Goedemorgen! Poohbear, ik weet hoeje je voelt!! nooit gedacht dat ongi zo fijn kon voelen!!! hopelijk slaat clomid wel meteen aan! ik duim voor je!!! Saar, hallo zeg! natuurlijk is die test posi, je bent gewoon hartstikke zwanger!!! gefeliciflapei! Zico, alleen effe een knuffel voor jou en voor mss ook... volgens mij had mijn voorgevoel gister gelijk... heb wel door mijn temptijd heengeslapen maar zo'n groot verschil is het nooit bij mij.... wat denken jullie? aan de rest ook een fijne dag! [/url][/img] liefs rensie
mss, jammer heel veel sterkte. saar, je kaartje ziet er heel positief uit. zico, als je er goed bij voelt om te temp. dan moet je dat gewoon doen.
ik heb geen oorontsteking. heb al anderhalve maand last van me oren dat ze heel erg jeuken en dat heb ik vorig jaar mei ook gehad daarom heb ik nu die gaasjes met antibioticazalf in mijn oren het is geen ontsteking dus daar kan het niet aan liggen...hier mijn kaartje voor vandaag liefs dimmel
Hé Dimmel,dat is wel vervelend,als je oren jeuken.Ik had het niet goed gelezen,Sorry. Maar inderdaad dan kan het daar niet aan liggen. Hier mijn kaartje voor vandaag.
@Mss en Zico: ik leef met jullie mee, wat ontzettend rot voor jullie allebei! @Saar: ziet er super uit, kan bijna niet meer mis... @Dimmel: sorry, ik dacht ook dat je een oorontsteking had... je temp is nu wel hoog... erg vreemd allemaal. @Charlie: vreemd kaartje, waarom begin je geen nieuwe cyclus als je menstrueert? Of is het meer spotting? Als dit klopt heb je wel een korte luteale fase. Maar even afwachten wat je volgende kaartje doet. @Aly: hoe is jouw kaartje vandaag? @Kellox: thanx... nu maar zo zien te houden tot donderdag en langer.... @Iedereen die ik vergeten ben: sorry, we moeten gaan klussen (echt) in ons nieuwe huis. En ik moet nog boodschappen doen en naar de schoenmaker, druk, druk....
aquilegia, mijn kaartje is nog niet zo intressant, het gaat om de laatste dagen he [-o< succes met klussen[in het huis] hier mijn kaartje,
Ja, Aly, ik weet het inmiddels, alleen de laatste dagen tellen. Dat geldt ook voor mij... Ik was toch even nieuwsgierig naar je kaartje...
hai allemaal, hier is mijn kaartje vandaag. temp was vandaag 36,41 erg laag vond ik zelf, maar ff geeft nog niks aan behalve dat er bij de laatste 2 temperaturen een groene h staat. kan iemand me misschien uitleggen wat dat betekend? verder wens ik iedereen een fijne dag toe en sterkte voor de genen die dit erg nodig zijn!
Super spannend morgen saar! Maar er was al een streep dus komt denk ik wel goed! Ik heb eigenlijk geen tijd nu, moet zo werken... helaas. Maar ik kom even melden dat ik 11.30 een positieve ovulatietest had. Ik was helemaal verrast en blij! Dit was de 1e keer dat ik zo'n test deed! Ik had het echt nooit verwacht aangezien mijn lange en onregelmatige cyclus. Meteen even geklust, stond ook al op de 'planning'. Nu maar door gaan met die testjes. Had mijn cyclus dus toch goed gegokt... Mijn temp blijft wel rond de 37, maar ik neem aan dat ik geen positieve ov.test kan hebben als ik zwanger ben? Ik ben gewoon zo blij dat ik dus wel gewoon vruchtbaar ben en eisprong dus heb... Echt meiden, als ik tijd heb, reageer ik op jullie berichtjes... Iedereen een fijn en vruchtbaar weekend!
helaas meiden heb niet kunnen tempen vandaag..en gelijk gestraft ..ben ongi geworden....nouja..nieuwe rondes nieuwe kansen... hoop voor jullie dat augustus een roze maand word ! liefs en tot de volgende cyclus dan maar hahahahah
Diaantje, jammer seg. Hopelijk deze ronde meer succes. Ik wil jullie even bedanken... jullie zijn gewoon ongelooflijk lief allemaal, zoals jullie me steunen en voor me duimen... Saartje
hi tessa, de vorige keer dat ik zwanger was kwam ik erachter doordat de ovu test positief was terwijl mijn temp nog hoog was. het kan dus zeker wel. de ovutesten zijn altijd positief als je zwanger bent, andersom trouwens niet. succes! groetjes, charlie
ja dat is zeker vervelend maar nu nog vervelender want dat gaasje zit zo diep door dat ik echt bijna niets hoor en ik haat dat haahha maar goed ik wacht eens af wat mijn temp doet hopenlijk word ik snel ongi of zwanger is nog beter hahaah @Aquilegia maakt niks hoor...ja ik wacht maar af wat het gaat doen he mijn lichaam neemt me toch als 75dagen in de maling dusss
hoi meiden, ik ben even niet geweest, baalde zo erg, kon even geen zwangeren aanzien! Maar met volle moed de volgende ronde in nu! Ik dacht, ga eens kijken of er zwangeren bij zijn, en zo te zien gaat er al 1 volgen hè Saar! Succes met testen, maar dat komt wel goed denk ik. Symoen; heb je wel genoeg geklust denk je? Dat je het vol houdt, lijkt wel een marathon. Ik ga maandag lekker op vakantie en zit midden in mijn vakantie in de vruchtbare periode. dus we gaan et er maar lekker van nemen denk! Hoorde van de week dat een vriendin uit de band zwanger is. Helemaal niet verwacht, want ze is best carrière gericht. Ik had er ook een dubbel gevoel bij. Maar achteraf denk ik ook dat ze al even bezig is, ze was al gestopt met roken, dronk niet echt veel meer. Erg leuk voor d'r, en gun het haar van harte, maar ik wil ook, en dat maakt het dan weer zo moeilijk. Soms denk ik wel eens, was er maar een pilletje ofzo, waardoor je die cyclus zwanger wordt.. , maar goed, het haalt de spanning dan weer weg. Jeetje, wat een zeikverhaal eigenlijk. mijn fantasie slaat weer eens op hol! Tot over 2 weken allemaal, en hopelijk veel roze hiero! liefs wies