Ik zie hier een aantal mooie stijgende lijnen, saar, monica. Netjes hoor zo houden. @roshi over dat pendelen vroeg ik omdat ik gependeld ben, maar zou graag nog door iemand anders gependeld willen worden om te kijken of die met dezelfde uitslag komt. xxx Joyce
@maudi...ga vrijdag testen..op mijn verjaardag....had gisteren getest..en die was nega..dus wacht nog ff een paar dagen....word w.s toch gewoon ongi ..hoge temp of niet... die van jou ziet er ook goed uit ...gaat de goeie kant op he
jullie hebben ook een mooi kaartje daantje en maudi zie ik. xxx Joyce spannend zeg. Ik moet nog even wachten.
Hoi! Vandaag weer goede temptijd en 36.6. En Rensie? We zijn nieuwsgierig! Tijgertje en Saar: vrijdag the day dus, spannend! ga voor jullie duimen. Ziet er goed uit Bregt! Spannend nog een paar daagjes wachten! Vreemd kaaryje MWB, weet er alles van. Hoop dat je gyn een oplossing voor je heeft! Diaantje: weer gestegem! mooi meid, hopen dat ie morgen nog verder stijgt! Marleen, tja kan er niks van zeggen meid, weet hoe je je voelt heb het zelf de vorige ronde ongeveer 10 x gehad dat ie verplaatste en weer weg ging... Balen. Blijf er bij dat dag 41 nog een optie is... Maudi: ziet er goed uit hoor! Monika: mooi kruis hoor! Liefs Friendly
hey meiden nou weer naar de HA geweest voor niets :x als het in okt nog zo is moet ik maar terug komen ze kan wel een nepmenstruatie gaan opwekken maar dan weet je nog niet wanneer het echt is, en naar de gyn zal ook niets uitwijzen zegt ze die wacht nog een half jr af. ik moest me er maar bij neerleggen dat het kan gebeuren dat je cyclus zolang duurt.. maar mijn temp is wel ineens goed gestegen de afgelopen dagen dus weet niet wat dat inhoud heb wel al de hele morgen zeurende buikpijn dus maar goed...hier mijn kaartje Liefs Dimmel
Jeetje meid, dat die rot dokter niets voor je wil doen, ik zou gek worden denk ik. Je hebt toch recht om te weten wat er misschien de oorzaak van kan zijn wat die lange cyclussen veroorzaken?Dan kan je je er bij neerleggen dat het nou eenmaal zo is. En als je in oktober terug komt, wat gaan ze dan doen? Iets wat ze waarschijnlijk nu ook al zouden kunnen gaan doen.... Het is namelijk niet je eerste cyclus die zo lang duurt...toch? Rare mensen die doktoren.. Maar ik zie wel een hele mooie stijging, ik hoop echt voor je dat die zo hoog blijft, en er een goed resultaat van komt! Sterkte en succes meid! Liefs Bregt
Op 29 juli heb ik 2x getempt. De ene keer was het 36,8, de andere keer 36,7. Als ik 36,8 invul dan gaat het kruis weg (zo had ik m steeds staan). Als ik er 36,7 van maak dan geeft ie aan dat mn ei op dag 33 is geweest. Als dat zo is dan heb ik inderdaad 2 x te vroeg getest. Qua innestelingspiek kan dat ook wel kloppen op dag 33. Spannend! http://img.photobucket.com/albums/v242/ ... 8nieuw.jpg
Hier mijn kaartje weer.Ben al vanaf dag 10 ovulatietesten aan het doen,en nog steeds geen positieve gehad.Erg vreemd allemaal. Maar ja wat niet is kan nog komen,we blijven testen!
Hoi Symoen dat probleem heb ik ook, bij mij ook nog steeds geen eisprong. Dimmel waarom bel je niet eens het ziekenhuis als je huisarts niet wil helpen. Kun je daar vragen of dit normaal is of dat er dingen zijn waar je op kunt letten. In ieder geval heel veel succes en strekte. xxx Joyce
Op aanraden van de gyn een zwangerschapstest gedaan. De uitslag was negatief ... moet nu een afspraak maken voor een echo ... hopelijk brengt dat uitsluitsel.
ja dit is de 2e keer maar vorige keer was ie 60dagen en nu zit ik ondertussen om dag 71...maar goed misschien als ik morgen word aangenomen dat de stress wat weggaat en dat het dan toch vanzelf komt... thnx meid voor je medeleven Liefs Dimmel
balen zeg dimmel maar als ik jou was had ik toch echt een andere HA gezocht want ze horen je gewoon door te sturen want als je onzeker bent of stress heb word het alleen maar erger
symoen; je hebt wel een sterke daling gehad gisteren. Misschien dat vandaag je ei is geweest. hopen dat ie morgen hoog wordt.
He dames volgens mij heb ik vandaag last van een verstandsverbijstering, maarre op de dag van de eisprong heeft het dan zin om te sexen? Want gisteren hebben we het niet gedaan, vanwege een vermoeide man wel daarvoor netjes om de dag. Maar heeft het nu nog zin? Sorry ben vandaag even de kluts kwijt. xxx Joyce
Goedemorgen dames, een nieuwe dag met nieuwe kansen. Temp was vanochtend gelijk aan die van gisteren. Gisteren was ik alleen wel super moe, en had stiekum toch meer trek als anders...ohoh. Maar ik weet ook heeeeel goed dat je lichaam je goed in de maling kan nemen. Liefs Bregt
hallo dames, hoe gaat het hier? ik heb even een vraagje als je snachts onrustig slaapt of 2 uur voor het tempen gaat plassen wat doet dat met je temp? gaat hij hierdoor omhoog of naar beneden of heeft het niet zoveel invloed? alvast bedankt
mogguh dames..hier mijn kaartje voor vandaag helaas 1 graad naar beneden...maar tot nu toe geen symptomen dat de ongi eraan komt.... [-o<
Hoi! Hier mijn kaartje, weer gestegen. Heb de onlogische temps er uit gehaald om het voor FF niet te ingewikkeld te maken. Liefs Friendly