Temperatuurkaartjes 5-7-2007

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 5 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    @Bregt: lastig te zeggen, ik denk of dag 15, of dag 19. Jammer dat je temps ontbreken. Anders zou het duidelijker kunnen zijn.

@Marleen: ziet er spannend uit!

@Wies: ook spannend!

@Wieffie: jammer zeg, het zag er zo veelbelovend uit!

Ik heb dezelfde temp als gisteren: 36.84. Ik weet bijna zeker dat FF mijn kruis morgen gaat verplaatsen naar dag 16. Het tempverschil is wel erg groot.

2. bregt

bregt Actief lid

27 sep 2006
    399
    0
    16
    Maar kan mijn ei ook niet op dag 17 of dag 18 geweest zijn? Daar heb ik hem meestal namelijk...
    Al zou mijn ei op dag 15 komen, dan maken we weinig kans denk ik :) Jeetje dan zou ik een kortere cyclus hebben...hmm das lekker. Als ie dat dan ook elke maand maar doet :) :)

liefs bregt

3. jimmy

jimmy Bekend lid

14 jul 2006
    757
    0
    16
    Fryslan
    Ik hoop dat de duivels wegblijven Wieffie !

Hier mijn kaartje

4. Mamawannebe

Mamawannebe Fanatiek lid

12 apr 2007
    1.090
    0
    0
    Directiesecretaresse
    's-Hertogenbosch
    Hier dan nog maar een keer m'n kaartje. Ik heb ook de dag maar ingevuld waar we wel hebben geklust, maar dat er geen sprake was van ejaculatie van mijn man :oops: .

5. bregt

bregt Actief lid

27 sep 2006
    399
    0
    16
    Ja ik baal er ook ontzettend van, maar toen bleef ik ergens anders slapen en geen thermometer bij me...vandaar. Laten we dan maar hopen dat het op dag 19 zou zijn geweest ;) Ik ga er in ieder geval niet van uit dat het deze maand iets wordt. alleen door die dip ben ik even gaan denken...vindt het zo raar. Lijkt me namelijk (voor mij) een echte ongi dip. Een innestellings dip is bij mij nog nooit zo laag geweest volgens mij....

Liefs Bregt

6. aly

aly Bekend lid

5 okt 2006
    966
    0
    0
    postbezorgster
    harlingen
    hier mijn kaartje nog,
    dag 15 mijn ei gehad, hij komt tegenwoordig heel stiekum, anders had ik dag 14 en 15 eipijn, maar nu niet meer, alleen 'smiddags en 'savonds eipijn en weinig vruchtbaarslijm.
    als ik weer ongi word maak ik een afspraak bij de gyn en dan gaan we voor IUI. het geknoei thuis wil niet meer, ik moet steeds lachen en dan loopt bijna alles er weer uit.

7. Visjes

Visjes Bekend lid

2 jan 2007
    592
    0
    0
    Marleen en Wies, voor allebei echt spannend! Hoop op goed nieuws!

Sorry als ik anderen niet van advies kan voorzien over de kaartjes, ik heb er echt nog geen verstand van!

Hierbij ook mijn kaartje... ik baal ervan. Ik heb nu al een paar weken vakantie en zet elke keer mijn wekker om half 8, ik denk dat ik dat morgen een dagje niet ga doen en echt lekker ga uitslapen! Laatste dag van m'n vakantie. Ik wordt hier ook een beetje moedeloos van...

8. Visjes

Visjes Bekend lid

2 jan 2007
    592
    0
    0
    Nog bedankt voor je reactie... Hoewel ik idd nog vrij jong ben wacht ik het nog even af en anders ga ik gewoon even langs de ha. Ik zei ook tegen m'n man, ik wordt er zo moedeloos van dat ik elke keer zulke lange rondes heb, en dat er nu nog steeds geen ei is geweest. Als ik nou elke keer een regelmatig cyclus had en een ei kon traceren, zou ik me er ook nog niet zo druk om maken.... maar goed, we moeten maar afwachten!

9. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Ik zou het gewoon doen als dit zo voortgaat! Ze kunnen je vast helpen!

10. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Hee hallo meiden,

Ik zag dat er een forum is helemaal over temperatuurkaartjes, fijn!
    Ik zit in de eerste ronde na het stoppen met de pil, en het duurt maar en duurt maar. Vorige keer dat ik met de pil was gestopt, 4 jaar terug, had ik meteen een regelmatige cyclus. Maar goed, ik heb die troep bijna 20 jaar geslikt, dus wat wil ik nou ;)
    Ben op dag 25 begonnen met tempen, gewoon om te zien wat mijn temperatuur normaal is. En nu gebeuren er allemaal dingen op FF ;)
    Mijn kaartje staat in mijn album, die van vandaag is ff3.
    Ben echt nog een beginner hierin, so bare with me :-D

Vind het wel razend interessant allemaal!

