Aly, veel sterkte vandaag... zal wel een hele moeilijke dag zijn. Brecht, misschien een hele vroege mk? Hopelijk ben je deze maand helemaal roze! Hier mijn kaartje, ik zak stilletjes weg... Ben nu al wel 2dagen overtijd en zit nog wel ver boven mijn ongitemp... Vandaag ga ik wel eens bellen met de vk van wie ik het tempen heb geleerd. Even mijn kaartje doorgeven, zodat ze mijn ei eens kan zoeken. Dat mocht altijd zij ze. Ik heb maar bang dat ik mijn ei fout heb... Saartje
@Aly: vandaag zou je 40 weken zijn, lees ik... sterkte meid. Ik vond dat ook een vreemde dag. Het gevoel van: (ongeveer) vandaag had ik een kindje moeten krijgen. Je draagt emotioneel toch verder als het ware. Maar ik voelde ook opluchting, alsof je daarna weer verder kunt... En ook balen dat je thermometer het laat afweten, net nu.... Mijn temp is terug omhoog naar 36.99, maar ik heb wel heel lichte spotting (echt bijna onzichtbaar, soort licht rose/lichtbruin slijm). Ik kan geen kaartje plaatsen (ben op werk, kost hier erg veel tijd), maar als je op de link in mijn onderschrift klikt, is het kaartje wel te zien.
@Saar, misschien was de ovulatie toch dag 24, en geen triphasic pattern.... Ik zou inderdaad eens met je vk bellen, misschien ziet zij het beter... Jammer hoor!
Hoi! Hier een sterke stijging, was ook een uurtje later dus morgen moet aangeven of het echt wat te betekenen gehad heeft. Hoop een klein beetje van niet, want 'natuurlijk' hebben we niet geklust. Tessa: gefeliciteerd meid! Je hoeft je niet schuldig voelen hoor, bij de een gaat het gewoon sneller als bij de ander, geniet er maar gewoon van! Bregt: balen meid, word je ongi en dan is hij ook nog anders als anders! Saar: ja idd, je daalt iets, als je morgen weer daalt is het geen goed teken, als je stijgt toch ff weer testen. Hoop dat je vk je verder kan helpen! Aly: sterkte vandaag! Diaantje: mijn temp was ook heel vreemd hoog tijdens de ongi, hij is ook lang hoog gebleven, dus hoop voor jou dat ie snel zakt... Aguilegia: heb hem niet bekeken, maar je temp is i.i.g. mooi hoog! Hoop voor je dat je spotting afneemt! Liefs Friendly
Ik ben nu sinds zaterdag ongesteld ,maar mn temp blijft ook hoof voor mijn doen... zit nu nog op 36.5, terwijl ik normaal tussen de 36.1 en 36.4 zit. oHoe dan ook, net mn eerste Clomid geslikt en zhuis gebeld. Volgende week maandag komen voor follikelmeting...spannend!
Hallo, heb net gebeld. Mijn ei zat fout. De vk zei dat het ofwel op dag 23, 24, 25 of 26 is geweest. Gelukkig hebben we wat verder geklust. Op dag 23 hebben we nog gevreeën. Dus nod is pas dag 36, 37, 38 of 39. Dus gewoon verder wachten. Saartje
O dat is wel vervelend Saar. Je kaartje blijft er trouwens nog steeds mooi uitzien. Hier is mijn kaartje voor vandaag. Als het goed is wordt ik over 6 dagen al ongi, maar mijn banner gaat van de langste cuclus uit. Mijn temp vandaag mooi omhoog, maar ja ik heb het gevoel dat ik niet zwanger ben. Vandaag wel duizelig, maar ja dat wil ook niets zeggen en had vanmorgen echt honger toen ik wakker werd. xxx Joyce Iedereen succes met klussen of wachten en voor de andere een dikke knuf.
O dat is wel vervelend Saar. Je kaartje blijft er trouwens nog steeds mooi uitzien. Hier is mijn kaartje voor vandaag. Als het goed is wordt ik over 6 dagen al ongi, maar mijn banner gaat van de langste cuclus uit. Mijn temp vandaag mooi omhoog, maar ja ik heb het gevoel dat ik niet zwanger ben. Vandaag wel duizelig, maar ja dat wil ook niets zeggen en had vanmorgen echt honger toen ik wakker werd. xxx Joyce Iedereen succes met klussen of wachten en voor de andere een dikke knuf.
Ja ik misschien idd wel een mk, zou ik alleen achter kunnen komen door een test te doen... maar die teleurstelling hoef ik niet nog een keer mee te maken. Dus ga er gewoon vanuit dat het de zijn. Hoop alleen wel dat mijn cyclus de volgende keer wel weer 2 dagen korter is. Groetjes Bregtje
Hey meiden nou wat een dag vanmorgen zeg ik tegen mijn vriend nog 4 dagen vroeg opstaan en dan lekker 2 weekjes vakantie en ik ben op me werk word mijn contract niet verlengd dus moet ik deze week nog uitwerken ik zeg ja doei dat doe ik dus eg niet nou dus vanaf morgen heb ik al vakantie is natuurlijk niet zo'n fijne vakantie maar goed ben wel eindelijk van het stress werk af, misschien krijg ik nu wel mijn eisprong zonder die stress van het kut werk daar... vanmorgen was mijn temp vet laag misschien dan toch eindelijk de eisprong vanaaf lekker klussen hahahaha hier mijn kaartje Liefs Dimmel
goedemorgen, dimmel, wel k*t dat je je baan kwijt bent, of vind je het niet erg? ik snap niks van mijn kaart en lijf wat denken jullie ervan? [/url][/img] tessa gefeliciteerd meis! liefs rensie
@Rensie Wel een raar kaartje heb je zo! Maar heeft die Clomid helemaal niets bij je gedaan dan? Je zou toch anders al lang ongesteld moeten zijn geweest? Ik heb vanochtend mn eerste Clomid tabletje op... Gyn gebeld en volgende week maandag een afspraak gemaakt voor follikelmeting! Duimen!
hoi dames ik ben het weekend weg geweest dus kan niet op iedereen reageren er is namelijk zoveel verteld dat onthou ik allemaal niet tessa gefeliciteerd saar: wat balen zeg ik blijf toch duimen voor je nou ik moet vanmiddag om half 2 in ziekenhuis zijn dan gaan ze weer kijken of me eitje gegroeit is maar zie het somber in me gevoel zeg dat hij nog niet gegroeit is nou vanmiddag zullen we het zien
spannend dus, hoop dat je eitje een groeispurt heeft gekregen..duim voor je meis..heel veel suc6 straks !
Bengeltje, ik zal straks heel hard duimen voor je. Hier mijn 'aangepast' kaartje. Heb wal gesjoemeld met mijn slijm en nu heb ik kruis op dag 24. Leest toch wat handiger af. Het slijm is dus een beetje gelogen. Photobucket werkt precies niet, probeer het later nog eens. Hoop wel dat we nu nog goed geklust hebben.