Temperatuurkaartjes 5-7-2007

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 5 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ik heb inmiddels een testje gedaan, maar ik "denk" dat ie negatief is. Als ik heeeeel goed kijk zou het een heeeel vaag streepje kunnen zijn. Ik denk het niet hoor... Maar even afwachten of mn temp hoog blijft en anders zaterdagochtend weer testen.

2. Niet meer actief

Spannend Marleen!
    Kun je er een foto van maken?
    Je temp is erg hoopgevend!

3. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Het streepje is zo dun (eigenlijk bijna niet te zien) dat ik er geen foto van kan maken. IK denk ook niet dat het echt een streepje is, maar dat ik gewoon te goed kijk :) k zal gewoon af moeten wachten.. Maar ik denk toch dat het niks is.. Die temp is wel heel raar vind ik zelf. Heb ik nog niet eerder zo gehad.

4. Niet meer actief

En dat kun je jezelf niet aanpraten :)
    Een hoge temp is wel echt bewijs en je bent toch nog niet echt ongie geweest?
    Misschien een innestelingsbloeding gehad?

5. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Die ongi is ook zo vaag.. Ik dacht dat ik t gehad had, maar het stelt echt niks voor. Voornamelijk bruinig. Oud bloed dus. Ik blijf maar denken, denken, denken...

6. Niet meer actief

Volgens mij ga jij blij worden!
    Dit is allemaal wel erg hoopgevend!

7. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    ja marleen, het lijkt mij eerder een innesteling geweest. Spannend en erg hoopgevend!

ik hoop dat het bij mij inderdaad een innestelingspiek is geweest. Maar ik heb het nog nooit eerder gezien bij iemand. Nog 5 dagen tot mijn nod, dus hoop dat ie snel stijgt.

8. Niet meer actief

Wat een spanning toch elke keer weer he voor nod ;)

9. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    ja, en dan ook nog die symptomen die je zowel voor je ongi hebt als dat je msschien zwanger kunt zijn. Ik zou wel even 5 dagen willen slapen en dan wakker worden met een positieve test,haha.
    Ik heb net nog bij de kaartjes van zwangeren gekeken maar heb er niet echt 1 uit kunnen halen met een innestelingspiek.

10. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Hoeveel dagen na je innesteling kun je eigenlijk positief testen? Als ik naar mn temp kaartje kijk zou ik mn innesteling 2 of 3 dagen geleden hebben gehad. Was misschien nog te vroeg om te testen?

11. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    He marleen,

Ik hoop het voor je dat het positief is. Nog even een opmerking je banner klopt niet, want ik zat al te denken wat voor test wil ze doen en toen heb ik je kaartje gekeken en begreep het.

xxx Joyce

12. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ja, klopt.. Ik dacht zondag dat ik ongesteld was geworden en had mn banner veranderd. Vandaar dat ie nu verkeerd staat. Ik moet m nog ff veranderen

13. daantje86

daantje86 Fanatiek lid

20 nov 2006
    3.570
    0
    0
    kraamverzorgende
    ijsselstein

14. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Hoi meiden,

Vanmorgen was ik erg vroeg wakker, maar ik schrok van mijn temp :confused: 37.0 heb ik nog nooit gehaald s'morgensvroeg :confused:
    Zou het uitmaken hoe je slaapt of je temp hoger of lager is? Normaal val ik in slaap op mijn buik en draai ik me in mijn slaap op mijn zij. Dit keer ben ik op mijn buik blijven liggen.... Hier is iig mijn kaartje;

15. aly

aly Bekend lid

5 okt 2006
    966
    0
    0
    postbezorgster
    harlingen
    spannend wieffie [-o<

16. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    wieffie meid doe maar een testje hoor ;)

17. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Spannend Wieffie!

Bij mij is mijn temp ook nog steeds hoog.. Wachten duurt lang...

18. daantje86

daantje86 Fanatiek lid

20 nov 2006
    3.570
    0
    0
    kraamverzorgende
    ijsselstein
    spannend wieffie

19. Symoen

Symoen Bekend lid

12 apr 2007
    968
    0
    0
    mama
    Marleen1979,erg is dat het,dat het allemaal zo vaag is.Maar je kaartje ziet er goed uit.Spannend,ik duim voor je.

Wieffie,37.0 da's hoog,jouw kaartje is ook mooi,gaat de goede kant op denk ik.
    Het lijkt me trouwens sterk dat het uitmaakt hoe je slaapt,of je nu op je buik of zij ligt,je slaapt.Dus je bent rustig.Spannend,wanneer kan je testen?

groeten Simone

20. Mamawannebe

Mamawannebe Fanatiek lid

12 apr 2007
    1.090
    0
    0
    Directiesecretaresse
    's-Hertogenbosch
    Goedemorgen dames,

Hier nog even mijn kaartje met veel open rondjes. Ik moest vandaag een uur eerder opstaan en eerder werd ik gewoon erg vroeg wakker. Hoe gaan jullie daarmee om? Houden jullie het principe aan van dagelijks hetzelfde tijdstip of temperaturen jullie zodra je wakker wordt na minimaal 3 uur vast geslapen te hebben. Ik vind dit nogal verwarrend nl. en maakt m'n kaartje er nu niet duidelijker op.

Groetjes,
    MWB

Deel Deze Pagina