Temperatuurkaartjes 5-7-2007

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 5 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hallo,

Ben boos op FF. :x Geef ik vandaag mijn gegevens in, verandert hij mijn vol kruis en stippels. Ik dacht nee eh. Nu heb ik om te zien, gewoon nog 2 hoge temps ingegeven (iets hoger als die vandaag) en jaja, hij verzet mijn ei naar gisteren.

Maar natuurlijk hebben we de laatste keer geklust op maandag. Heel de maand al flink om de 2 dagen. En eerlijk, soms ook echt om te klussen en nu we het echt moesten doen, zeiden we... och, ik ben moe en mijn man ook en m'n ei is toch al voorbij. Dus gaan we gewoon lekker slapen... Bah!

Maar het komt door m'n slijm dat hij het verzet hoor. Ik blijf maar eggwite en watery hebben. Al van vorige week maandag... Iemand een idee?

MWB, ik temp om half 8. Zet er mijn wekker voor. Ik hou geen rekening met wanneer ik ga slapen. Maar dat is nooit later dan 1u eigenlijk.

Marleen, spannend seg. Wanneer test je opnieuw?

Wieffie, ook spannend. Ik denk ook niet dat slaaphouding iets te maken heeft met je temp.

Groetjes,
    Saartje

2. bregt

bregt Actief lid

27 sep 2006
    399
    0
    16
    Wieffie: Ziet er spannend uit meid!

Liefs Bregt

3. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Hoihoi!

Marleen en Wieffie: jullie gaan de goede kant op! Wordt een spannend weekend hier!
    MWB: ik temp zo veel mogelijk om dezelfde tijd, als ik erg vroeg op moet staan (zoals morgen) dan vul ik geen temp in. Maar goed, dat wordt een beetje lastig als dat regelmatig gebeurt... Gewoon eerlijk in blijven vullen , wie weet ontdek je een patroon in vroeger opstaan en kun je er dan iets mee.
    Saar: balen meid! Maar goed, bij een stippel is FF niet zeker, houdt het nog een paar dagen in de gaten en dan kijken we allemaal nog ff naar je kaartje om onze mening te geven.

Mijn temp is een tiende gedaald, maar nog steeds veel te hoog, snap er eerlijk gezegd weinig van. Morgen temp ik niet want dan moet ik erg vroeg op, dus we zullen zien wat ie van het weekend doet. BTW, mijn eerste kaart (nou ja, het belangrijke deel ervan) staan in mn album.

Liefs Friendly

4. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
    hoi dames,

nou ik ben vandaag ongie geworden, dus de eerste maand tempen zit er op.
    maar ik zie alleen op dag 5 een flinke daling.
    is dat dan de dag van de eisprong?
    en is dat dan niet te vroeg?
    en de kruis is verplaatst ineens maar blijft wel stippelen.
    wat houdt dat eigelijk in?

5. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland

Snappen jullie het nog :(: Ik niet!
    FF geeft 'n kruis op dag 14, terwijl ik denk dat het gisteren, dag 16 was. Mijn temp is nu namelijk vet omhoog.
    Op dag 14 had ik heel slecht/kort geslapen, vandaar het dipje. Ik had wel een BIJNA positieve ovulatietest op dag 14 en daarna is-ie alleen maar negatiever geworden.
    Hier boven het plaatje als ik de ovu-test als negatief zie.
    1 van jullie, ik geloof Wies of Wens geloof ik, dacht al dat het dag 14 kon zijn. Mmm... vreemd patroon voor mijn doen.

6. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland

En hier het plaatje als ik de ovu-test van dag 14 als positief zie. Dan geeft FF dus een vet kruis. Nou ik weet het niet hoor. Maar onze kansen zijn deze maand beperkt. Vrolijk naar de volgende maand dan maar.
    We wilden gisteren nog klussen, maar mijn vriend had opeens vreselijke maagpijn. Hij lag alleen maar zielig in bed, zo weinig mogelijk te bewegen. Klussen zat er echt niet in. Beetje een pechronde...

7. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    mamajanneke; lijkt me sterk dat je toen je ei hebt gehad als je nu ongi wordt, dan is je lf maar 7 dagen, da's erg weinig. Ik denk dan eerder dag 15 ofzo. ff weet het ook niet zeker, dus daarom blijft ie gestippeld.

wiefie:WWWOOOAAA :confused: :confused: spannend! Die is echt hoog, ik zou gelijk gaan testen! Ik heb trouwens nog geprobeerd het bestandje te veranderen, maar ik ben zo'n koei wat dat betreft, kreeg het niet voor elkaar. :oops: Ik plaats zomenteen mijn vorig kaartje ook wel.

Ik ben weer terug omhoog! :D
    Ik heb 36.7 nog nooit gehaald in de ochtend, dus hoop dat het een goed teken is. meestal bleef ie vrij stabiel. Ik zal mijn kaartje van vorige maand erbij zetten. Wieffie had het zo goed uitgelegd, maar aan een leek blijkbaar :oops: :) :)

8. aly

aly Bekend lid

5 okt 2006
    966
    0
    0
    postbezorgster
    harlingen
    aquilegia, wat doet ff als je alle E'tjes weghaald behalve op dag 16. waarschijnlijk gaat je kruis dan weg of ff verplaatst hem dan over een paar dagen. ff kan in de war raken van al die E'tjes

9. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    en mijn vorig kaartje;

ik hoop dat het kaartje van nu nog meer gaat afwijken van deze!

10. aly

aly Bekend lid

5 okt 2006
    966
    0
    0
    postbezorgster
    harlingen
    wies, dit kaartje van deze maand ziet er mooi uit.
    spannend.

11. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    aquilegia; ik denk dat ff wel gelijk heeft. En volgens mij heb je wel genoeg geklust. Zondags zou je vruchtbaarste dag zijn, dan is zaterdag zeker goed hoor! Ik zit trouwens in hetzelfde schuitje, ook zaterdag voor het laatst geklust.(wel 's nacht rond 4.30, bijna zondag)
    Wel een mooie cyclus als je ei daar is geweest, mooi 28 dagen warschijnlijk. Ik hoop dat ff je snel duidelijkheid geeft. Ben je zeker van je afscheiding?

12. Symoen

Symoen Bekend lid

12 apr 2007
    968
    0
    0
    mama
    wies spannend!Ik zag wel dat jij ook zo'n pieken en dalen kaartje hebt,net als ik.
    Zou mooi zijn,heb je een leuk kado voor je 2 jarig huwelijk,en een leuk verjaardagskadooke voor noncle Sjef!ha ha.
    Sjef vond het wel gaaf als je op zijn verjaardag bent uitgerekend!

Het is te hopen dat het zo is,eerst nog maar effe afwachten!En dat duurt zoooooooooooo lang.
    Ik was vandaag weer gezakt met temp,36.4.
    Zometeen nog een ovu test doen.

Simone

13. Visjes

Visjes Bekend lid

2 jan 2007
    592
    0
    0
    @Aquilegia, ik snap em ook niet hoor! Maar goed ben ook nog niet zo thuis in het tempen! Hopelijk heb je wel voldoende geklust!

Verder wordt het hier ook spannend zeg! Hopelijk een paar positieve testen deze week!

Ik zal mijn kaartje ook nog even plaatsen. Ik hoop elke dag dat ie nou es omhoog schiet. Ik had nog wel een vraagje: als er uit je tempen geen ei blijkt, heb je dan ook geen ei? Dus staat tempen garant voor het hebben van een ei of niet?

14. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    symoen; ja, dat is nog het leukste, uitgerekend op sjef z;n verjaardag! :) Je moet wel 4 uur wachten met plassen hè voor je de test doet, of ben je gewoon al zo lang op? ;)
    wieffie; ik zag dat je bij de testmarathon van morgen staat, ga je nog steeds testen dan? Ik sta er ook nog bij omdat mijn nod eerst morgen zou zijn. maar die is verschoven naar maandag. Misschien doe ik toch nog mee hoor, maar ik reken nergens op.

15. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
    dank je voor t antwoorden.
    ik temp nog maar net en deze maand heb ik 1 x niet getemt en 1 x wat vroeger. alleen 5 dagen na mijn menstruatie zie ik dus een flinke daling 36,19 en daarna dag tien 36,53 en alle andere zijn rond de 36,7 of 36,8
    als ik op dag 10 inderdaad een eisprong had, kan t klopen. t is nu 15 dagen later en vanmorgen ongie.

ik zie overigens wel veel mooie kaarten met regelmatige temperatuur.

16. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    @Wieffie: supertemperatuur zeg! Ben je veel later opgestaan dan normaal? Je hebt wel een open rondje. Heel spannend nu zeg!

@MamaJanneke: korte luteale fase heb je, als je eisprong-datum van FF tenminste klopt. Maar je hebt al een kindje zo te zien?

@Aly: zelf denk ik ook dat FF de eisprong nog wel verplaatst naar dag 16, vooral als ik die bijna-positieve ovu-test op negatief zet. Ik zal 'ns kijken wat-ie doet als ik de E-tjes weghaal. Maar zoveel zijn het er toch niet?

@Wies: FF geeft jou dus gelijk over mijn kaartje. Ik ga het zelf nog eens navragen bij FF zelf. Ik hoorde dat je ook advies kunt vragen daar.
    Ik ben echt zeker van die afscheiding! Ik heb er speciaal op gelet, het was duidelijk "eggwhite". Alleen de "watery" op zondag kan twijfelachtig zijn;dat was niet zoveel. Pas daarna is echt veel "eggwhite" slijm gekomen. Daarom denk ik zelf dat de eisprong toch op dag 16 was. Ik had dinsdag en woensdag ook een beetje menstruatieachtig gevoel, alsof het ei moeite had met springen. Maar misschien verbeeld ik me dat.
    Ik ga er maar vanuit dat het deze ronde niets wordt. Is rustiger voor mezelf dan steeds maar hopen, hopen, wachten, wachten.... Maar ik hou het kaartje wel in de gaten natuurlijk!
    Als je om 4.30 's nachts klust zou ik 'm zelf op de volgende dag zetten (AM). Maar waarschijnlijk maakt het niet veel uit. Jij bent trouwens mooi terug omhoog! :) Inderdaad heel anders dan de oude kaartje! Ik duim voor je dat het hartstikke raak is!

@Visjes: Als uit je kaartje geen eisprong blijkt, kan het inderdaad zijn dat je echt geen eisprong hebt. Een gynaecoloog kan er echter soms wel een eisprong uithalen, ook als FF dat niet doet. Maar als je vaker kaartjes hebt zonder eisprong, kan dat wel een goede reden te zijn om je te melden bij je HA, met je uitgeprinte tempkaartjes. Hoewel jij nog vrij jong bent, dan kun je het wel langer aankijken.

17. jimmy

jimmy Bekend lid

14 jul 2006
    757
    0
    16
    Fryslan
    Hier een flinke daling, zegt alweer genoeg !

[​IMG][/url][/img]

18. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Hoi meiden,

Vanmorgen om 06.00 uur was mijn temp 37.0. Ik ben toen ook uit bed geweest e.d. dus heb die temp genoteerd. Ik ben later weer in slaap gevallen en toen ik op mijn normale tijd weer mijn temp oipnam was ie 36.8. Ik heb er net maar een test gedaan maar die was hartstikke negatief. Ik heb wel sinds gisteren meer ongikrampjes dus het zal binnen een paar daagjes wel losbarsten...

Thx allemaal voor het duimen!

Ik zal straks op jullie allemaal reageren maar ga eerst ff ergens met mijn vriendje een broodje eten. We zijn toch allebei weer een beetje teleurgesteld :(

19. Mouse

Mouse Bekend lid

22 mei 2007
    944
    0
    0
    @Wieffie, WOW die temp is echt lekker hoog! wanneer ga je testen, ben erg beniewd!
    @MWB. ik zet tegen woordig de wekken om steeds op het zelfde tijdstip te testen. Op die manier hoop ik een betrouwbaar beeld te krijgenvia FF
    @Marleen, wanneer doe je nog een testje?
    @Mamajanneke, balen dat je ongie bent geworden. Ik denk dat FF het wel aardig goed heeft hoor, anders zou je eisprong wel heel erg vroeg zijn geweest.
    @Wies, wanneer ga je testen, het wordt spannend!
    @Aquilegia, moet eerlijk zeggen dat ik geen idee heb, kan helaas geen antwoord geven dus.

Hieronder mijn kaartje van vandaag:

20. Mouse

Mouse Bekend lid

22 mei 2007
    944
    0
    0
    Dat is kl#te Wieffie! Het zag er juist zo goed uit!

Deel Deze Pagina