@Saar: Ja, je heb een triphasic pattern! En ja, dan heb je meer kans op zwangerschap. Maar niets is zeker. Dit kun je allemaal vinden in de FAQ van FF. Verder kan ik niet op jullie allemaal reageren, druk, druk, druk...
JOEHOE! Ik heb er eigenlijk ook een goed gevoel bij. Ik zie er verschrikkelijk uit, helemaal bleek met een dikke pukkel op mijn neus. Net zoals ik eruit zag toen ik pas zwanger was van Liene. Ook heb ik diarree, had ik toen ook. En heb ik steken in mijn lies en zijkant buik. Toen dus ook. Ik ben er echt positief over!
Ik zou zelf zo langzamerhand ook wel een triphasic pattern willen hebben! (en een positieve test daarna natuurlijk). Kan kaartje niet plaatsen, ik zit op m'n werk en het uploaden gaat hier zó traag! Vanochtend had ik een hoge temp (36.98 ) en gisteren ook (37.06, maar toen had ik 1 uur uitgeslapen, ik was er zó aan toe!). De 2 dagen ervoor was ik sleep deprived en was de temp 36.78 en 36.79. Vanmiddag naar de gyn voor een preconceptioneel advies. Ik vraag me eigenlijk af of het wel nodig is... Maar toch: ik wil wel graag een aantal vragen stellen, bijv. over mijn kansen, alcohol drinken, koffie drinken, elke dag klussen of toch beter om de dag... Natuurlijk kun je dat allemaal vinden op internet, maar iedereen zegt weer wat anders. Daarom wil ik het eens van de professional horen. Iedereen succes de komende dagen..., ik heb een paar dagen niet kunnen reageren, omdat ik druk was met ons nieuwe huis. Het leidt wel heerlijk af van het NOD- wachten. Jammer dat een aantal van jullie weer ongi is geworden. Ik leef met jullie mee. Voor de anderen die wachten: ik duim voor jullie allemaal.
Hallo bregt en diaantje, Ik ga wachten met testen tot dinsdag of zo. Dat zeg ik nu toch. Maar normaal is zaterdag mijn nof (met een lf van 14d), dus misschien ook wel zondag, mezelf kennende.
morgen! hier mijn kaartje voor vandaag, gaat lekker op en neer zaterdag lekker een paar daagjes met vakantie dus dan zal ik mn kaartjes niet kunnen plaatsen. heb de 23e mn nod ipv de 24e.. dus dat is de dag als we terug komen. liefs marieke
dank je! voor mij is t niet eens zo spannend meer. ga er al helemaal vanuit dat ik ongi word. heb namelijk ook 3 dagen voor mn ei en op de dag van mn ei geklust, en t beste is toch de dag voor je ei toch? ik ben er deze maand minder mee bezig, zoals je ook wel ziet aan mn kaartje heb ik in t begin bijna niet getempt. ben ook blij dat we een paar dagen weg gaan, hoef ik er helemaal niet aan te denken hahaa liefs marieke
Aly, we lopen weer zo'n beetje gelijk. Ik zit op 8 DPO en heb m'n NOD volgende week donderdag. Jullie hebben wel flink je best gedaan met insemineren, hopelijk met succes.... Wij hebben maar 1x goed geklust, dus ik heb maar niet teveel hoop.
Goedemorgen (nog net) meiden, Het is erg spannend voor een aantal! Ik ben heel benieuwd, ik houd het in de gaten! Hierbij ook mijn kaartje. Het schiet nog steeds voor geen meter op. Is het nu 100% zeker te zeggen dat ik nog geen ei heb gehad?
aquilegia, mijn nod is ook volgende week donderdag, jou ei was later maar die van mij ook, een dagje. als woensdag mijn temp daalt weet ik zeker dat mijn ongi eraan komt, ik zie het wel, als mijn ongi komt vraag ik om een doorverwijzing naar de gyn, komt het dan wel goed de komende maanden. ik ben wel benieuwt naar je kaartje.
hoi meiden, nou eindelijk weer eens mijn kaartje, ziet er wel lomp uit zo! nu ziet het er na uit dat ik toch dus gewoon weer een lange ronde heb, en ondanks clomid du toch geen ei heb..... da's jammer Saar, succes met geduld oefenen en dan hopelijk een posi test! (toch handig dat je het al een keer hebt meegemaakt, dan kun je de symptomen een beetje vergelijken,,,) [/url][/img] liefs rensie
@ visjes...tja volgens FF dus gen ei he...en om eerlijk tezijn heb ik echt de ballen verstand niet van tempen..hoop toch echt wel dat je je ei hebt gehad of nog moet krijgen... @rensie..ff een vraagje..zie dat de streep dus gelijk doortrekt zeg maar..is het dan omdat je gedurende tijd niet hebt gemeten? (wellicht een beetje stomme vraag...)
Hier mijn kaartje voor vandaag! Ik lees straks alle berichten even,en dan reageer ik er op groeten Simone