hier dan mijn kaart...gelukkig nog steeds niet gezakt..wel was de test nega...wellicht toch een langere cyclus? of NOG steeds tevroeg hahahah wel jammer ...is vandaag mijn verjaardag..maar geven niet op hoor!, nog steeds geen gevoel van de ongi, en bakken met witte afscheiding..dussssssssssssssssssssssssssss
@ visjes.. Overbeharing? Nou eh, snor of haren op je kin...dat soort fratsen. Ik heb er gelukkig niet veel last van en ben er als die pieten bij om ze te epileren. En mn vriend is een schat, hij gaat er echt voor zitten, lamp aan en ik met mn hoofd in zn schoot en dan doet ie gelijk mn wenkbrauwen netjes maken...
Hi, Goh, vandaag een dipje en ontzettende pijn in tepels dus wacht even met bellen gyn, want heb (waarschijnlijk valse) hoop dat ei eraan komt... duimduimduim ook voor jou diaantje, duimduim en happy birthday! liefs rensie [/url][/img]
Zie hier mijn kaartje, als het goed is... Ik weet dat er nog niet veel zinnigs over te zeggen is, maar ik vind mijn temp wel aan de hoge kant? Terwijl ik nog niet geovuleerd heb, als ik uitga van een cyclus van 51 dagen, maar dat kan ook ineens anders zijn bij mij. FF zegt dat ik 25/9 ovuleer, dit staat niet in mijn grafiek, maar bij mijn gegevens? Weten jullie hoe dit kan? Want ik heb verder geen cyclus lengte ingevoerd ivm het onregelmatig zijn en lange lengte. Waar kan dit op gebaseerd zijn? Haha, diaantje17, nou het zou wel errug toevallig zijn als we dezelfde cyclus hebben en grappig, nu heb ik het goed veranderd, denk ik. Heb je ook last van lange cyclussen of is dit een uitzondering. Enne... Happy Birthday!!! Aquilegia, vervelend dat je preconceptioneel advies niet echt voldoening gaf... Gaan jullie nog op vakantie? En gaan jullie het even rustiger aan doen op het gebied van zwanger worden? Klinkt niet makkelijk allemaal, veel sterkte. Ik had het al op de 1e pagina gezien, maar was eigenwijs... 8) Visjes, ook ik wordt net zo lief ongi hoor, als die cyclus maar een keer korter wordt... Ben blij dat ik met tempen ben begonnen, geeft me houvast. De volg cyclus kan ik er pas echt wat mee. Poohbear, een half jaar zonder eitje, pff. Balen zeg! Hopelijk komt met de provera de ongi op gang en kan je weer verder. Bregt, nog geen test gedaan? Of wacht je nog even te temp af.
@ tessa...dank je meis, nee heb nooit geen lange cyclussen gehad, zit tussen de 24 en 26 ......is aan de ene kant prettig, maar aan de andere kant denk ik steeds..heh? alweer ongi?...en dat hoor ik ook altijd van mijn hubbie hahahahah
Ik wacht nog even een paar dagen. Mocht ik dan nog niet ongi zijn, dan kunnen we er misschien over na gaan denken om een testje te doen..
Hoi! Heb niet zo veel tijd vanochtend, moet zo mn trouwjurk gaan passen . Leuk, heb hem al twee maandjes niet gezien. Ze gaan hem vandaag afstellen om te vermaken (wil wat dingetjes anders ). Hier mijn kaartje, dacht een dip te hebben vandaag want lag haast te rillen in bed, maar toch 36.8. Als ie morgen weer hoog is toch een vroeg ei gehad. Gelukkig goed geklust... Liefs Friendly
Hallo, Friendly, veel plezier vandaag! Bregt, hier wordt geduimd! Diaantje: gefeliciteerd met je verjaardag! Aquilegia, jammer dat je er niet veel mee hebt kunnen doen. Misschien is het idd wel zo dat je er zelf al te veel van weet... Hier mijn kaartje...
dank je saar... WOW saar, is echt een super gaaf kaartje hoor....hoe voel je je..enig symptoom ?? ik duim hoor !
Hallo dames, Ik weet het niet meer Ff gaf eerder steeds aan dat ik mijn ei op dag 29 had, maar later haalde hij het weer weg. Nu blijft mijn temp stijgen na een flinke dip. Komt mijn ei er nu pas aan? Hou ik dag 29 toch aan als ovulatiedag, dan zit ik nu op 12 DPO. Dus van het weekend misschien mijn ongi. Misschien wil iemand eventjes met me meedenken Verder zie ik mooie kaartjes voorbij schuiven, echt spannend! Komt mijn kaartje: http://www.geocities.com/starstof/ff5.1.jpg
diaantje van harte gefeliciteerd: saar: wow echt een mooi kaartje hoop dat daat iets zinnigs uit komt nou dames ik moet om 09.40 bij de Gyn zijn ze gaan kijken of me eitje gegroeit is afgelopen woensdag was hij 11 mm wie wilt voor mij duimen pleas
Oke....zit ff tedenken..voor zover ik er verstand van heb he...het feit dat ie eerst de 29 aangaf is logisch..ging lekker omhoog...maarrr daarna knalde die ook mega omlaag..wat normaliter niet het geval is van een eisprong (blijft ie vaak relatief hoog tot aan je ongi toch?) ...dus lijkt het of je je eisprong dus nog moet hebben....rustig afwachten meis...heb je symptomen?...en hoe zit het met je cervix slijm? suc6 meis...het feit dat ie omhoog klimt is op zich al een heel goed teken toch....
Bengeltje, ik ga hard duimen... Freesia, zou willen dat ik het kon, meedenken... maar ik ken er ook niet zoveel van, dus sorry! Hopelijk iemand anders met zinnige uitleg! Diaantje, ondertussen heb ik al tig symptomen... maar ik weet ook wel dat je hoofd je gek kan maken... bleek zien met pukkel en buikpijn zei ik gisteren al. Deze ochtend werd ik zelf licht misselijk... Saartje
Bedankt diaantje! Het viel me gisteren ineens op, dat ik meer afscheiding had, opgedroogd in mijn slip en bij het afvegen. Ik heb echt bijna nooit afscheiding! Ik wacht het maar weer af allemaal. Kun je ongi worden als je temp stijgt?
Noi Saar als ik naar jou kaartje kijk dan zouje toch echt zwanger moeten zijn. Anders dan is het zonde van dat mooie kaartje. xxx joyce