hey meiden hier ook weer even een berichtje van mij...elke dag heb ik witte slijm in me onderbroek weet niet wat het is maar vind het maar raar heb wel ineens een hoge temp maar goed we blijven toch maar afwachten...net terug van het ziekenhuis had een ontsteking aan allebei de oren en nu hebben ze me gaasje met antibiotica zalf erin gedaan en hoor nu bijna niets meer maar wat mis je dan die kleine dingen die je normaal irri vind ik mis het klikken als ik met de muis klik dat hoor ik zelfs niet meer...maar goed morgenavond mag het er weer uit...hier mijn kaartje weer eens Liefs Dimmel
thnx tessa ik zal voor jou ook duimen dimmel: he balen meis het zit ook jou allemaal niet zo mee he zo te merken knuffelllll
Jent ik snap jou ook wel, maar ik denk niet dat ik 1 2 3 zwanger, oke het kan. Maar er zijn maar heel weinig mensen die erom denken voor de zwangerschap en heb er nooit wat over gehoord. Als het risico dusdanig is, zou dat wel bekender zijn.
Dimmel ik kan je kaartje niet vergroten.... Kan hem niet echt aflezen. Beterschap! Jij hebt ook al een lange cyclus...
Ach ja maakt ook niet uit tess iedereen moet doen wat haar goed lijkt een vriendin van mij rookt ook nog steeds en gaat deze week bevallen. He Dimmel zou het niet zo kunnen zijn dat je toch zwanger bent|? Je temp is wel erg hoog. xxx Joyce
Ja dimmel, wat jent zegt, kan natuurlijk ook? Al getest? Jent, ik rook niet en drink nauwelijks, dus het komt wel goed denk ik.
Ja maar je temp is echt heel hoog, ik zou er over een paar dagen echt een test tegen aangooien. Ik bedoel ik ben normaal echt geen tester maar als ik jou emp nu zie. Misschien heb je gewoon een maand ongi overgeslagen. Je moet gewoon eens kijken wanneer de stijging is begonnen en of je sex hebt gehad.
Dimmel, die verhoging kan ook door je oorontsteking komen! Jij hebt wel veel pech, zeg! Sterkte ermee!
Bengeltje86,balen zeg.Maar ik blijf voor je duimen voor maandag! Dimmel,jee heb je enig idee of je temp hoger werd toen je oorontsteking kreeg?Want wat aquilegia zegt kan natuurlijk heel goed.Wel balen zeg zo''n lange cyclus,endan die temp stijging. Tessa1981,nou zoals je ziet heb je nu genoeg informatie gekregen op je vragen.Daar kun je wel wat mee. groeten Simone
He meiden, Ik temp nu ff een ronde niet, al moet ik wel zeggen dat ik het mis. Ik lees nog wel met jullie mee. Ik denk toch dat ik de volgende wel weer ga tempen... Saar, spannend hoor. Ik zie ook een 2e streep. Hopelijk is ie over een paar dagen duidelijker! Dimmel, het klinkt toch wel alsof je ei is geweest omdat je het ook over witte vloed hebt. Ik hoop het voor je, ik ga duimen dat je snel duidelijkheid hebt! Tessa, succes met zwanger worden. Hopelijk ben je snel zwanger! Bengeltje, balen zeg dat ie nog niet gesprongen is. Ik hoop dat het niet te lang meer gaat duren. Ik duim verder voor jullie allemaal!
Wieffie bedankt! Simone, ja ik heb idd wat antwoorden gekregen. Maar ik moet gewoon eigenlijk niet naar deze cyclus kijken omdat ik halverwege ben ingestapt. Zico waarom zou je niet tempen?
ik weet het niet langs de ene kant, heb het 10 maanden gedaan tot ik zwanger was. Nu zou ik het doen om te zien of hij vanaf september terug inorde is. Maar heb schrik dat ik er dan weer teveel mee bezig ga zijn.
Tsja, het is iets wat alleen jij zelf kan aangeven. Iedereen heeft zijn eigen redenen ervoor. Ik kan me voorstellen dat je het even niet wil doen, maar aan de andere kant als jij je er wel lekker bij voelt om het wel te doen. Ik kan me voorstellen dat het moeilijk is... Sterkte ermee. Ik zit in de 1e ronde, maar ik ben er bewust mee begonnen vanwege de lange cyclussen en ik wil weten of ik een eisprong heb, anders had ik het ook niet gedaan.
ik weet van alle tempkaarten dat ik op dag 14 eidag heb, dat heeft ook de gynocoloog gezegd. Ook ga ik proberen weer randje fietsen te doen, zo ben ik vorige keer zwanger geraakt.
Ik kan me voorstellen dat je wilt kijken of alles weer goed op gang komt, maar misschien kan je beter even op zijn beloop laten? Succes in ieder geval. Ik ben vandaag voor het eerst het fenomeen randjes fietsen hier tegen gekomen, interessant hoor, veel plezier ermee!
hey wieefie nou hij moet eerst nog groeien en aangezien hij momenteel blijft hangen op de groei ja dan kan hij nog niet springen als die niet groot genoeg is we wachten maandag af ben allang blij dat zt dit in de gaten wilt houden nu