He wies, Ik denk dat ik nog wel ff afwacht voor ik ga testen... mijn NOD is pas zatrdag. Ik heb nu 2x een LF gehad van 16 dagen en ik zit vandaag nog maar op 12 DPO. Hoelang duurt jouw LF normaal? Kaartjes kan je uploaden in je album door op de button te klikken. Je moet je kaartjes wel eerst opslaan als JPG, dat kan je in paint wel doen. Als je nog vragen hebt zeg je het maar
wieffie, als je nog tot zaterdag moet wordt het inderdaad nog spannend. Hopelijk blijft ie stijgen. Is ie veel anders dan je vorige kaartjes? Mijn LF is meestal 13 of 14 dagen.(dus de 14e of 15e dag ongi) maar ik twijfel nog aan mijn nod (of eigenlijk aan mijn eisprong), of vrijdag of maandag. De button had ik inderdaad gevonden, maar opslaan als JPG in paint? Ik zal kijken of mijn mannetje dat kan. maar bedankt voor de hulp!
He daante 86, Ik had je nog een pb gestuurd, maar dit gaat makkelijker. Wanneer denk je ongeveer dat je voor mij gaat pendelen? Ik ben namelijk elke keer weer in spanning als ik op de site ga kijken. Omdat ik zo benieuwd ben naar de uitslag van het pendelen. Sorry dat ik zo reuze ongeduldig ben! xxx joyce
Ik kan me haast niet voorstellen dat het raak zou zijn. Mijn kaartje is wel anders dan de anderen (de anderen staan wel in mijn album). Ik denk dat je de eisprong die FF aangeeft rustig kunt aanhouden. Het enige probleem is dat je best veel open rondjes hebt... Als je met je rechtermuisbutton op het bestandje van je kaartje klikt kan je kiezen voor openen met... en dan kies je paint uit de lijst. Als ie je kaartje in paint geopend heeft klik je op bestand, opslaan als. En dan kies je JPG. Je slaat het bestand op en dan kan je hem uploaden in je album
he aquilegia, Dit is mijn tweede tempkaartje de vorige keer gaf ff dag 18 aan, maar kan ook dag 15 zijn geweest zie kaartje. En toen was ik tijdens mijn ongi ook toevallig verkouden de eerste paar dagen. Dus ik heb mijn eisprong eigenlijk nooit zo vroeg gehad. xxxx Joyce
bedankt wiefie, ik denk dat het nu wel gaat lukken, probeer het vanavond even. Hier mijn kaartje, helaas nog steeds dezelfde temp, die verhoging was echt een toeval. Verder ziet ie er hetzelfde uit als andere kaartjes.
Hallo meiden, Het gaat hier en daar erg goed met de kaartjes. Nu de temp hoog houden meiden! We hebben nog niet zoveel zwangeren deze maand. Daar moet verandering in komen Dames op de wachtbank heel veel sterkte en succes! Duimen draaien! Liefs Bregt
Wieffie, kaartje ziet er goed uit hoor! We zitten een beetje in hetzelfde schuitje (zie kaartje). Jouw temp is na je ei wel een stuk hoger dan bij mij. Ik denk dat ik zondag ga testen, jij zaterdag? Wordt nu wel erg spannend hoor!
O dames ik zie dat het voor een aantal toch spannend begint te worden! Ik duim heel hard mee voor jullie! BLijf jullie in de gaten houden. Hier nog wat HCG-tjes, hoop dat het helpt : ************************************ ************************************* ************************************ ************************************
Hoi hoi! Het gaat idd niet zo hard met de zwangerenkaartjes deze maand, Wieffie en Wies, jullie zijn ver dus als jullie daar nou eens verandering in brengen? Hier iets vreemds, ongi is over, gisteren alleen nog wat spotting en mn temp is weer gestegen! Hij is nu weer op de hoogste-na-ei-waarde! Snap hier helemaal niks van, ben niet grieperig, heb niks vreems gedaan, niks anders dan anders... hoe kan dit? Liefs Friendly
Nog geen eisprong gehad aan mijn temp te zien. Op dag 14 had ik een BIJNA positieve ovulatietest. Het teststreepje was maar iets lichter dan het controlestreepje. Op dag 15 was het teststreepje weer iets lichter (maar niet heel licht). Ik dacht: de eisprong is vandaag. Weer geklust, gelukkig. Maar vandaag, dag 16, is mijn temp niet noemenswaardig gestegen. Vandaag moet de ovulatie-dag toch wel zijn...
Hi meiden, Heb al wel een beetje gelezen hier, mag ik meekletsen? Ik heb weer een ontzettend lange cyclus en van mijn tempkaartje word ik niet veel wijzer. Ik zal em even plaatsen. Ik had gisteren een uurtje eerder getempt omdat ik ontzettend nodig naar de wc moest. Toen had ik 36,1. Een uurtje later (ik was dus even uit bed geweest) had ik 36,2. Ik heb 36,1 ingevuld, klopt dat wel?
ik ga morgen de huisarts maar bellen want wachten blijft ook maar zo irritant...thnx meid dat je zo met me mee leeft...dikke knuffel terug...en meid ik blijf duimen voor jou!