Dat klopt idd, maar dat is zo dubbel vind ik want dat kan een goed en slecht teken zijn. je kunt dat namelijk ook krijgen als je ongi wordt. Ik vind het al fijn als ik een beetje aan mijn slijm en temp kan zien wanneer ik mijn ei gehad zou kunnen hebben. xxx Joyce
Ja dat is waar. Maar de meeste dames voelen dan hun ongi ook aankomen. Maar het is idd fijn dat je aan je slijm en temp kan zien dat je ei eraan komt of is geweest. Liefs Bregt
Thnx Jent voor je berichtje! En bedankt Diaantje dat je het niet dom vindt haha Ben wel een beetje blij te lezen dat het voor anderen ook niet makkelijk is om het te herkennen. Dacht dat het aan mij lag. Ik zal er eens op gaan letten Maar kan je ook met een lage temperatuur een ei hebben gehad?
Goedemorgen meiden, Zie mijn temp.. Ahhh... chips, ben bang dat het niks wordt....Heeft mijn lichaam me dit keer echt goed in de maling genomen! Liefs Bregt
goedemorgen meiden..hier ook mijn kaartje.. gelukkig niet verder gezakt, nu ook iets last van de (.)(.)...en lichte steekjes onder in...maar nog steeds geen gevoel dat de ongi komt...
@ Daantje..gaat gestaag omhoog... @ brecht...ja balen dat ie verder naar beneden is gegaan he...maar ik zeg altijd.."it aint over till its over !"... Ga duimen voor jullie meiden !
Goedemorgen meiden, Hieronder even mijn kaartje, het open bolletje komt omdat ik een uurtje eerder getempt heb... Ik reageer later vandaag even op jullie kaartjes (wil nu nog even slapen )
Mijn lichaam heeft me dan nu echt goed te pakken. Loop sinds het weekend al met zo'n "vol", opgeblazen gevoel daar beneden, en ook zo'n vaag gevoel....net of moet je ongi worden, maar dan net een beetje een ander gevoel. Het lijkt er wel op, maar net een beetje anders maar dit dan een week lang... Normaal als ik ongi moet worden heb ik een dag van tevoren, of op de dag zelf van die steken, maar die heb ik nu ook niet. Het voelt heel anders... Hoop dat jullie het nog een beetje begrijpen Je kan soms dingen echt niet verwoorden he In ieder geval nog geen gevoel dat ik ongi moet worden, alleen baal wel super van die lage temp... Nou is het helemaal spannend morgen vroeg... Een lage of een hoge temp Liefs Bregt
oh meid, heel herkenbaar..gisterenavond dacht ik ..was het maar morgenochtend ..kan ik weer tempen.. ...ben blij at het gelijk gebleven is vandaag...maar dat zegt niets hoor...kan bij mij net zo goed vanmiddag of wanneer dan ook mega doorbreken.! Hoop voor je dat dit "gewoon" ff een dipje was ...en je straks gewoon een mooie test in handen kan houden...
Hoi Dames hier mijn kaartje ook nog een keer is niet echt spannend. De open bolletjes komen doordat ik 'sn achts ben opgestaan vor te plassen. Hoop dat mijn temp anaf morgen gaat stijgen. Anders heb ik denk ik geen ei gehad. xxx Joyce
Ben dus niet de enige die zo naar een ochtend kan uitkijken Laten we idd maar hopen dat het een dipje is, en morgen gewoon weer omhoog gaat!
even een vraagje... is mijn kaartje nu zo'n trispattic pattern? (ik weet zelf niet hoe je het schrijft ). Hoe is dat nu weer, heb ik dan meer kans op een zwangerschap?
hmmm :-k ..trispattic pattern...nooit van gehoord meis..maar blijf het kaartje mooi vinden hoor..ziet er in ieder geval stukken beter uit dan mijn kaartje..dus ga flink voor je duimen dat het raak is !
Zo ik ben weer kapper-af voor de komende weken... Heb nu ff tijd voor jullie! Saar: ik heb nog niet veel verstand van de soorten kaartjes, dus daar kan ik je niet bij helpen. Enige wat ook ik kan zeggen is: ziet er goed uit meid! Bregt en Diaantje: is heel logisch dat je aan het eind uitkijkt naar de morgen, je wilt weten of je nog een dag verder kunt hopen of dat je tempt keldert. Jullie kaartjes blijven er mooi uit zien, ondanks dat je wat gedaald bent Bregt! Maudi: ook spannend bij jou! Joyce: Hoop voor je dat ie morgen echt stijgt! En dat je natuurlijk geen open rondje hoeft te plaatsen! FF gaf aan dat mijn vruchtbare dagen er waarschijnlijk aankomen. Heb ook een 5-dagen extra vip-trial gekregen dus kan dat nu mooi zien. Hoop het in elk geval! Liefs Friendly