Temperatuurkaartjes 5-7-2007

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 5 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kitt

Kitt Lid

29 jan 2007
    75
    0
    0
    Het kan natuurlijk zijn dat je temp maar heel geleidelijk stijgt, toch? Je zou idd wel zeggen dat je je ei nu wel hebt gehad.

2. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Het zou kunnen.... Maar mijn temp gaat altijd "PONK" in 1x omhoog, soms zakt hij dan weer de volgende dag (fallback rise pattern). Dus van deze stijging ben ik nog niet onder de indruk. In mijn album staan mijn andere kaartjes. Dan kun je zien dat ik tot nu toe geen geleidelijke stijgingen heb gehad. Ik ga in ieder geval vanavond nog een keer proberen te klussen voor de zekerheid en ik doe ook nog een ovulatietest vanmidddag.

3. hallo allemaal,

Aquilegia, hopelijk komt je ei nu snel. Je zei toch dat je vorige dagen niet zo goed geklutst had... misschien was je ei gewoon even aan het wachten tot je goed kluste... :D

Dimmel, veel succes bij de ha. Hopelijk helpt die je goed verder.

Wieffie; Kitt en Wies, veel succes met testen. Ik duim hier heel hard!

Kellox, bedankt voor de hcg'tjes. Ik heb er gevangen. Hopelijk snapt mijn ei dat ook. ;)

Maudi, jij gaat wel heel hard de hoogte in! Volhouden zo! :D

Hier mijn kaartje. Er zit een dipje in. Ik vind het wel raar dat ik gene hogere temperaturen heb. Normaal zit ik na mijn ei rond de 37.1 En nu maar 36.75. Iemand een idee? Of zou ff mijn ei nog verplaatsen, of komt dit niet voor met een vol kruis?

Saartje

4. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Ja, het komt niet heel slecht uit dat het ei later is... :D

Ik denk dat jouw temp morgen wel weer hoger is. Je hebt altijd toevalligheden... Pas tegen het einde van de cyclus kan hij beter niet omlaag gaan. Dus je hebt echt nog alle kans. Ik denk niet dat hij hem gaat verplaatsen, maar je weet het nooit.

5. Nu zie ik pas wat er staat. :D Geklutst. Ja, dat moet je wel met een ei natuurlijk. :D

6. Kitt

Kitt Lid

29 jan 2007
    75
    0
    0
    Vandaar dat jij een aantal dagen geleden bij mij ook een fallback rise pattern suggereerde...ik zie dat je er zelf ervaring mee hebt :)
    Tja idd toch maar even blijven klussen dan...moedeloos wordt je er af en toe van!

7. hallo allemaal!

tijdje niet geweest...
    zijn er deze maand niet zo heel erg mee bezig, dat is ook wel aan mn kaartje te zien he haha
    zet m er toch maar even bij...denk dat ik vandaag of morgen mn ei heb, ga dus nu wel door met tempen. hopelijk is die daling mn ei want dan heb ik een kortere cyclus :D
    we zien t allemaal wel!

liefs marieke
    ps kaartje lukt momenteel niet, probeer t strax nog wel even[/img]

8. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    na meidejn de zitten goede kaartjes tussen ik ga echt [-o< [-o< voor een goede afloop

ik moet vanmiddag om 13;30 bij de gynae zijn en dan krijg ik te horen of de medicijnen voor de insuline zijn aangeslagen of niet en hoe we veder gaan.

willen jullie voor mij duimen? dat me insuline nu goed is? :oops:

9. Mouse

Mouse Bekend lid

22 mei 2007
    944
    0
    0
    @ bengeltje ik hoop voor je dat je vanmiddag een positief bericht krijgt, ik duim voor je [-o< [-o< [-o<

10. gelukt...

11. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum

dank je :oops: :oops:

12. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    :D :D

Ja, inderdaad ervaring mee. Bij mij valt dat klussen nog wel mee. Ei 2x gehad op dag 14, 1x op dag 18, en deze cyclus zal het wel dag 16 worden. Maar ik heb soms medelijden met vrouwen die zo'n lange cyclus hebben en maar klussen en maar klussen. Dan zou ik het wel beu zijn na een tijdje....

@Bengeltje: sterkte, hopelijk krijg je goed nieuws!

@Marieke: succes met klussen. Je hoeft inderdaad niet altijd te tempen, als je het maar rond je ei doet.

13. jimmy

jimmy Bekend lid

14 jul 2006
    757
    0
    16
    Fryslan
    Hallo,

ik heb morgen mijn NOD, wij zitten nu in ronde 16, wat vinden jullie van mijn kaartje ?

14. Jimmy, spannend! Ik duim!

Bengeltje, veel succes dadelijk. Hier wordt ook geduimd voor positief nieuws.

15. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Hihi, ik moet eerlijk zeggen dat ik dat het enige positieve aan mijn lange cyclussen vind :oops: Ik ben dat zeker niet beu, het is eerder mijn vriend die het dan wel eens beu word :oops:

Jimmy, mooie dip op dag 9! Hopelijk een innestelingsdip! Ik ha voor je duimen! Wanneer ga je testen?

16. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Hihi, ik moet eerlijk zeggen dat ik dat het enige positieve aan mijn lange cyclussen vind :oops: Ik ben dat zeker niet beu, het is eerder mijn vriend die het dan wel eens beu word :oops:

Jimmy, mooie dip op dag 9! Hopelijk een innestelingsdip! Ik ga voor je duimen! Wanneer ga je testen?

17. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    Jimmy je kaartje ziet er mooi uit, spannend zeg!
    Wanneer ga je testen?

Ik zou nog een paar dagen wachten. Ze zeggen namelijk vaak dat de ongi door de zenuwen of stress wegblijft. Dus als ik deze maand overtijd zou zijn heb ik besloten om een week te wachten, want zo lang kun je het geestelijk denk ik niet uitstellen

Ik hoop voor jou Jimmy dat het raak is.
    xxx Joyce

18. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Jimmy, spannend kaartje zeg! Innestelingsdip op 9 dpo en nog mooie hoge temp... Weet je zeker dat je luteale fase maar 12 dagen is? Temp je al langer? Als je je luteale fase-lengte niet weet, zou ik nog even wachten met testen... maar als hij 12 dagen is, kun je natuurlijk wel testen.

19. jimmy

jimmy Bekend lid

14 jul 2006
    757
    0
    16
    Fryslan
    Ik wacht nog met testen, ik heb al zo vaak negatief getest en dat wil ik nu voorkomen, ik wacht gewoon af wat mijn tem doet, als mijn temp bijvorbeeld het weekend nog hoog is dan kan het best zijn dat ik er zondag een test tegen aan gooi !

Ja ik temp al langer, heb ongeveer een luteale fase van 13 dagen, maar wacht nog met testen !

20. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Ziet er goed uit voor een luteale fase van 13 dagen! Ik hoop dat het zo blijft!

Deel Deze Pagina