Gevonden. Daar kan je dus niks op afleiden . Dan houd ik het maar op een dikke proficiat! Geniet ervan meid.
super gefeliciteerd tessa. ik zei het al, ik was vorige keer ook opeens zwanger en kwam erachter door positieve ovu test. lekker genieten!
Ja meis, mijn nod is de 15e...ben het nu al zat en moet nog beginnen met mijn cyclus hahahaha Gaan we gezellie samen op...see ya in the hummer ! minibar achterin!!!
Tessa,volgens mij mag ik je feliciteren!Proficiat! Aly,je kaartje ziet er mooi uit,hopelijk blijft ie zo mooi en kunnen we jou straks ook feliciteren! Aquilegia,hopelijk is je temp morgen weer gestegen!Zo'n mooi kaartje! Saar,vreemd ik zag toch echt 2 streepjes op je eerste test,hopelijk heb je dinsdag meer succes! Diaantje,kan me voorstellen dat je het nu al beu bent en je cyclus nog moet beginnen.Veel geluk in de nieuwe ronde,en misschien brengt de hummer je geluk! Ik hoop dat mijn eigen temp morgen ook gestegen is,of hoog blijft. groeten Simone
Tessa, van harte gefeliciteerd ! @Iedereen: dank jullie wel voor het duimen en het blazen. Ik heb verder niet op jullie kunnen reageren. Weer de hele dag behang afgestoomd en afgebikte stuc naar beneden gedragen en in de container gegooid... weinig tijd voor internet dus.
ha aly, het gaat goed op dit moment kan er met iedereen over praten, voelt goed aan. Als het me niet afgaat zeg ik het hen ook, maar tot hiertoe gaat alles goed. Ook het verwerken lichaamlijk valt goed mee. Enkel klote dat ik 1 maand de pil moet nemen, maar ja is voor m'n slijmvlies in m'n baarmoeder terug aan te dikken. We hebben op dit moment niets in vooruitzicht van tegen die periode wil ik zwanger zijn. We zien wel weer. Het heeft effe z'n tijd nodig en dat snappen we wel. We gunnen m'n lichaam de tijd dat het nodig heeft, ooit zullen we wel terug zwanger zijn. Hoe is het met jullie, je was tenslotte al veel verder dan ik, kan jij het een beetje plaatsen. Love you
Iedereen bedankt allereerst voor de felicitaties en bevestigingen! Pff, ik kon gister slecht inslapen en was dus al om 2.30 klaar wakker, nog een uurtje wat gelezen, meestal word ik daar wel weer slaperig van, maar nu niet dus. Ik kan nog steeds niet erbij dat ik al zwanger ben, dus weer een test gedaan. Ik heb er nog tig in huis, omdat ik er vanuit gegaan was dat het nog maanden kon duren. En door mijn rare cyclus wel wat testen zou gaan verslinden. Deze test (midstream matcare) is duidelijker dan gister in ieder geval! http://i43.photobucket.com/albums/e390/ ... 8.7007.jpg Ik blijf voorzichtig, ik wil echt de 1e 12 weken eerst doorkomen en een goede echo zien. Maar stiekem gluur ik toch al naar kinderwagens, namen etc en hebben we het al over een geboortekaartje. Alleen mijn allerbeste vriendin en haar vriend weet het. Zij is net bevallen en dan kan ik het toch nog aan iemand kwijt behalve mijn vriend. Saar mijn temp.kaartje is idd niet echt relevantĀ Heb geeneens de kans gehad om er een te maken. Ik had verwacht dat mijn cyclus minimaal 51 dagen zou zijn, omdat er steeds dagen bij kwamen. Charlie, bedankt voor je tip, dat heeft me toch even een zetje gegevenĀ Aquilegia, succes met je kluswerk, het echte dan nu he?! Zico en Alu, heel veel sterkteĀ Hopelijk zit iedereen hier ook nog in de roze hummer straks, ik houd alle plekje voor jullie open hoorĀ Ik zal mijn banner maar zo even gaan aanpassenĀ
zico, het gaat wel goed, vandaag zou ik 40 weken zijn, ik heb alleen traantjes gelaten,omdat de termometer het niet meer deed en hem tegen de muur gegooid ik heb me er al bij neergelegt dat ze allemaal doorzwangeren en wij niet. ik kan schreeuwen of wat dan ook ,maar het maakt toch niet uit. dus we moeten gewoon vooruit kijken. dus vandaag geen temp kaartje van mij, morgen maar weer.
ten eerste Tess van harte gefeliciteerd meid! en dat het goed mag gaan hier is mijn kaartje ook weer....het is net een achtbaan. Deze week moet onze klusweek worden en dan willen we elke dag klussen, zo is het ons de vorige keer ook gelukt. [/url][/img]
Goedemorgen dames, Helaas hebben de mij gevonden in het weekend... Toch blijf ik het een beetje raar vinden. Ik was 2 dagen overtijd, en ik had eerst bruinverlies. Bruinverlies is iets wat ik de afgelopen jaren nooit meer gehad heb, en nu opeens wel...en dan ook nog eens 2 dagen te laat. Verder ook veel stolsels verloren. Het kondigde zich aan door hele erge krampen. Blijf het maar raar vinden. Maar goed, we kunnen nu weer opnieuw beginnen met klussen voor de zoveelste ronde.. We doen ons best, meer kunnen we niet doen Tessa nog van harte meid! Liefs Bregt
Goedemorgen! Hier mijn kaartje voor vandaag.Niet echt veel bijzonders. Bregt,balen zeg.Veel succes in de nieuuwe ronde! groeten Simone
Hier nog steeds een hoge temp terwijl ik gewoon ongi ben...is zelfs hoger dan voor mijn ongi lijkt het wel hahahah wat kan een lichaam toch raar doen he.. vrijdag 36.9 zaterdag 36.7 (ongi geworden) zondag 36.9 vandaag 36.8 vorige cyclus zat ik rond de 36.5 tijdens mijn ongi.... Vraag me af wat voor temp ik dan heb als mijn ei is geweest en ik deze temp volhou hahahah