hoi meiden Eigenlijk ben ik op vakantie, maar de buren hebben een laptop. Ik wil even melden dat we op 6 juli positief getest hebben. Ik ben zwanger! joepie! Tot na de vakantie
Dieudonnee, Gefeliciteerd meid Jessica, ik heb het ook vrij vaak, maar deze ronde is het zo erg dat ik gewoon lekkage heb. Dit is niet zo fijn...lijkt zo raar als je het niet in de gaten hebt. Toch ben ik gewoon ongi geworden hoor. Ik hoop dat het bij mij ook niks is.........We wachten het af
Hallo dames, Ik heb een heel vaag kaartje deze maand, maar moet zeggen dat ik door mijn werk en een aantal feestjes ook niet netjes rond het zelfde tijdstip heb kunnen temperaturen.... Mijn eerste 2 cyclussen waren alle twee 27 dagen en ik zit nu al op dag 33.... Ik heb nog steeds geen kruis gekregen van FF, maar op dag 16 had ik duidelijk slijm en eisprongkrampen in de lies, dus voor mijn gevoel moet dat wel aardig kloppen, sluit alleen niet aan bij de temperaturen. Voorlopig word ik er niet veel wijzer van, ƩƩn van jullie wel?
dieudonnee en cindy gefeliciteerd! Lidy denk dat je maar eens een testje moet doen, want volgens mij heb je of op dag 16 of 20 je eisprong gehad!
Goedemorgen meiden! Dieudonnee van harte gefeliciteerd meid! Hier mijn kaartje voor vandaag. Heb zondag helaas niet kunnen tempen, dus vandaar dat gat. Weet alleen ook dat het deze maand absoluut niets kan worden, als je kijkt wanneer we geklust hebben...das nou niet bepaald rond mijn ei.. Liefs Bregt
hoi meiden, ik zit voor mij doen wel erg hoog, normaal 36,1 azou dat door provera of clomid kunnen komen? [/url][/img]erder is er natuurlijk nog niks aante zien... mmmhh hoop echt dat clomid aan gaat slaan! fijne dag rensie
Rensie, succes met de clomid. Ik had de eerste keer gelijk al op dag 18 mijn ei, dus echt een stuk eerder. Ik hoop zo dat het je helpt en je dus gericht je ei kunt benutten. Olga
Soms blijft het gestippeld. Bijvoorbeeld als je tempdip niet helemaal overeenstemt met de overige waarnemingen (bijv. cervixslijm of ovulatietests).
Mijn temp was vandaag 0,1 lager. Haha, het was eerst een gebergte. Nu die de laatste dagen heel stabiel is schrik ik al van eentiende lager. Nou maar even blazen dan he?
even een vraagje... Volgens ff wil het roze vakje onderaan (zie mijn kaartje) toch zeggen dat ff een mesntruatie verwacht? Niet? Want dat zou afgelopen zondag geweest zijn. Slechts 12 dagen na mijn ei? Moet ik nu aanhouden dat mijn menstruatie 14 dagen na mij ei komt? (of niet natuurlijk) Of gewoon mijn vorige cyclus aanhouden? Die was 45 dagen. Maar mijn ei was toen pas op dag 33 en nu op dag 10. Ik geef nog wel bv, Liene krijgt niks andere vloeistof bij. Dan nog een vraagje... mijn slijmobservatie. Ik vind het wel een genante vraag, maar ik stel hem toch maar. Ik heb elke dag veel slijm en ik kan het altijd uitrekken... Altijd zo gehad hoor. Moet ik dit dan gewoon negeren? Hier mijn kaartje. Gisteren had ik 38.4 en vandaag 37.25, maar ik ben gisteren ziek geweest, dus heb ik ze niet mee laten tellen. Bedankt voor het mee helpen denken. Saartje
Saar, FF gaat er vanuit dat je nu weer een luteale fase van 12 dagen hebt. Ik krijg nu een wat kramperig gevoel in mijn onderbuik en in mijn onderrug. Ben bang dat de duiveltjes onderweg zijn Hier trouwens mijn kaartje nog even..
@ saar, het kan zijn dat je ongi zich aandiend, maar je kan ook zwanger zijn. Als je normale lf 14 dagen is, dan ben je over 2 dagen overtijd. Dus je lf bepaalt je testdatum....Je temp ziet er verder wel goed uit, misschien dan toch een testje wagen?
Ik heb net (op aanraden van debje1976) een test gedaan en deze is positief! Jullie zijn de eerste die het weten, ik ben zo blij, het is zo onwerkelijk. Officieel ben ik nu dan bijna 5 weken zwanger, maar ik weet zeker dat ik pas rond dag 20 zwanger geworden kan zijn (ipv dag 14) en dat scheelt toch bijna een week, wat raden jullie mij aan om aan te houden? Vanavond ga ik het mijn lief vertellen, ben zo benieuwd hoe hij zal reageren.