Temperatuurkaartjes 5-7-2007

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 5 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    wieffie; balen meid, zeker nu je temp zo hoog was. Je krijgt dan toch meer hoop hè. Hou je temp in de gaten, ant het is nog steeds hoog natuurlijk, en ongikrampen kunnen ook op iets anders wijzen.
    Maar kan begrijpen dat je niet te hoopvol meer wilt zijn, de teleurstelling is ook altijd zo groot dan. Lekker genieten met je ventje vandaag!

2. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
    hai ik heb inderdaad 2 kindjes een engeltje en een bengeltje.

wat houdt een korte luttele fase in dan?
    ben een leek nog :oops:

@maudi ja is balen inderdaad, maar ook wel vroeg. 24 dagen...
    maar goed, we gaan gewoon door naar de volgende ronde met tempen en hopelijk krijg ik dan een duidelijk beeld.

liefs janeke

3. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    hey meiden

vanmorgen was mijn temp weer hoog en wat doet ff zet ie mijn kruis terug...net de HA gebeld kan pas volgende week dinsdag terecht dus is nog even afwachten allemaal...

hier mijn kaartje

Liefs dimmel

@wieffie oh wat jammer meid dikke knuffel voor jou!

4. Mamawannebe

Mamawannebe Fanatiek lid

12 apr 2007
    1.090
    0
    0
    Directiesecretaresse
    's-Hertogenbosch
    Hi dames,
    Bedankt voor jullie reacties, ik zal de volgende cyclus ff een tijdstip prikken waarop ik elke dag kan tempen.
    @Aquilegia; je gaf ook aan dat ik in m'n vorige cyclus een korte luteale fase heb. Ik heb vanmiddag een telefonisch consult met mijn gyn, dan ga ik haar wel eens vragen wat voor gevolgen dat heeft voor mij.

Groetjes,
    MWB

5. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    ik had het nooit zolang volgehouden als jij als ikzo lange cyclus elke keer had dan zat ik in ronde 1 al bij de ha om te zeggen dat ik maar niet ongesteld werd hahaha

6. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Hoi MWB, ik zou het zeker vragen aan je gyn. Het is natuurlijk wel gebaseerd op de informatie van FF. Dus als FF je eisprong fout heeft, klopt ook je luteale fase lengte niet. Je kunt ook je kaartjes aan de gyn laten zien.

@Mamajanneke, een korte luteale fase kan in sommige gevallen inhouden dat het embryo niet genoeg tijd krijgt om in te nestelen, omdat je dan al weer ongesteld wordt. Maar jij bent dus al 2x zwanger geweest. Je kunt dus zwanger worden. Dan is het minder zorgelijk. En misschien klopt je eisprongdatum niet eens. Dan kan je LF dus toch langer zijn. Ik zou me daarom nog maar geen zorgen maken voorlopig. Maar als je langere tijd niet zwanger wordt en je LF blijft kort, kun je het overleggen met je huisarts of gyn.
    Oh ja, je luteale fase is dus het aantal dagen na de eisprong.

7. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    @ Wieffie jammer die nega test :(

Maar je temp ziet er wel prima uit..

mss nog even afwachten..

liefs!

Voor mij zit het er deze maand niet in :(

8. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    hier is mijn kaartje weer voor vandaag....

ik zou vandaag kunnen testen maar ik weet niet of mijn banner klopt...dus ik wacht nog even...

ziet er volgens mij wel hoopvol uit....

/[​IMG][/url]/[/img]

9. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    hey wieffie

ik heb me voorgenomen als zondag de duivels er nog niet zijn dan ga ik testen want muts dat ik ben had ik eergisteren al een keer getest....en natuurlijk negatief dus ik durf vandaag niet echt meer...bang om weer negatief te testen.

nou ja vanavond een verjaardag en morgen ook de hele dag weg dus mooi iets om mijn gedachten ergens anders op te krijgen dan het testen....

groetjes Liesje

10. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    sow ik ben terug vasn de internist

ik moet beginnen met shakes van ollyxa poeder 2 keer perdag en savonds alleen groente ,vlees of vis

tussendoortje ollyxa worstje of bullion meer mag ik niet
    geen brood gene rijst geen mais geen andere dingen alleen wat hierboven staat komende 5 weken

doe ik dat neit dan is de kans super groot dat ik over aantal maanden suikerziekte heb :cry:

11. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    bengeltje...

het zit je niet mee meid....kop op en probeer door te bijten!

dikke knuffel

Liesje

12. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Wat naar Bengeltje, echt ontzettend rot voor je! :(

13. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    wieffie, ik heb mijn naam ook bij morgen staan om te testen, maar dat is wel erg vroeg. ik weet het nog niet, anders zoiezo zondag. dan zijn we 2 jaar getrouwd.

14. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Bengeltje wat k*t meid :( Dat zijn niet de berichten waar je op zit te wachten! Je krijgt een dikke knuffel van mij!

Dan is zondag idd wel een mooie dag om op te wachten met testen! :D Zou toch een mooi kado zijn!

Hier begint net een beetje roze-verlies. Dan zullen de :evil: eerdaags wel gaan doorbreken :(

15. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    @Maudi
    Je vroeg wanneer ik weer ga testen. Ik weet het nog niet precies. Als mn temp hoog blijft dan denk ik dat ik zaterdag ga testen.

16. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum

dank je nee zijn niet de berichten waarop ik zat te wachten
    dus nu word het 2 eer per dag een shake en savonds alleen groente en stuk vlees of vis tussendoor bulion pfff komende 5 weken ik hoop dat ik he red :cry:

balen dat je ongie gaat doorbreken denk het dan wel als je nu al roze verlies heb had zo gehoopt voor jullie dat het raak zou zijn

in ieder geval bedankt wieffie,Aquilegia,Liesje76 knuffel terug voor jullie

17. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    He bengeltje,

Respect hoor. Je reageert nog zo rustig en gaat er ook echt voor. Ik vind het knap van je. Hopelijk blijf je hier zodat we je kunnen steunen, als je het even moeilijk hebt. Succes meid heb er vertrouwen in na zoveel pech dat je hebt gehad het nu goedkomt.

xxx Joyce

18. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    ja ik mot er wel nuchter onder blijven tuurlijjk ik baal als een stekker maar ik moet toch wat .

ik blijf zeker hier hangen want ik temperatuur gewoon door en ja ik heb ookwel vertrouwen maar die shakes ow wat zijn die vies :( en pech heb ik zeker gehad mja wie niet de ene iets meer dan de andere helaas:(

19. Symoen

Symoen Bekend lid

12 apr 2007
    968
    0
    0
    mama
    Hé Bengeltje86,

Tjee wat een verhaal.Ik weet niet wat je precies hebt,maar ik las dat je op de shakes moet,bah!Da's kut.Veel sterkte ermee.
    Ik las ook dat als je dat niet doet,je een grote kans hebt op suilerziekte,dus probeer positief te denken dat het voor een goed doel is,suikerziekte kan heel vervelend zijn.

Gelukkig kan je hier je ei kwijt,dat scheelt veel.Nogmaals heel veel sterkte!

Wieffie,klote dat je temp gezakt is en er wat roze te zien was.Vervelend is dat toch hé.Ik hoop voor je dat het niet doorzet,maar ja daar heb je ook niet veel aan.

groeten Simone

20. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Mijn temp is niet gezakt, hij was zelfs gestegen ;)
    Het roze-verlies was toch bruin en is ook gestopt. Toch denk ik dat de ongi op de loer ligt... Lief dat je zo meeleeft! Thx meid!

Deel Deze Pagina