hoi allemaal, ben weer in het land... en nog niet ongi ga morgenochtend testen, zalwel leuk cadeautje voor hubbie zijn, die is nu jarig.... duimen jullie voor me! liefs rensie
Wauw rensie, 10 dagen overtijd! Heb je al last van kwaaltjes? NIet dat je ze persee hoeft te hebben als je zwanger bent. Maar wat zegt je gevoel? Spannend hoor!
@Wieffie, jammer joh! Maar nieuwe ronde nieuwe kansen zullen we maar zeggen. Weet hoe het is om lange rondes te hebben... Hopelijk zorgt het niet tempen ervoor dat je het iets van je af kan zetten. @roshi, je zult idd nog even af moeten wachten, maar ziet er volgens mij wel goed aan. Ik zet normaal ook de wekker, maar was het zo zat, dus heb de wekker 2 keer niet gezet... baalde eerst, maar volgens mij heb ik niets gemist, temp was vandaag weer laag. :x Hier is mijn kaartje ook... zucht....
`Hey meiden Zo ben ik er weer we zijn eergister naar aalsmeer geweest naar me broer en hebben we vliegtuigen gekeken bij schiphol En we zijn nog langs gerard joling's huis gereden heb nog een foto gemaakt van zijn huis jammer dat ie niet thuis was Mooi man waar me broer woont vliegen ze erover heen mooi geluid joh Stonden we op een andere plek waar ze gewoon over je heen vliegen omdat ze moeten landen dat was het allermooiste Alleen het weer werktte niet echt mee Nou ben vastberaden ik ga morgen testen! Liefs Tijgertje23
Meiden Me vriend en ik hebben toch besloten dat we vrijdag gaan testen Maar jullie krijgen het zo snel mogelijk te weten hoor Dit omdat ik toen ook 5 dagen overtijd was maar toch ongi werdt Liefs Tijgertje23 ps ik zal jullie het huis laten zien van gerard joling
Goedemorgen dames, Hier mijn kaartje voor vandaag, ik mag voor 5 dagen weer even VIP zijn bij FF. Zoals jullie zien, weer gestegen, maar vanochtend moest ik weer een uur eerder tempen vandaar het open rondje vandaag( gister ook al eerder). Maar zou het ook niet gewoon de warmte kunnen zijn? Wel de afgelopen dagen een opgeblazen gevoel in mijn onderbuik.... we wachten stiekum af, het kan nog alle kanten op! @tijgertje: Spannend meid! Hoop voor je dat je vrijdag positief test! @rensie, hoe staat het ervoor? Ben je al roze! Liefs Bregt Banner klopt waarschijnlijk niet ivm eerder ei..
Goedemorgen dames, Hier mijn kaartje en de 4e dag bruinverlies. Ik snap er niks van en ga ff met m'n gyn bellen. Temp gaat overigens weer omhoog ... @bregt: spannend hoor ... ik duim voor je @tijgertje: ik hoop op een vette streep voor jou op vrijdag @visjes: geen chocola van te maken ... lijkt mijn kaartje wel @rensie: en ... heb je al een test gedaan? Fingers crossed! Groetjes, MWB
goedemorgen meiden.. hier ook allom verwarring hahah..temp gaat weer omhoog... was me er al op aan het voorbereiden dat ie wellicht vanmorgen weer verder gezakt zou kunnen zijn....maar het ging dus weer omhoog Heb ook maar weer en nieuwe tijd ingevoerd...nu de jongste weer naar school is..zit 8 uur tempen er niet meer in..dus gaan we in het vervolg maar om 7 tempen..
rensie, en? tijgertje, ik duim ook vrijdag. daantje, ziet er toch weer goed uit. Houden zo! Hier mijn kaartje... ziet er ook goed uit, al zeg ik het zelf. Maar 't is natuurlijk nog even voor ik kan testen.
Ik snap er niks meer van... Vandaag weer 36,9. FF heeft nu mn kruis (eisprong) helemaal weggehaald. Eerst was ie op dag 28, toen op dag 30, daarna op dag 31 en nu is ie helemaal weg! Wat denken jullie ervan? http://img.photobucket.com/albums/v242/ ... d14-08.jpg
@ Diaantje.. Ik weet het ook niet. Ik ben er wel van overtuigd dat ik wel een eisprong heb gehad, anders zou mn temp niet zo hoog blijven.
Goedemorgen dames, Jeetje wat wordt er ook hier ineens veel gekletst @Rensie, heb je al getest? klinkt allemaal erg goed! @Tijgertje 23, succes met testen a.s. vrijdag @Marleen, ik kan je helaas niet helpen, snap er zelf nog niet zoveel van, ik vind het alleen wel vervelend voor je... @Bregt en Diaantje, Mooie stijging hoor... wanneer gaan jullie testen? Hieronder mijn kaartje (incl. stijging )