Temperatuurkaartjes 5-7-2007

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 5 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland

Ja, hoor! FF heeft mijn kruis verplaatst naar dag 16! Ik had het al gedacht toen ik de temp van vandaag ging invoeren. Gelukkig blijft de intercourse score "Good" (ook als ik die ene keer zonder ejaculatie weghaal). Toch reken ik nergens op deze maand. Het zou me verbazen, volgens mij zit het er gewoon niet in. Ik ga lekker klussen in mijn nieuwe huis en niet te veel aan zwanger worden denken.

2. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    @Mieke: welkom hier, jouw ei moet nog komen. Maar je temp is wel mooi laag zonder rare schommelingen. Ik denk dus dat-ie nog wel komt. Hoe lang is je cyclus normaal?

@Liesje: spannend!

@Wies: ook nog steeds spannend, ik hoop zo op succes voor jou.

@Mamawannebe: heb je niet per ongeluk 'sleep deprived' aangeklikt? Dan krijg je ook een open rondje namelijk.

@Bregt: misschien innestelingsdip op dag 9

@Friendly: vreemd. Als het een paar dagen zo bijft, kun je er misschien een testje tegenaan gooien. Heel raar. Bij dat open rondje ben je zeker heel vroeg opgestaan?

@Marleen: het blijft spannend voor jou, ondanks de nega testen....

3. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Aguilegia: ja, vroeg opgestaan en slecht geslapen, maar weet 99,9 procent zeker dat als ik die ook 'normaal' getempt had dat die ook rond de 36.9 zou zitten... baal er echt van, vind het ongeloofelijk vreemd...

4. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland

Als ik mijn bijna-positieve ovu-test op dag 14 aangeef als positief, zet hij het kruis terug op dag 14 en een vet kruis. Als ik hem als negatief aangeef, geeft hij een stippelkruis op dag 16. Wat denken jullie? Vergeet niet dat ik heel kort geslapen had op dag 14, volgens mij kwam die lage temp daardoor. Ik ga maar uit van dag 16, anders zou ik te vroeg kunnen testen.

5. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    @Friendly: heel vreemd inderdaad. Als het zo blijft, kun je misschien advies vragen bij de huisarts? Je zou een veel lagere temp verwachten in dit gedeelte van je cyclus.

6. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Aguilegia: haha de huisarts ziet me weer aankomen... nee daar wacht ik wel ff mee. Als ie woensadg nog hoog is zie ik wel weer, dan zijn we weer een paar dagen verder. Snap er in elk geval bar weinig van.

Ik zou het kruis op dag 16 aanhouden, die vind ik logischer dan die van dag 14. Temp stijgt mooi btw!

Liefs Friendly

7. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    @Friendly, Mijn kaartje is ook zo raar zie maar. Wat vinden jullie van mijn kaartje? xxx Joyce

8. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Hmm, Joyce, van jou kaartje valt idd ook nog weinig te zeggen. Ik denk dat er nog geen ei geweest is... maar ja zeker weten doe ik het ook niet.

9. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    @friendly vorige keer had ik ook al zo'n raar kaartje. Maar deze is toch minder raar vind ik. Mijn temp is hier toch wel lager als de vorige keer en iets consequenter. En vorige keer was ei op dag 18, maar denk dat ie nou toch eerder komt. En vorige keer had ik lutele fase van maar 10 dagen, dus als het goed is hoef ik niet zolang op de wachtbank te zitten en dat heeft ook z'n voordelen. DIt is pas tweede cyclus dat ik temp vandaar dus ben benieuwd wat het wordt.

xxx Joyce

10. Jessica83

Jessica83 Fanatiek lid

6 mrt 2007
    1.512
    2
    0
    Nieuwegein
    Ik kan uit mijn kaartje ook niks opmaken. Tot gisteren wist ff zeker dat ik mijn eisprong heb gehad op dag 14, maar nu gaat hij twijfelen omdat ik nog niet ongi ben en 2 negatieve testen. Mijn temp is ook niet echt gestegen dit keer.

11. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    Misschien moeten wij meiden die zo'n gekke kaartjes hebben gewoon niet tempen. HAHA, maken we ons zelf ook niet gek.

xxx Joyce

12. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Inderdaad! Haha! Door dat tempen ben ik nu ook helemaal in de war.

13. Visjes

Visjes Bekend lid

2 jan 2007
    592
    0
    0
    Hallo meiden!

@Wies, je was er ook wel op tijd bij vanmorgen! :) Je was ook wel een beetje vroeg met testen, of niet?

