@diaantje, ik snap hel goed dat je hebt getst hoor! Heb zelf die drang ook heel erg. Toch denk ik dat je nog niet te veel moet vertrouwen op de test van vanmorgen... Ik lees hier op het forum vaak genoeg dat er meiden zijn die pas ruim 4 dgen na hun NOD positief testen (en een dag daarvoor echt nog geen licht streepje hadden hoor ) Meid ga gewoon lekker vrijdag nog een keer testen (en eventueel nog een keer een paar dagen later als je ongie nog niet is begonnen) Ik test vrijdag gezellig met je mee (als mijn temp niet nog verder daalt en mijn ongie begint). Eigenlijk te vroeg voor mij, maar daarna zijn wij op vakantie en ik wil eigenlijk geen testen mee nemen (hoewel ik bang ben dat ik mezelf niet in de hand kan houden ) Groetjes Maudi
ja dimmel ik snap je wel ik vertrouw ook niet snel iemand maar nu krijg je ook geen duidelijkheid en dat wil je wel dus nu schiet je er ook niets mee op. wel als je na een andere HA ga dan krijg je meer duidelijkheid dan dat je nu heb gekregen want hier word je ook alleen maar onzeker van. (ps) ik moet vanmiddag bij de gynaecoloog zijn krijg ik een echo om te kijken of er een eitje aan het groeien is wie gaat er duimen voor me?
Hallo dames, ben even een poosje niet geweest, wel af en toe even gelezen. Had even een dipje na de vorige ronde. Hierbij mijn kaartje (heb niet alle dagen getempt zoals jullie zien):
dimmel: graag gedaan Symoen: bedankt nou ik ben trug links was er hele kleintje te zien ze wist niet of dat nog ging groeien . maar recht was er wat iets ze zij volgens mij broei er hier wel 1 geloof dat die 11 mm was en ik moet vrijdag terug komen om 09.40 want als het maandag werd was ze bang dat ze wat miste dus vrijdag terug
Nou bengeltje dat is toch een beetje goed nieuws he! Hopen dat het goed blijft groeien en dat het echt aan beebje mag worden. SUcces! xxx jent
Hey rensie Ja dat lijkt mij ook weer beter En hoe gaat het met jou ik zie dat je 12 dagen overtijd bent Spannend hoor Liefs Tijgertje23
Joehoe!Eindelijk een positieve ovulatietest. Vanochtend had ik ook al een test gedaan en toen was hij negatief,maar vanmiddag zag ik ineens eggwhite afscheiding dus toen heb ik een nieuwe test gedaan,en nu was hij positief! Ik zet gelijk mijn kaartje er weer even op!
Ik zet m'n kaartje hier ook maar weer eens neer. En zoals al gezegd werd; er is ook geen chocola van te maken! Bleeeh! Ik heb sinds vanmiddag het gevoel dat ik ongi ga worden... Aan de ene kant prettig, want dan wordt het niet m'n langste cyclus ooit, maar aan de andere kant; dan heb ik geen ei gehad! Dubbel hoor!
He visjes, Het zou helpen als je je cervixslijm invult, want meestal geeft ie dan ook pas een kruis. Als je alleen de temp invult volgens mij doet ie daar niet echt veel mee, tenzij er duidelijk verschil is tussen voor en na het ei. Heb je al vaker geen ei gehad? Is dit de eerste keer dat je een tempkaartje bijhoud? Dat gevoel kan ook inhouden dat je nu misschien je ei hebt. Ik wens je in ieder geval veel succes. Ik heb op dit moment zelf ook niet zo'n heel onduidelijk kaartje, nog geen eisprong te zien. xxx Jent
Hi Jent, Thnx voor je reactie. Ik heb de vorige ronde ook een kaartje bijgehouden en toen was er wel duidelijk een ei te zien. Ik vind het lastig om cervixslijm in te vullen. Heb wel vaak wat verlies en vind het lastig om te definieren haha klinkt beetje dom misschien... als je hebt geklust lijkt het me ook lastig om te onderscheiden wat dan je slijm is en niet... Hoe ziet vruchtbaar slijm eruit dan? Ik heb wel vaak zodanig verlies dat ik wel een inlegkruisje moet dragen, dan is het meer wat waterig... Kan het met mijn temperaturen wel zijn dat er een ei is geweest? Maar misschien is het ook wel zo dat het vandaag zover is, gezien mijn weeige gevoel in m'n buik... nou ja we wachten af! Bedankt voor je bericht! Hoe is het met jouw cyclus? Beetje regelmatig? Lijkt je ei al in aantocht?
he gezellie...hoop zo dat je test vrijdag super positief is ..dat we een zonnebril op moeten zo roze ! Wat de vakantie betreft...ook daar heb je ongetwijfeld winkeltjes mocht je zo'n drang hebben....mareh...eigenlijk niet nodig toch?...vrijdag is ie roze
@ visjes...vind het niet dom hor dat je dat moeilijk vind...ik weet vaak eigenlijk ook niet wat ik neer moet zetten...vind de cervixslijm eigenlijk altijd wel op elkaar lijken ....de ene keer wat dikker dan de andere
He visjes, Ik vind het onderscheiden van slijm ook moeilijk, maar als het erg waterig is dan ben je in ieder geval vruchtbaar. Kan natuurlijk ook sperma zijn, maar ja dat komt meestal vrij snel na het vrijen naar buiten en ik zeg maar krijg je bijvoorbeeld de dag erna weer waterig slijm terwijl je redelijk droog bent geweest de rest van de dag dan is dat waarscjhijnlijk vruchtbaar slijm. Maar goed het blijft moeilijk maar het makkelijkste is gewoon een inschatting te maken van wat het is. Zodat je elke maand een beetje kan vergelijken en als je dan toch ook je temp ziet stijgen dan weet je een beetje hoe je vruchtbaar slijm eruit ziet. Ingewikkeld verhaal he!. Is wat gelig dikkig wit dan omschrijf ik het als sticky of creamy. Als het plakt noem ik het sticky en als het wat romig is creamy. En als het doorzichtig en dun is en echt een natte vlek achterlaat noem ik het waterig en als het nat en slijmerig is en doorzichtig is en op eiwit lijkt en als je het uit elkaar kunt rekken en paar centimeter en het breekt niet dan noem ik het eggwhite. Vies he allemaal. Maar ja je moet wat he!. Hoop dat je er iets aan hebt visjes en misschien jij ook daantje. xxx Joyce
@ jent...dank je voor de tip...heb op dit moment onwijs veel last van witte afscheiding, word er simpel van want ik denk steeds dat ik ongi geworden ben...terwijl ik helemaal geen gevoel heb van een aanstormende ongi....
Ik heb hier en daar ook wel gehoord van zwangere dames dat ze zo nu en dan heel veel wit verlies hebben... Spannend hoor! Liefs Bregt