wens; ik kreeg mijn kaartje niet geplaatst vanmorgen, nu wel denk ik. de temp. zegt nog weinig. heb je geklust rond de zaterdag wens?
Kon het niet laten. Heb een sensitest gedaan, en hij is positief! Morgen en woensdag doe ik nog een test van kruidvat. Neem aan dat de sensitest betrouwbaar is.
maar weer eens mijn kaartje, ben twee nachten niet naar bed geweest (ja 2 uurtjes) ivm kamp..... morgen naar gyn.. ik wacht wel af..
cindy; gefeliciteerd! het kon ook niet anders! geniet er lekker van meid! wens; ik heb vaak 15dpo pas mijn ongi, dus dat betekent maandag 16 juli. Ik doe wel mee met de testmarathon van 14 juli, jij toch ook?
Dank jullie wel allemaal, kan het nog niet helemaal bevatten. Ben benieuwd hoe mijn mannetje dalijk reageert. Ga er poberen van te genieten, en hoop dat het deze x goed blijft gaan. Groetjes Cindy
wies, mijn verstand zegt te wachten tot volgende week maandag. Ik heb me nog niet aangemeld voor een testmarathon. Heb nog geen 'kwaaltjes', heb niet het gevoel dat het raak is...
ja, dan is het alleen maar zonde van de testen toch? Ik duim voor je dat het toch wel raak is. je hoort vaak, dat als je er niet bezig bent, en denkt dat hetniet raak is, je zomaar ineens zwanger bent. wie weet is dat bij jouw ook het geval. Ik ben er teveel mee bezig nu, maar dat komt ook omdat ik de hele dag mijn borsten voel. dan denk je er gelijk weer aan. Heb ook maar even een topic geopend bij eerste symptomen, erg hè.
Wies, ik ben me er ook heel erg van bewust dat ik bij mijn vorige 2 zwangerschappen ook helemaal geen 'testdrang' had. En daarom denk ik juist weer eens dat het wel raak zou kunnen zijn. Raar he? Ik ben er minder mee bezig nu, omdat ik dus niks voel (anders vaak wel krampjes ofzoiets), en omdat ik deze week een sollicitatie heb voor een baan die ik heel graag wil. Dus heb mijn hoofd voor iets anders nodig. Ik ga heel hard voor je duimen dat het een zw.s.symptoom is, jouw gevoelige (.)(.)! ps. Ik zie nu dat ik ook bij de testmarathon sta ja, haha, heb ik niet zelf bedacht, misschien doe ik wel mee ook! Even kijken hoe ik me voel in de loop van de week... Bij vorige zws werd ik intens moe rond NOD.
haha, heeft iemand jou opgegeven daarvoor? als je niet wilt, gewoon even vragen of je eraf mag, anders gaan ze misschien aanmoedigen om te testen. Alhoewel ik het wel gezellig zou vinden, haha. nee, je moet er zelf achterstaan natuurlijk! succes met je sollicitatie, dat is ook al erg spannend natuurlijk!
@ mss: Ik heb dat sinds 2 weken ook. Bij mij is het alleen melk en soms wat doorzichtig. Ben ook bij de ha geweest en heb bloed laten prikken. Geen gekke dingen te zien en gevoeld. Ook geen tehoog Prolactine gehalte en mijn schildklier is ook goed. Ze weet dus niet waar het vandaan komt.
Cindy van harte gefeliciteerd meid! Geniet er van he Kom je ook naar de Maart Mama's? Alle andere meiden, Heel veel succes met tempen en hoop dat er nog meer mama's bijkomen! Ik denk aan jullie hoor liefs Divi
ik heb dat ook gehad een aantal cyclussen. van grote druppels tot een klein druppeltje. deze week heb ik het ook weer, maar heel weinig. ik las dat meer meiden er last van hebben, dus ik zou me er niet te druk over maken.