Dit vraag ik me dus ook af... :-k Voor de rest van het tempen, ik vind het eigenlijk wel mega handig! Ik ga als ik nu ongesteld word ook maar zon kaartje bijhouden!
Hoi meiden, nou gisteren getest en dat was negatief zit dus waarschijnlijk gewoon weer tegen een lange cyclus aan te hikken... baa echt wel, had echt last van misselijkheid enzo.... kon merken dat hubbie ook wel teleurgesteld was, al probeerde hij het niet te laten merken... als jetlag uitgewerkt is, maar weer geen tempen, dat lukte niet op vakantie... liefs rensie
hallo ervaren tempers! Misschien dat ik heel dom overkom hier hoor, maar ik heb wat vragen; - deze maand in het begin getempt om te weten wat mijn "normale" temp is, net na de ongesteldeid begonnen, 10 dagen gedaan, was elke keer rond de 36,7. Nu is mijn tem (6 dagen voor nod) 37,7 Begrijp ik het goed dat de temp naar beneden gaat als je ongesteld word, en dat als je zwanger bent je temp hoog blijft? Ik ben er door het lezen hier achter dat "het kruis"je eisprong betekend, maar hoe werkt dat, is er een speciaal programma waarop je dat moet invoeren? Sorry, ik zal wel blond overkomen hier! 1000x dank
@britt....op fertility friends.com kan je een kaartje maken, je voert elke dag je temp in, ook de eventuele andere weetjes zoals je cervix slijm, hoogte Baarmoedermond . symptomen etc etc...hij maakt er dan zelf een grafiekje voor je en berekend je ( eventuele) eisprong - wat betreft de temperatuur of je nou zwanger bent ja of te nee...blijft onduidelijk en verschilt van vrouw tot vrouw...dus kan je er volgens mij niet veel van afleiden .... suc6 meis
dames ik wil graag een temperatuurkaartje invullen, maar ik weet niet hoe. Op f...friend staat alles in het engels en weet ik niet waar ik het kan vinden. alvast bedankt.
Nou zoals jullie kunnen zien Ik vind het zoooooo balen gisteravond lichte spotting en vanmorgen doorgebroken Vind het zoooo balen en heb zo'n erge pijn Me vriend heeft mij gister getroost en hij zei ook van bij jou duurt dat even maar dat komt goed We hebben gewoon tijd nodig en misschien straks met de behandeling gaat het straks wel goed en dat het wel raak is Vind het wel jammer maar we blijven gewoon oefenen Liefs Tijgertje23 ps kun je bij de gyn op doktersrecept ovulatie testen krijgen of moet je dat zelf halen
Voor jou is het helemaal spannend zie ik. Morgen zou je NOD zijn. Laten we hopen dat de weg blijven! Heb je het gevoel dat je ongi moet worden? Of heb je daar normaal ook geen last van. Duimen draaien hoor! Liefs Bregt
@ tijgertje....wat ongeloofelijk klote lieverd.. Hoop dat het toch gauw raak mag zijn...en je mannetje heeft gelijk...het komt goed !
Nee totaal geen gevoel dat een ongi eraan zit tekomen....maar dat zegt niet natuurlijk...het is afwachten geblazen...ben benieuwd wat de temp morgen doet..als het verder zakt is het denk ik wel bekeken...
Ja weet het vind het zoooo oneerlijk Ik dacht echt van nou het zit wel goed Ik voelde me ook heel anders Maar ja nog 2 maand clomid slikken en dan als ik nog niet zwanger ben starten we met iui behandeling Liefs Tijgertje23
maar ik vertrouw mensen niet snel en haar vertrouw ik nu wel dus daarom moet ik er gewoon blijven....anders was ik zowiezo naar een andere dokter geweest...
Hoi meiden, Hier mijn kaartje van vandaag. Tja ik kan nog niets uit mijn kaart opmaken. Jullie wel? xxx Joyce
Goedemorgen meiden, Wat een hoop pagina's zijn er weerbij gekomen sinds gisteren @Bregt, je hebt een heel spannend kaartje... wanneer ga je testen? Volgens ff kon dit gisteren al! @Diaantje, je houdt het maar spannend hoor meid (Joop is vast trots op je ) je kaartje blijft mooi. @Friendly, hopelijk vind ff nu je kruis. @Rensie, balen meid, het klonk allemaal zo mooi! maarre de moed niet opgeven hoor! @Tijgetje, dat valt tegen meid, maar geloof je vriend, het komt idd wel goed. Groetjes Maudi
Hieronder mijn kaartje, Ik word er nou niet echt vrolijk van... het lijkt wel een achtbaan en heb werkelijk geen idee wat ik hier van moet vinden
@ maudi....tja die temp van jou knalt alle kanten op lijkt het...maar gelukkig wel je ei gespot ! Hoop ht voor je meis, dat je straks een vette test in handen hebt..duurd niet zo lang meer gelukkig als ik je banner zie.. Mijn kaartje is dan wel mooi...maar de test van vanmorgen was toch echt nega...geeft niet echt heel veel hoop moet ik je zeggen...nouja..geen bloed geeft moed is het motto toch? zou je nu dan niet onderhand een heel dun streepje moeten krijgen bij een test..of zou dat toch nog ff kunnen duren... grrrrrrrrr.....ik weet dat ik ook niet moest gaantesten...maar was zo benieuwd!