Tjeetje wat een reacties vandaag... ben echt te moe om op iedereen te reageren... Saar: ziet er toch echt roze uit... kijk maar vast uit naar zondag! Jurk passen was geweldig, ze gaan hem nu vermaken en over drie weekjes mag ik hem lekker ophalen! Liefs Friendly
Dat duurt nog zes weekjes, maar het gaat geweldig worden! Begin er nu ook zin in te krijgen, alhoewel we nog best wat dingetjes moeten regelen. Maar gaat helemaal goed komen! Zwanger of niet!
Hallo meiden, Ben weer terug van vakantie met een vmk...hcg nog 5, ha vind het beter dat ik wacht tot mn ongi komt. Heb maar 2 dagen gebloed, dus deze maand niet tempen. Heb ook eigenlijk geen zin om het uit te leggen. Ik kom af en toe wel ff struinen....... sorry
Mss, k*t meid.. ik had je graag lekker zwanger terug gezien Jammer meid! Ik snap dat je er ff geen zin in hebt. Ik geef je een dikke knuffel en hoop dat je snel van een gezonde zwangerschap kan gaan genieten! Marieke1610, jouw spannende tijd komt er ook al weer aan! Ik duim voor je dat je zwanger bent meid! Diaantje17, jammer van die negatieve test... Heb je een erg regelmatige cyclus? Ik hoop dat je nog zwanger test. Tessa, als ik zo naar die paar gegevens kijk die je hebt ingevuld zou ik zeggen dat je net je eisprong erop hebt staan op dag 30! Misschien kun je wat meer duidelijkheid krijgen met ovutesten. Ik gebruik die ook in combinatie met tempen. Zo werd mij wel erg veel duidelijk. Ik ben ook begonnen omdat ik zulke lange cyclussen heb. Symoen, succes weer op de wachtbank! Bengeltje86, balen meid dat ie nog verder moet groeien. Ik hoop dat het nu een beetje opschiet iig. Idd wel fijn dat ze het nu zo goed voor je volgen! Hopleijk gaat het helpen. Je gaat trouwens echt super met afvallen zeg! Een dikke hoor! Zico, Ik denk dat je moet gaan doen waar jij je lekker bij voelt! Als je wil gaan tempen moet je dat gewoon lekker doen. Teveel ermee bezig zijn is volgens mij onzin. Ik wilde het zelf deze periode ook niet maar zit nu nog maar op dag 6 en ben ook wel weer bezig met zwanger worden. Je kan dat gewoon niet zomaar uitzetten. Laat staan als je net je kindje verloren bent. Meis, je krijgt een dikke knuffel van mij! Friendly, klinkt leuk zeg! Volgens mij heb je een leuke dag gehad! Nog 6 weekjes! Spannend zeg! Gaat vast een super dag worden! Jeetje ik temp niet eens meer maar blijf van die lange verhalen typen Ik ga maar eens naar bed
ja goed he wieefie ma blijf sinds 2 dagen wel beetje hangen op deze gewicht ma komt wel weer komende 2 dagen heb ik helaas geen tijd om te posten ben dan weg iedereen een fijn weekend en groetjessssssss
Goedemorgen meiden. Ik heb het 1 dag superdruk op mijn werk, en opeens ook heel druk op tempforum.... Heb ik weer. Gister had ik ongi moeten worden, en helemaal niets geen ongi te bekennen! Grrr..spannend hoor. Ook voel ik nog niets in aantocht. Vanochtend temp ook weer 0,2 omhoog. Denk dat dit komt omdat ik 1 uur later getempt heb? Heb vriendlief al even op de hoogte gebracht, zo van dat ik nog steeds niet ongi ben geworden...Zegt ie: houden zo! Diaantje: hoe staat het bij jou ondertussen? Nog steeds geen ongi? Liefs Bregt
Nou mag ik EINDELIJK door naar de ronde! De Provera heeft gewerkt, ik ben ongesteld, sorry maarik ben echt blij! maandag moet ik beginnen met Clomid en dan wil ik &/@%# ook weer eens een ei! :x
hallo allemaal, ik ben na mijn miskraam ook weer gaan tempen, maar de eerste cyclus ziet er niet echt bemoedigend uit... is het normaal om zo lang voor NOD al bloedverlies en lage temp te hebben. volgens FF heb ik 7 aug eisprong gehad. ik zou zelf 8 aug denken.
ja ik weet het. ik daxcht de aanwijzingen op het forum gevolgd te hebben, maar toch niet goed. we zitten volgens mij in zelfde schuitje. 1e ronde na MA en in ronde 8...
ja dna zzitten we gelijk. ben zo blij dat me eitje ontdekt is. ga even brandon schone luier geven ben er zo weer
Hoi! Zo ben weer een beetje bijgeslapen. Vanochtend wel op normale tijd getempt en daarna lekker weer verder geslapen. Hij is gezakt, jammer want had een beetje hoop dat ei stiekum al geweest was. Vannacht tijdens he vrijen merkte ik ineens steekjes onder in mijn buik. Zou dat een eisprong geweest kunnen zijn? Heb echt geen idee hoe dat voelt. Dit voelde in elk geval niet prettig. Na een krwartiertje was het ongeveer weer over. Kan dat dan wel kloppen met de tempdaling? (Goh, zelfs na een paar maand tempen moet je nog dingen leren...) Charlie: je krijgt je kaartje in het bericht door de link onder de plaatjes te pakken. Degene waar achter staat : hotlink for forums. Je kunt dan het stukje "Shot at ..." wel weglaten, dat is puur de datum. Gefeliciteerd Poohbear! Ziet er goed uit Daantje en Bregt!! Wieffie: we genieten van je lange verhalen hoor: Mss Meisje wat een pech toch. Hoop dat jullie ondanks dit verlies nog een beetje een leuke vakantie hebben gehad. Als je je verhaal kwijt wil, hier zijn genoeg oren die willen luisteren! Sterkte meid! Nog ff mijn kaartje... Liefs Friendly
Hallo allemaal, Friendly, hopelijk is het je ei geweest. "Voelen" doe ik het ook niet. Ik schrijf altijd wat opmerkingen op over pijntjes, steken en rugpijn, maar ik kan er helemaal geen lijn op trekken. Daantje, fijn dat ff je ei heeft gevonden, en je gaat mooi omhoog! Houden zo! Poohbear, duim voor je dat je deze ronde een ei krijgt! En hier mijn kaartje... morgen gooi ik er weer een testje tegen aan! Duimen jullie dat het een volledige, goed zichtbare tweede streep is en geen twijfelgeval zoals gisteren... Saartje