Temperatuurkaartjes 5-7-2007

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 5 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lidy, proficiat! Veel plezier met het straks vertellen!

Mss, ik heb testen besteld, kreeg gisteren een mailtje dat 'ze binnen 2 tot 4 dagen' aankomen. Dus als ze aankomen test ik de volgende dag met ochtenurine. Dus dat is ten laatste zaterdag.

2. aly

aly Bekend lid

5 okt 2006
    966
    0
    0
    postbezorgster
    harlingen
    dieudonnee, cindy en lidy

GEFELICITEERD MEIDEN EN GENIET ERVAN.

3. Cindy31

Cindy31 Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.373
    0
    36
    Verkoopster.
    Landgraaf
    Dank jullie wel allemaal voor de felicitaties.

Lidy en Dieudonnee ook gefeliciteerd, wanneer zijn jullie uitgerekend?

4. Lidy

Lidy Actief lid

5 feb 2007
    200
    0
    0
    Ik ben "ergens" in maart uitgerekend. Ga ik uit van mijn eerste menstruatie dag dan is het 12 maart en ga ik uit van de dag van conceptie (eisprong), dan is het 18 maart. Een visje, dat is zeker.

Ik heb net mijn zus en vriendin gebeld, helemaal blij. Mijn lief belde net ook nog, maar tegen over hem heb ik nog even mijn mond gehouden.... wil ik toch liever live vertellen.

5. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Lidy proficiat!

6. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Eindelijk mijn kaartje weer! Bij de open rondjes was het erg laat geworden en heb ik ook een drankje op. Gezellig was het wel! :)

7. mss

mss Bekend lid

18 nov 2006
    584
    0
    0
    Spannend Saar, warschijnlijk komen de testen vanmiddag met de post :) ;)

Lidy gefeliciteerd!

Goh wat veel zwangeren! :D :D :D

8. nee, vanmiddag gaan ze er niet zijn. Ik woon in Belgiƫ en leveren naar het 'buitenland' duurt wat langer. Vrijdag ten laatste zullen ze er zijn. Maar misschien morgen al.

9. goeiemorgen! eeeh middag,

FF heeft moeite met mn ei te vinden volgens mij... nog steeds geen kruis. had voor de gein bij morgen en overmorgen dezelfde of een hogere temp in gevuld en dan nog geeft FF geen kruis aan! snap er nix van! iemand enig idee hoe dit kan?
    of geeft ff alleen bij een vip abo een kruis ofzo? dit is de 2e maand dat ik temp dus ben geen vip meer..ga er ook niet voor betalen. maar had toch wel verwacht dat ik onderhand een kruis moest hebben... :(

10. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    Ten eerste:
    @ Cindy: Gefeliciteerd! Was ook eigenlijk wel aan je mooie temp. kaartje te zien meid! ;) Super! Geniet ervan!

@ Lidy: Jippie! Helemaal gaaf! Jij ook gefeliciteerd! Op die roze wolk gaan genieten!

@ dieudonnee: Wow! En dan ook nog in je vakantie positief testen! Gefeliciteerd meis! Geniet ervan!

Ten tweede:
    @ Marieke: Ik zou gokken op een ei op dag 10 of 16.
    De eerste is wel vroeg, de tweede is wel wat later, maar (helaas) alles is mogelijk. Ik zie wel dat je geklust hebt, dus dat is mooi!
    Succes meid. Misschien dat FF zich morgen "ineens" bedenkt... Hoop het voor je.

Als laatste:
    Mijn temp. grafiek ziet er nog niet bijzonder uit. Nog flink aan de klus voor m'n ei. Kom daarna wel weer terug om te laten zien.

Succes allemaal!

Liefs.

11. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    lidy gefeliciteerddddd
    merk wel dat er genoeg zwangere nu zijn in deze korte topic hehe alweer 3

12. dank je karine :D ik ging er ook een beetje vanuit dat ik dag 16 mn ei heb gehad. zeker omdat ik de vorige keer mn ei op dag 14 had en die maand ervoor ook. word wel een langere cyclus deze maand oppeens... nog nooit gehad.. eigelijk zou ik de 22e ongi moeten worden maar als ik mijn dagen zo uittel+ mn lut. fase aanhoud dan zou ik oppeens de 1e aug pas ongesteld moeten worden. dan heb ik een cyclus van 39 dagen...heb ik nog nooit gehad dus kan t me ook niet echt voorstellen eigelijk....
    maar goed je weet t maar nooit helaas...

liefs marieke

13. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Hallo meiden,

Ben ff een poosje weg geweest, lees wel mee maar mijn kaartje is nog niet spannend dus duurt nog wel ff voor ik hem plaats ;)

Cindy, Lidy en Dieudonnee, van harte meiden! Geniet van jullie zwangerschap!

Marieke, ik ben bang dat je nog geen ei gehad hebt :( Althans ik zie hem niet in je kaartje... Je cyclus kan natuurlijk wel eens een paar dagen afwijken... Ik zou iig nog niet stoppen met klussen ;)

Monika, hoe gaat ie nu bij jou? Je had geen kaartje meer geplaatst volgens mij, althans ik kan hem zo niet meer vinden...

Fijne middag allemaal!

14. daantje86

daantje86 Fanatiek lid

20 nov 2006
    3.570
    0
    0
    kraamverzorgende
    ijsselstein
    zwangere gefeliciteerd

15. hoi wieffie, dat zou ook kunnen ja dak mn ei nog niet heb gehad.. maar als ik mn ei nog niet heb gehad heb ik oppeens een nog langere cyclus na 8 maanden zou je toch niet meer verwachten dat ik oppeens een cyclus van 40 dagen ofzo zou krijgen toch? :(
    naja we w8en t maar af, kan er toch nix aan veranderen haha

liefs marieke

16. wens3

wens3 Fanatiek lid

29 mei 2007
    1.093
    0
    0
    marieke, heb je je slijm ook bijgehouden?
    eggwhite gehad?

17. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Je cyclus kan natuurlijk wel gewoon eens afwijken bijvoorbeeld door stress of ziek zijn o.i.d. Ik hoop dat je iig snel een kruis krijgt!

Kan wel zijn dat FF hem gewoon niet ziet zie maar het kaartje van Lidy. Zij is zwanger zonder kruis....

18. ja dat kan natuurlijk ook, naja we wachten maar af..

ik heb alleen nog wwaterige afscheiding gehad, maar vorige maand was t ook niet eggwite en toch een kruis...hoezo dan?

liefs marieke

19. wens3

wens3 Fanatiek lid

29 mei 2007
    1.093
    0
    0
    Als je dat ook invult, bedenkt FF zich misschien?

20. staat helaas al ingevuld... heb alles al geprobeerd dus zit nix anders op dan wachten denk ik hihi en gewoon doorklussen natuurlijk!

liefs m

Deel Deze Pagina