ik had mijn kaartje even op override gezet en dan op dag 15 de ovulatie. Daarna heb ik het weer gecanceld en terug op gewoon gezet. Nu geeft ie ineens een stippelkruis(zie kaartje) hoe kan dat dan? Is ff het ook ineens niet zeker?
Dat is gek, heb je echt helemaal niks verander per ongeluk? meettijden, slijm etc. zal misschien te maken hebben, met dat je slijm niet klopt met je temp, denk toch wel eerder je ei hoor wies
ja, raar hè. ik hou de 10e als nod in mijn hoofd. maar volgens ff is het de 13e. Wij zijn de 12e 2 jaar getrouwd, dus ga dan zeker testen als ik nog niet ongi ben. Hoe gaat het met jou wens, alles naar wens? haha. Niet ziek enzo, of juist heel veel kwaaltjes?
mss; wanneer ga jij weer testen als je ongi uitblijft? Je kaartje was nog steeds mooi. Spannend hoor! Als het bij mij raak is deze ronde ben ik 21 april uitgerekend, op de verjaardag van mijn broer. Dat zou sterk zijn hè.
Wies, ik ga zaterdag weer testen....Tenminste als ik niet ongi wordt en mn temp zo blijft. Ik hoop ook dat je zwanger bent meid........zou wel super zijn hé
hallo, ik wil de zwangeren onder ons nog even feliciteren en iedereen die op de wachtbank zet, hoop ik voor goede berichten... hier is niet veel duidelijkheid en van mijn kaartje snap ik ook helemaal niks. vind t wel handig om het zo op ff op te schrijven, maar snappen, ho maar... wat betekend dpo eigelijk? mijn engels is helaas erg slecht om alles te begrijpen wat geschreven wordt op ff.... liefs janneke
DPO= days past ovulation Ik zit nu bijv op 13 dpo dus 13 dagen na ovulatie. Luteale fase is meestal gemiddeld 14 dagen. (dit is dus ook de fase van eisprong tot menstruatie! Groetjes Kelly
Hoi meiden even een vraagje over FF. Ik krijg dit bericht moet ik daar op klikken of moet ik gewoon niets doen en kan ik FF na 12 dagen nog gewoon gebruiken. you're vip trial expires in 12 days {click here} to keep your vip benefits without interruption. Mijn vraag moet ik daar op klikken of niet? xxx Joyce Degene die nog in afwachting zijn succes.
bedankt voor je antwoord, maar betekend dit dan dat ik zo zou gaan menstrueren ofzo volgens ff dan? in ieder geval bedankt voor het antwoorden! groetjes janneke
Nee hoor, je hoeft niets te doen. FF geeft iedereen een tijdje lang de VIP status. Na deze tijd loopt dit over in de gratis status. Hij vraagt je nu of je betalen wilt om de VIP status te behouden...
Goedenmorgen meiden, Ik heb me toch een dip gemaakt... Nu maar hopen dat het van een innesteling is... Hier ff mijn kaartje; Mss, al nieuws? Hopelijk nog steeds geen ongi en hoge temp? Wies31, ik heb ook al eens gehad dat FF "oude" data nog ff laat staan. Ik denk dat ie je kruis wel snel weer terug zet...
@MamaJanneke: mooi kaartje tot nu toe, ziet er goed uit, ook omdat je temp nu nog verder stijgt (Maar ik zeg er wel bij dat dit altijd nog kan veranderen) @Wieffie: dat zou best eens een innestelingsdip kunnen zijn op 8 dpo; morgen weer terug omhoog dan... @Mss: hopelijk temp nog goed?
Hoi! Nou hier game over, gisteravond nog geklust en niks aan de hand...vanmorgen was het helemaal mis. Hij heeft het dus goed losgeschoten om maar grof te zeggen. Temp is nog wel hoog, maar denk dat die wel gaat dalen nu. Heb nu ook echt erg buikpijn en rugpijn. Maar we gaan eindelijk naar ronde 2! Op een betere cyclus dan maar! Wieffie: mooie dip! Hoop dat deze positief wordt! Liefs Friendly
hey meiden hier weer even een berichtje van mij...het is nog steeds hetzelfde hier dus ik blijf maar in die afwachting zitten...maar heb gezegd over 10dagen nog hetzelfde dan ga ik weer naar de HA...hier mijn raar kaartje Liefs Dimmel