11. linda81

linda81 Fanatiek lid

7 mei 2007
    1.407
    0
    36
    stay at home mom
    Hoogkarspel
    Wil ff kijken of het lukt..

12. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    Wies ziet er mooi uit!

Na HSG heb je 6 maanden verhoogde kans op zwangerschap wat ik heb gehoord!

Weet je zeker dat je ei niet een paar dagen eerder is geweest?

Want dan ziet je al op 14 dpo!

Spannend!

Liefs, Paula

13. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    @Freesia: welkom :) kom er gezellig bij...

14. Hallo, hier ben ik weer.

FF heeft gelukkig mijn ei (tot nu toe) laten staan. Ik hoop het, wilt wel zeggen dat mijn cyclus weer op orde komt. Voor Liene en voor de bv, had ik een cyclus van 28d, op het uur af. Van zaterdag op zondagnacht kreeg ik om 2u mijn regels.

Hier mijn kaartje:

Freesia: welkom, en ik heb ook nooit niet veel 'nuttigs' te melden, dus je bent niet alleen. :D

Visjes, veel sterkte met afwachten. Lijkt me ook niks, zo'n lange rondes en dan nog geen ei te bespeuren. Ik vind dat je heel geduldig bent.

Aquilegia, ik wist niet dat dat kon, hulp vragen aan FF. Handig dat je nu een antwoord hebt.

Groetjes,
    Saartje

15. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ik ben er nog niet uit of ik morgenochtend ga testen of dat ik nog wat langer wacht. Woensdag dacht ik dat ik een negatieve test had. Ik ben bang dat er dan morgen nog niet genoeg HCG is.

Balen Wieffie, dat je nu die dip hebt gemaakt..

16. Symoen

Symoen Bekend lid

12 apr 2007
    968
    0
    0
    mama
    Wies en Marleen SPANNEND!Zou mooi zijn als er morgen goed nieuws hier komt te staan!

Wieffie,Jammer een dip,het wachten is op die rot :evil: :evil: .Damn!Zonde hoor,was een mooi kaartje.

Freesia,ik zit hier ook nog niet zo lang,ben ook nog maar een leek.ha ha.
    Ik zit ook nog maar in ronde 4,dus draai nog niet zo lang mee.
    In ieder geval gezellig dat je er bij bent!

Visjes als ik jou was zou ik ook naar de huisarts gaan.Zo'n lange cyclus en dan ook nog geen ei.De ha kan je doorsturen en dan kun krijg je tenminste meer duidelijkheid.Succes!

Ik zal mijn eigen kaartje ook weer eens plaatsen.Niet veel byzonders meer.De afgelopen dagen afscheiding gehad (waterig en eggwhite ook een keer) maar nog steeds geen positieve ovu test.Dus ik zie wel.Ik klus gewoon vrolijk door!
    Misschien komt het nog.

17. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Hoi allemaal,

vanochtend heel vroeg toch getempt, heb heel kort en slecht geslapen en toch nog 36.5, dat betekent voor mij dat ie vandaag sowiezo weer hoog geweest was. Zit nu al op dag 8, maar dus nog steeds een hoge temp. Wordt lastig om hier een eisprong uit te gaan halen als het zo door gaat.

Weet iemand of het mogelijk is dat ik misschien tijdens de ongi een nieuwe eisprong gehad heb? Heb echt geen idee hoe ik dit anders moet verklaren.

Wies en Marleen, jullie gaan echt goed!
    Wieffie: al doorgebroken of kunnen we nog een beetje hoop houden?
    Freesia: Welkom!

Liefs Friendly

18. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Dit snap ik even niet helemaal... Hoe weet je dan zo zeker dat ie hoog geweest zou zijn?

19. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Heb het vaker gehad en toen een paar keer expres de wekker eerder gezet. Zo kon ik zien of de temp stand houdt of gaat stijgen of dalen. De paar keer dat ik het geprobeerd heb is ie bijna een halve graad gestegen, dus vandaar...

20. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi meiden,

Ik ben sinds deze cyclus ook aan het tempen geslagen, vind FF nog wel ingewikkeld en hoop hier er wat wijzer van te worden.

Op mijn kaart is niet veel soeps te zien en hij is dan ook erg saai.
    Snap er niets van. Heb dus gewoonweg helemaal geen eisprong.
    Ook met de personatesten nergens een ei te bekennen.
    Begin me nu wel zorgen te maken.

Kunnen jullie iets met mijn kaartje?

Thanks!

Deel Deze Pagina