Hey dames Nou toch ff een vraagje erg ben ik he Afgelopen week had ik steken in me buik toen we op weg gingen naar huis dat was 5 ofzo Keek ik op de calculator bleek dat het misschien een innesteldag is geweest o o o ik hoop het zo En hoe gaat het verders met jullie Ik heb mijn vriendin ook aangemoedigt om zich aan te melden Liefs Tijgertje23 Dus die zie ik dan over een paar dagen
tijgertje23 Gezellig! Hoe meer zielen hoe meer vreugd Zou mooi zijn je innesteling! Hoop het voor je!
bregt; zou een mooie dip geweest kunnen zijn aquilegia; ik denk op dag 16, nu stijgt ie echt duidelijk. en toch goed geklust rond die tijd? visjes; ja, ik was er vroeg bij, moet altijd om 8 uur werken op zaterdag, vandaar. Dus ik moest wel vroeg tempen. maar vroeg testen heeft toch geen invloed?(ik bedoel in de ochtend, niet vroeg voor de nod ) marleen; raar eg, dat je nog niet positief test. Maar zolang de ongi wegblijft, is het goed! Bij mij niets te zien vandaag, dus ik sluit mijn ei op dag 15 uit. (of toch zwanger hopelijk ) Ik heb nog steeds een gevoel in mijn buik alsof ik blaasontsteking heb, of dat ik erg moet poepen Ik test morgen nog een keer zoiezo, op de dag van ons trouwen! En hopen dat mijn temp weer stijgt. Ik kan gelukkig weer op de normale tijd tempen.
hey dames hier ff gauw mijn temp kaartje voor vandaag.... [/url][/img] nog geen ongi te bekennen hier.....zou het nou al gelukt zijn?
He meiden, Hier ff gauw mijn kaartje voor vandaag! Ik ben nog steeds niet ongi... Zal vanavond of morgen wel doorzetten denk ik. Ga nu lekker met mijn vriende film kijken! Laat morgen nog wel ff van mij horen. Groetjes en fijne avond allemaal!
ik vind het andere ook mooier, maar misschien ook gewoon vertrouwder. ik dacht dat ik op de verkeerde site zat eerst. Ik ga lekker slapen. zijn lekker uit eten geweest en nog even de stad in geweest. Het was weer gezellig. Ben waarschijnlijk de laatste vandaag, maar morgen niet de eerste hoor,haha. Ik zal dromen dat mijn temp hoger is. Nog geen ongi gevoel, en hopelijk ga ik dat ook niet krijgen! Welterusten, en tot morgen!
tsjonge wat is hier gebeurd zeg? ben ff op vakantie en de hele site wordt omgegooid zit nu in vancouver en morgen vlieg ik weer thuiswaarts.... goed nieuws, ben nog niet ongi! asl ik en normale cyclus had zou dat 4 augustus geweest moeten zijn, en als ik ei had op dag dat gyn zei dat het zou zijn dan zou het 7 augustus moeten zijn.... geen temp bijgehouden in vakantie dus heb echt geen idee! maar geen bloed geeft moed! (wel steeds misselijk, maar niet per se 's morgens)... volgende bericht zal wel weer vanuit nl zijn! hele dikke knuf rensie
He meiden, Zoals ik wel had verwacht ben ik vandaag toch ongi geworden. Ik heb met mijn vriend afgesproken nu een ronde niet te tempen. Ik blijf hier wel af en toe met jullie meelezen maar ik ga nu echt proberen wat meer afstand te nemen. Ik hoop dat jullie hier allemaal mooi roze mogen kleuren! Ik blijf voor jullie duimen! Rensie, klinkt goed meid! Ik ga extra hard voor je duimen! Liefs, Wieffie
He meiden, zit al een tijdje mee tekijken...ook ik heb me in de wondere wereld van temp gegooid....snap er geen snars van....maar houd je van de straat hahahah hier dan mijn voorlopige kaartje http://s10.photobucket.com/albums/a150/diaantje17/?action=view¤t=ScreenHunter_008320x309.jpg maar hij staat ook in mijn album.. heb zelf het idee dat het niet helemaal klopt, en dat ik mijn eisprong voelde op dag 10, had ook wat druppels bloed erbij, en MEGA kramp vandaar...nouja....we zien wel wat het gaat brengen... Heb niet echt het gevoel dat ik zwanger ben, maar ook niet dat er een ongi aankomt....we houden hoop
Hoi hoi! Vanmorgen getempt en.... eindelijk! mn temp is weer normaal! Nu maar hopen dat het geen uitzondering is, maar dat het een paar dagen zo blijft! Rensie: spannend meid, hoop dat je goed nieuws hebt als je terug komt! Wieffie: balen meid! Neem lekker afstand en hoop dat je volgende maand met goed nieuws komt zonder te tempen! Diaantje: aan je tempkaartje te zien heeft FF gelijk wat het ei betreft. Maar goed, als jij zeker weet dat je hem gevoeld hebt op dag 10... dan weet ik ook niet hoe het zit. Ga vandaag heerlijk genieten in de zon denk ik. Liefs Friendly
Vandaag weer een hoge temp.. Het begint eentonig te worden http://img.photobucket.com/albums/v242/ ... d12-08.jpg Het liefst zou ik het met de huisarts bespreken, want ik vind dit echt heel erg raar. Maar ze is er niet i.v.m. vakantie en ik vind het overdreven om hiervoor naar de vervanger te gaan.
Zo Marleen, je kaartje is echt mooi, ik zou toch dinsdag of woensdag nog eens testen. Heb ff gekeken of je eisprong misschien later kon zijn, maar dag 41 vind ik minder logisch dan dag 30. In elk geval, zo lang je geen bloed hebt is alles goed! Succes met wachten...
Goedmorgen meiden, Even snel mijn kaartje voor vandaag, ben weer gestegen in temp. Dacht eerst dat het kwam omdat het vanochtend al vrij warm weer was, dus ik even kijken bij de andere dames van vandaag maar dat maakt ook niets uit... Liefs Bregt