Temperatuurkaartjes 5-7-2007

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 5 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    :cry: hoi dames ik ben terug nou ik had toch wel iets beter nieuws gehoopt :cry: mijn insuline was 6 weken terug 41 en nu nog 36,4 :cry: ik had echt gehoopt dat ik al onder de 25 zat maar niet dus :cry: nu moet ik morgen na de internist :cry: om 14:30

positieve ding is dat ik 6 augustus ongesteld ben geworden (niet positief maar wel een minderlange cyclus) zie mijn kaartje van de afgelopen cyclus met de medicijnen deze was dus 31 dagen en de gynae zag hier wel een eisprong in op dag 18

als mijn cyclus komende tijd zo blijf en ook de kans dat FF mijn eisprong ziet zag zij er wel in dat ik op de gewone weg zwanger kan worden.
    ik zit nu op dag 3 van mijn nieuwe cyclus en moet volgende week woensdag een echo maken want zij wilt zien of ewr een eitje groeit.
    kan je dat al zien opo dag 10 van de cyclus?
    het maakt mij zo onzeker dat er geen eitje groeit ben zo bang om volgende week te horen er groeit nog geen eitje :cry: ik voel me echt gewoon rot op dit moment en ik ben nog verkouden ook
    :cry: ik moet ook nog een beetje meer afvallen ben nu in 6 week tijd al 4 kilo kwijt als ik nu nog iets meer afvalt kunnen ze ook kijken voor een andere behandeling en vedere onderzoeken.

kortom de gynae zag er wwel in dat als ik een eisprong heb gehad zie kaartje ik wel met de medicijnen voor insuline op de gewone manier zwanger kan worden en volgende week kijken of er een eitje groeit.

na het is weer een lang verhaal sorry :cry:

2. Symoen

Symoen Bekend lid

12 apr 2007
    968
    0
    0
    mama
    Jimmy,ziet er mooi uit je kaartje!Het is te hopen dat het zover is,spannend hoor!

O nog een algemen vraag,ben nog niet helemaal thuis met alle begrippen enz,kan iemand mij vertellen wat dpo en opo is.
    En bij FF staat onder mijn temp kaartje een stoplicht,en dat staat nu op groen.
    Wat betekent dat?

groeten Simone

3. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    nou dames

hier is mijn kaartje weer....ik ben zoooo benieuwd of het deze maand alweer raak is.....qua temp zou het kunnen maar ik durf nog niet te hopen en ik weet ook niet 100% zeker dat mijn banner klopt....
    ik heb het gisteren niet kunnen laten en ik heb getest en natuurlijk negatief

maar hier is ie dan.....ziet ie er goed uit?

/[​IMG][/url]/[/img]

4. Symoen

Symoen Bekend lid

12 apr 2007
    968
    0
    0
    mama
    Hé Liesje76 spannend!Ik hoop het voor je,ik zag aan je banner dat je morgen kan testen.Dan hoef je gelukkig niet lang meer te wachten.

Nog heel even wachten.............alvast succes!

groeten Simone

5. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    hey Simone,

net wat ik zei ik heb gisteren al getest en die was negatief dus ik denk niet dat ik morgen al testen ga omdat ik niet weet of mijn banner precies klopt...

als de duiveltjes er zondag niet zijn dan ga ik denk ik weer testen......

maar ja aan de andere kant ben ik zo'n muts die niet wachten kan hihihi

Liesje

6. Mouse

Mouse Bekend lid

22 mei 2007
    944
    0
    0
    @ Bengeltje, da's een tegenvaller meis! ik had zo gehoopt dat je met een ander bericht zou komen.

@ Symoen, dpo is days past ovulation (oftewel aantal dagen na je eisprong). Wat opo betekend, weet ik ook niet. Het groene stoplicht laat volgens mij zien dat je vruchtbaar bent.

@ Liesje, ik vind je kaartje er mooi uitzien, nou maar hopen dat ie nu hoog blijft.

7. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    had ik ook gehoop t om eerlijk te zijn aan de ene kant kan ik wel huilen dat de insuline niet goed gaat.
    aan de andere kan wel beetje blij dat zij een eisprong zag maar ik moet ook onder een bmi van 30 komen en ik zit op 32,6 :cry: doe zo me best om af te vallen en in 6 week al 4 kilo maar ze mogen nog geen behandeling starten om zwanger te worden als ik boven de 30 bmi zit .

moet dus morgen na de internist voor insuline ik baal zo ontzettend

8. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    dat hoop ik ook Maudi...maar ja ik durf er nog niet op te hopen....

9. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Wat denken jullie van mijn kaartje? Ik vind het allemaal zo vaag.. Ik dacht dus dat ik ongesteld zou gaan worden. Wel wat rose gehad (ook wat rode druppels), voor de rest bruin. Nu gaat mn temp ineens weer hard omhoog!

http://img.photobucket.com/albums/v242/ ... lang-1.jpg

10. Visjes

Visjes Bekend lid

2 jan 2007
    592
    0
    0
    Ik duim heel hard voor je!

11. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Hé Dimmel, geen excuses maken voor een lang verhaal hoor! Je hebt ook veel te vertellen, toch? Jammer dat je insuline nog niet op het goede niveau zit. Maar super dat je zoveel bent afgevallen! En waarschijnlijk kun je dus op de normale manier zwanger worden. Dat is toch goed nieuws! Ik snap wel dat je denkt: 'ik wil het nu!' maar toch... er is wel een reële kans volgens de gynaecoloog.

@Symoen: dpo = days past ovulation. Het stoplicht op groen betekent dat je nu vruchtbaar bent en moet/mag klussen. "Opo" heb ik nog nooit gezien...

@Liesje: spannend, kan nog alle kanten op denk ik.

@Marleen: spannend, geen echte ongi dus? Misschien kun je over een paar dagen testen als je temp hoog blijft en je niet ongesteld wordt.

12. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    haha dat had ik geschreven niet dimmel :) :)

de kans is de wel maar me insuline is gewoonweg te hoog en dat beinvloed wel de kans op noprmaal zwanger worden en de kans op een eisprong en korte cyclus en dat vind ik zo jammer
    morgen dus na de internist en volgende week een echo om te kijken of er een eitje groeit maar kan je dat zien op dag 10 van de cyclus als je eisprong word gedacht rond de 18de dag?

13. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    na vandaag 2 dagen overtijd...

ik wist zeker dat ik ongi zou worden na de dip gisteren en de buikpijntjes en steekjes..

Tot op heden niets...

Heb normaal een LF van 13 dagen en heb eisprong gevoeld op dag 16

dus spannend.

Heb een beetje getempt deze ronde en dit is het resultaat...

Liefs!

14. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Oeps, sorry Bengeltje, had ik helemaal je naam fout! Ja, het blijft wel heel vervelend voor je. Sterkte!

15. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Hey Bengeltje,
    Balen meid! Maar ze kunnen op dag tien wel zien of er een eitje (of meer) aan het groeien zijn. In een 'normale cyclus' is het ei op die dag al beginnen te groeien en kunnen ze zien hoe lang het nog ongeveer duurt voordat hij gaat 'springen'.

Vanmiddag liepen we in de stad en kreeg ineens weer last van mn borsten. Leek wel een beetje op het gevoel wat ik tijdens mn ei had. Zal toch wel iets hormaonaals aan de hand zijn, in de combinatie met de hoge temperatuur. Kijken wat ie morgen doet...

16. Symoen

Symoen Bekend lid

12 apr 2007
    968
    0
    0
    mama
    Hé Aquilegia,

Bedankt voor het antwoord op mijn vragen.Maar nu heb ik nog een vraag.Ik heb gisteren en vandaag ovu test gedaan,maar die geeft nog niks aan.Hoe kan dan het stoplicht groen aangeven?
    Ben hier nog niet zo in thuis,vandaar de vragen.

groeten Simone

17. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    ja oke maar mijn cyclus varrieerde altijd daarom vroeg ik me af of dat dus niet te vroeg was de laatste cyclus was dus 31 dagen

18. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Waarschijnlijk hebt je vruchtbaar slijm ingevuld (watery of eggwhite). Je moet niet wachten met klussen op een positieve ovulatietest hoor! Soms wordt-ie helaas niet positief, terwijl je wel ovuleert. Dat had ik vorige maand.

19. Symoen

Symoen Bekend lid

12 apr 2007
    968
    0
    0
    mama
    Hé Aquilegia,

Bedankt!
    Ik wist niet dat dat kon.Gelukkig wachten we niet met klussen op een positieve test!
    Vorige maand had ik het ook al zo raar,toen heb ik vanaf dag 14 ovu testen gedaan,en toen had ik op dag 22 pas een positieve test,terwijl ff mijn kruis op 15 had gezet.
    Maar ik weet nu dat dag 22 te laat was,dat dat ook geen nut had om te testen.
    Ik doe morgen nog eens een test.

groeten Simone

20. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    symoen; je moet wel elke dag een ovutest doen, anders kun je hem missen, en heeft het ook geen nut om ze te gebruiken. Je bent ongeveer 4 a 5 dagen voor je ei al vruchtbaar, vandaar het groene stoplicht. Het zaad blijft namelijk best wel lang leven. opo ken ik ook niet.
    friendly; rare temp, ben benieuwd wat je morgen hebt.
    aquilegia; kan het niet zijn dat je ei op dag 14 is geweest en dat je temp langzaam aan stijgt?
    marleen; als je nod al geweest is zou ik eens een testje wagen!

Deel Deze Pagina