MWB: Ik weet ook niet wat dat betekent, misschien idd een innestelingsdip, laten we het hopen! Vul je alleen je temperatuur in of nog meer dingen? Ik heb begrepen dat als je ook andere gegevens invoet dat hij dan ook wel eens open rondjes aangeeft als dingen niet logisch zijn...

@friendly, Dat is wel een hele grote dip... ook een beetje vroeg voor je eisprong lijkt me... ben benieuwd hoe het de komende dagen gaat.

@Marleen; je weet niet zeker of je een streep zag? Je klinkt niet echt overtuigd dat je geen streep had! Spannend!

@Aquilegia, ik ben benieuwd, ik zou inderdaad ook dag 16 aanhouden, anders zou je te vroeg kunnen testen! Ik hoop dat het raak is hoewel je dat zelf niet voor kunt stellen! :) Succes met het echte klussen in je nieuwe huis!

@Joyce, ja even afwachten hoe het de komende dagen gaat, ik kan er ook niet zoveel van maken.

Is het zo dat 's morgens je temperatuur ongeveer 0,1 per uur toeneemt? Ik heb vanmorgen lekker uitgeslapen en om 10:15 getempt en toen was mijn temp dus 36,7. Ik vul trouwens puur mijn temperatuur in, verder eigenlijk niets.

14. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    @Visjes
    De vorige keer wist ik ook niet zeker of ik een streep zag. Iets heeeeel vaags.. En dat was nu ook weer zo. Dus waarschijnlijk is het toch geen streep anders was ie nu wel duidelijker geweest (woensdagavond en vanmorgen getest).

Ik vul, net zoals jij, alleen mn temp in. De andere symptomen kan ik niet herkennen. Ik weet niet of je temp 0,1 C per uur toeneemt. Geen idee eigenlijk. Ik temp altijd op dezelfde tijd.

15. Mamawannebe

Mamawannebe Fanatiek lid

12 apr 2007
    1.090
    0
    0
    Directiesecretaresse
    's-Hertogenbosch
    Hi dames!
    Ik ben er weer ;). Net terug van m'n proefkapsel en proefmake-up. M'n portomonnee kreeg een rolberoerte, maar ik ben wel blij dat ik heb gedaan.
    Ik heb idd sleep deprived uitgevinkt en toen kreeg ik weer mooie rondjes! Thanx.
    Wat betreft een innestelingsdip ... ik weet het niet hoor, ik had zojuist wat bruinverlies en ik vrees dat het doorzet. Aan de ene kant ben ik blij, want dan kunnen de onderzoeken bij de gyn beginnen, maar aan de andere kant zou ik het ook zo fijn vinden voor m'n mannetje als er wel sprake zou zijn van een spontane zwangerschap ... we wachten af.

Groetjes,
    MWB

16. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Ik denk dat het per vrouw verschilt, maar bij mij klopt het wel ongeveer, 0,1 graad per uur. Uitslapen is niet erg, maar als je het rond de ovualatie doet, kan het 't beeld verduisteren. Daarom temp ik ook in het weekend tussen 7 en 8 uur, behalve als ik ongesteld ben. Ik word er spontaan voor wakker, temp, schrijf het op en val weer in slaap. Je kunt ook de wekker zetten, maar dan is je partner ook wakker, als je pech hebt. Dat wordt niet altijd gewaardeerd natuurlijk.

17. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ik zet ook de wekker elke dag. Mijn vriend heeft daar geen problemen mee. Hij wordt dan wel even wakker, maar hij weet dat t voor het goede doel is. ;)

18. Visjes

Visjes Bekend lid

2 jan 2007
    592
    0
    0
    Ik zet normaal ook altijd de wekker. Heb ik de afgelopen weken ook steeds gedaan terwijl ik kon uitslapen. Ik was er even zat van dus heb vanmorgen lekker geen wekker gezet. Moet zeggen dat m'n man er niet wakker van wordt/werd. Ik zei gisteren; pff morgen even uitslapen zonder om half 8 wakker te zijn. Hoezo zegt ie? Hij krijgt daar dus niet zoveel van mee, maar vraagt steeds wel hoe het ermee staat.

19. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Je kunt best een keertje uitslapen, maar ik zou dat dan zelf doen op een dag dat het er niet zoveel toe doet voor je kaartje. Dus ruim voor je eisprong of ruim erna.

20. Niet meer actief

Ik heb altijd als ik temp om half 6 de wekker. Op mijun vrije dag ga ik daarna gelijk weer lekker slapen..

Deel Deze Pagina