Temperatuurkaartjes 5-7-2007

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 5 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hallo,

ik heb een testje gedaan... Maar natuurlijk dat heb je dan met vroege testen... ik weet het niet.

Ik heb 2 foto's. Mag ik ze hier plaatsen?

Ik zie wel iets, maar 't is geen volledige streep. Ze gaat 2/3 goed, maar dan is ze weg... :( als jullie begrijpen wat ik bedoel. Ze gaat niet helemaal van boven naar beneden....

2. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    laat maar zien..ben reuze benieuwd !, hoop het zo voor je meis...

3. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    ik wil het ook weten saar. Ik hoop voor je dat het een mooie uitkomst is.

xxx Joyce

4. Hier zijn ze...eerlijk zijn eh...

5. De volgende:

6. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Ja, ze gaf aan dat om de dag klussen toch iets beter was dan elke dag. Dus dat is wel makkelijk... Of je het verder regelmatig doet buiten de vruchtbare periode om, maakte volgens haar niet zoveel uit.
    Ja, dat verven... dat ben ik nou net wel vergeten te vragen. Ik probeer het maar te vermijden na de eisprong...
    Ik denk dat het toch wel goed is om even een weekendje weg te gaan. Naar Maastricht of naar de Achterhoek ofzo... ze zei ook, al ga je maar 4 dagen low budget op Terschelling zitten, ben je er toch even uit. Het gaat toch niet zo goed met mijn vriend. Naast het verlies van Sterre heeft hij veel stress op zijn werk dus ik geloof dat hij zo langerzamerhand een beetje "op" is. En dan nog ons nieuwe huis. Het is wel leuk, maar ook veel regelen en proberen binnen budget te blijven...

7. nog 1tje... hier zie je dat het geen volledig streepje is...

8. Aquilegia,

Ik zou als ik jou was, snel gaan 'bijtanken'. Als ik zo lees, zal het zowel voor jou als voor je vriend goed zijn.

Kunnen jullie rustig op adem komen, ver weg van je huis en werk.

Ik denk dat dan alles weer wat beter te hanteren is. Het verlies van Sterre is ook niet te onderschatten. Ik kan er niet van meepraten, maar als ik me probeer in te leven, krijg ik het al moeilijk... laat staan dat je het meemaakt.

Ik hoop dat alls snel een beetje op zijn pootjes komt.

Veel sterkte meid!
    Saartje

9. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Bedankt voor je reactie, Saar! We moeten inderdaad zeker eens een paar dagen weg. En volgens mij zou jij wel eens goed zwanger kunnen zijn. Nog een paar daagjes geduld voor een posi test!

Iemand vroeg ook nog of we rustig aan gaan doen met zwanger worden, op advies van de gyn. Nou, dat denk ik toch niet... Ik zei nog tegen haar: ik ben 32, ik moet opschieten. Maar zei vond dat het zo'n vaart niet liep, pas na of tegen je 40ste verminderde je vruchtbaarheid echt, zei ze. Dus dat is wel geruststellend. Ik ga wel proberen het meer los te laten... lukt het deze maand niet, dan de volgende wel. Het irritante is dat je je toch weer allerlei symptomen in je hoofd haalt. Zo vond ik vandaag mijn 2e kop koffie ontzettend vies, net als toen ik zwanger was. De 1e kop vond ik altijd wel lekker, maar de 2e dronk ik al snel niet meer omdat het zo vies smaakte toen. Maar volgens mij heb ik dit wel vaker aan het einde van een cyclus.

10. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    Saar ik heb altijd een andere test. Maar het lijkt alsof ik 1 dikke verticale roze streep en 1 dunne verticale roze streep zie. Dus volgens mij zou je idd zwanger kunnen zijn, maar ik zou voor de zekerheid to de 22ste wachten dan zou die namelijk wel een tweede dikke streep laten zien.
    Hoop dat ik je zo geholpen heb.
    xxx joyce

11. Evita

Evita Actief lid

26 jun 2007
    137
    0
    0
    als ik zo`n test zou hebben saar dan zou ik echt een vreugdedansje maken ;)

12. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren

nou..heb de bril niet op..mar zie toch echt een roze streepje hoor !

alvast een voorzichtig gefeliciteerd.....wat zeg ik!...niets voorzichtig....

[​IMG] heb er alle vertrouwen in hoor !!!

13. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    Jammer dat er niemand mij wil helpen!

14. Bedankt allemaal voor jullie vertrouwen...

ik ga toch nog even voorzichtig zijn... Zondag test ik opnieuw. Dan zou het duidelijker moeten zijn.

Jent, de 22ste was mijn nod bij een cyclus van 33d. Nu heb ik mijn nod eigenlijk morgen omdat mijn ei er vroeger was.

15. Sorry, ak was zo bezig met mijn testjes dat ik er over heb gelezen. :oops:

Eerst moet je je aanmelden... heb je dat al gedaan?
    Dat kun je rechts doen bij die groene ovaal waarin staat 'join now, it's free'.

En dan moet je een chart aanmaken, dat kan je links bij 'my chart'. Je moet gewoon elke dag je temp en je slijm ingeven en of je eventueel geklust hebt.
    Dat kan je doen door op de kalender de dag van vandaag dubbel aan te klikken. En dan alles ingeven.

Ik hoop dat ik wat duidelijk was...

Saartje

16. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    FirstBaby,
    Als je goed Engels leest is het leuk en leerzaam om de 20daagse e-mailcursus van FF te volgen. Je kunt je daarvoor aanmelden op hun site. Dan weet je binnenkort alles!

17. mijn kaartje voor vandaag

aquilegia: mensen kunnen heel makkelijk zeggen je moet er niet mee bezig zijn, maar als je graag wilt doe je dat toch :( iig een dikke knuf! ik duim voor je!

saar: ik zie toch echt een streep :d alvast voorzichtig gefeliciteerd :D

liefs marieke

18. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    ziet er goed uit hoor...ben heel benieuwd meis!
    ik duim voor je !

19. dank je daantje!
    zie dat jij 1 dag overtijd bent? al getest? :D\
    heb niet echt goed terug gelezen dus sorry als je dit al een keer gezegd hebt hahaa
    liefs marieke

20. Saar,
    streep is streep toch! gefeliciteerd!
    (ben jaloers hoor :D )
    Liefs rensie

Deel Deze Pagina