Ik snap er helemaal niks meer van. Vandaag heeft ff een kruis gezet, maar dit kruis heeft ie op een dag gezet voor m'n positieve ovutest?! Bovendien is m'n temp nog niet echt aan het stijgen, zekr niet als ik het vergelijk met vorige maanden. Heeft iemand een logische verklaring, please? [/img]Free Image Hosting
Help! Ik snap er helemaal niks meer van. Vandaag heeft ff een kruis gezet, maar dit kruis heeft ie op een dag gezet voor m'n positieve ovutest?! Bovendien is m'n temp nog niet echt aan het stijgen, zekr niet als ik het vergelijk met vorige maanden. Heeft iemand een logische verklaring, please?
Ok, waarom lukt het me nou niet om m'n kaartje te plaatsen...heb alle aanwijzigingne opgevolgd...volgens mij...
Nog 1x proberen dan! Help! Ik snap er helemaal niks meer van. Vandaag heeft ff een kruis gezet, maar dit kruis heeft ie op een dag gezet voor m'n positieve ovutest?! Bovendien is m'n temp nog niet echt aan het stijgen, zekr niet als ik het vergelijk met vorige maanden. Heeft iemand een logische verklaring, please?
Kitt, dit komt doordat je een hoge temp hebt gemeten. Bovendien heb je een openrondje. Nog effe geduld hebben
Dus je denkt dat ik m'n ei nog niet heb gehad? Gezien m'n temp kan dat wl kloppen, maar hoe kan het dan dat ik een positieve ovutest heb gehad? (Was echt duidelijk positief)
Ik denk dat je je ei hebt gehad op dag 35. Maar omdat je zoveel open rondjes en daar ook hoge temp tussen hebt staan ziet FF het niet goed.
Ja dag 35 lijkt mij ook het meest logisch, maar aangezien m'n temp niet echt aan het stijgen is...ik snap t niet meer! sorry hoor dat ik er een beetje over door zeur...
@Kitt: hoe laat heb je getempt op dag 34? Lang uitgeslapen? Door lang uitslapen kan hij zo hoog zijn. FF ziet dit als een fallback rise. Als je lang hebt uitgeslapen, zou ik die temp op discard zetten. FF zal je ei dan op dag 35 zetten. Je hebt wel degelijk een stijging na dag 35 en dan komt het overeen met je ovu-test.
Ladies super bedankt voor jullie reacties. Heb afgelopen week idd een paar dag op onrgelmatige tijden getempt, aangezien ik op onregelmatige tijden heb gewerkt vandaar. Wel balen, want nu is m'n kaartje idd wel onduidelijk Dat fallback rise klink idd ook wel logisch...had ik niet aan gedacht, thanks!
Je kaartje laat op zich duidelijk zien dat je op dag 9 een eisprong hebt gehad.. Ook omdat je dit al een keer eerder hebt gehad vind ik het dan ook niet een vreemd verhaal. je temp blijft mooi hoog een ongikrampjes kunnen ook positief zijn hoor! Als je morgen nog niet ongesteld bent geworden en je temp blijft hoog zou ik er gewoon zaterdag nog een testje tegenaan gooien! Je maakt het wel spannend! Liefs, Paula
Dat hebben mijn man en ik ook afgesproken. Ik heb nog een cb digitaal liggen en zaterdag vertrekken we naar curacao...Vanmorgen was mn temp nog steeds hoog en gister had ik te vroeg getempt en niet met ochtendurine getest. Als hij morgen en zaterdag nog hoog is dan moet de test positief zijn als ik zwanger ben. Ik zit dan al op 18 dpo. Bedankt voor het meedenken paula!