wieffie; balen meid :x . Ik had nog zo geduimd voor je. Het was zo'n mooi kaartje. blondie; ik heb de hele tijd gedacht dat ie dag 15 is geweest, maar ff gaf dag 18 aan. Ik ben nog niet helemaal overtuigd, maar neig nu toch meer naar dag 18. Denk jij eerder dag 14 dan? Marleen; ga jij ook morgen testen, voor jou ziet het er erg goed uit!
het zou ook een verlate dip kunnen zijn op dag 14, dan kun je pas later positief testen. Zou mooi zijn, toch?
hihi tja ik ben geen helderziende maar het zou ook kunnen toch? Ik weet niet hoe je anders zit met het aantal dagen. Maar je hebt 2 dagen ervoor aan ook al waterige afscheiding gehad... You never know Succes met afwachten! Liefs
Wel goed als je dan zolang kunt wachten. Zijn jullie allang bezig? En is je cyclus een beetje regelmatig? Zou wel gaaf zijn!
liesje76, spannende kaart lijkt me. en 2 dagen over tijd... hoop dat de ongie weg blijft en je een posi test mag zien. groetjes janneke
spannend liesje! ziet er goed uit! blondie; normaal valt mijn eisprong inderdaad op dag 14 of 15, maar heb deze ronde HSG gehad, dus dan kan het wat schommelen. marleen; knap dat je nog zo lang kunt wachten. Ik weet het nog niet zeker of ik morgen test. Als maandag mijn nod is, kan het altijd nog negatief zijn. De onzekerheid is alleen maar groter dan. Maar ja, ben wel erg onrustig. ... en moe, gaaap, ga lekker slapen, morgen weer vroeg dag.
ik was de laatste en ben weer de eerste zie ik! Ik heb vandaag een uur eerder moeten tempen en gelijk resultaat Maar goed, ik weet dus niet wat de werkenlijk temp is. Maar die zal zeker 0,1 graad hoger zijn. Ik heb net ook negatief getest helaas Maar dat kan ook nog alle kanten op. Dus met andere woorden, nog steeds diezelfde onzekerheid
Goedemorgen! @Wies: als je even had gewacht ... dan was je niet de eerste geweest . Hier mijn temperatuurkaartje, steek mij maar lek ... ik snap er niks van. Ik probeer op dezelfde tijd te tempen, maar ik blijf open rondjes krijgen. Volgende cyclus beter. Als ik het allemaal goed begrijp, dan komen ze eraan; . Normaal gesproken voel ik die wel komen ... maar ik voel niks : : Groetjes, MWB
Goedemorgen meiden! HIer mijn kaartje nog maar eens even, ondanks dat ie niet 100 % betrouwbaar is. Ben vanochtend wel gestegen met 0,2 graden. @WIes, het kan idd nog alle kanten op, maar houd moed! @Mamawannebe, hmm giga dip? Ik hoop het in ieder geval voor je. Liefs Bregt http://img365.imageshack.us/my.php?imag ... augyw3.png
Goedemorgen meiden! Liesje: ziet er goed uit hoor: veel succes morgen Wieffie: jammer, maar het kan nog altijd, je temp is nog mooi hoog, nog ff geduld! Daantje: eisprong al in zicht? Bregt, tja, idd van je kaartje kun je niet zo veel zeggen... jammer! MWB: tja, of een hele diepe innestelingsdip, of einde verhaal deze ronde, hoop voor je op het eerste en dat je morgen weer mooi klimt! Ik denk dat ik gisteren gelijk had mbt mijn temp. Hij is vandaag WEER hoog. Begin het nu niet meer leuk te vinden! Iemand ideeen? Liefs Friendly
Ik kon dus niet zo lang wachten.. Vanmorgen getest en volgens mij weer negatief.. In ieder geval geen dikke streep en ook niet een dunne denk ik... Mijn temp was vandaag weer hoog. Ik snap er echt niks meer van... De onzekerheid is bij mij ook nog erg groot, want ik snap niet waarom die temp dan steeds hoog aangeeft als ik negatief test... Nu zou er wel genoeg HCG moeten zou zijn je denken.. FF heeft het "kruis"wel verplaatst vandaag. Eerst was het op dag 28, nu op dag 30. http://img.photobucket.com/albums/v242/ ... d11-08.jpg
jammer Marleen! Denk wel dat dag 30 beter is dan dan 28, qua kruis dan. Ik had hem daar ook gezet denk ik. Nog maar weer een paar dagen geduld meid, iets anders kan ik ook niet verzinnen...