Temperatuurkaartjes 5-7-2007

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 5 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    hallo allemaal,

ik ben nu ook voor de 2e maand aan het temperaturen. de eerste maand ging prima. was gewoon duidelijk. deze maand is t wat minder duidelijk. ik hoor graag jullie mening (met alle ervaring die jullie hebben)

ik hoop dat het plaatsen lukt, ben daar niet zo handig in..

de open rondjes zijn door de vakantie (ongeveer elke dag 2 u te laat meten). ik had verwacht dat ik al een kruis zou krijgen, maar pas als ik morgen een hoge temperatuur geef, zet hij een gestippeld kruis op dag 15. FF zegt dat het komt door de CM. denken jullie dat ik wel een eisprong had op dag 14 of dag 15 (als het morgen weer hoog is) of moet ik me zorgen maken door die rare CM?

ik probeer zo ook nog wel even mijn kaartje van vorige maand te plaatsen.

alvast bedankt, groetjes, Lauwie

2. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    en mijn kaartje van vorige maand..

3. daantje86

daantje86 Fanatiek lid

20 nov 2006
    3.570
    0
    0
    kraamverzorgende
    ijsselstein

4. Tessa1981

Tessa1981 Bekend lid

13 aug 2007
    592
    0
    0
    Hallo allemaal, nog bedankt voor jullie felicitaties. Hier gaat het goed, ik ben inmiddels al behoorlijk aan het idee gewend en het voelt goed! Allees heb ik er nu een fikse verkoudheid bij en slaap ik slecht, hopelijk is dit snel over!
    Mr. Tessa kwam gister met een knuffeltje aan, schattig!

Iedereen hier heel veel succes en bedankt voor alle steun en medeleven, echt top!

5. aly

aly Bekend lid

5 okt 2006
    966
    0
    0
    postbezorgster
    harlingen
    dimmel, gelukkig weer een nieuwe ronde.

bengeltje, succes met klussen.

hier mijn kaartje, mijn temp daalt helaas.

6. HOI MEIDEN,

het derde primpolutpilletje is binnen.... temp maar gewoon even door ook al wordt het afgebroken anders ben ik het ritme weer kwijt :D
    vannacht heeft kat heel de nacht op mij gelegen, dus ik had het bloedheet... althans hoop; dat dat het was en dat ik niet nu ineens min echte ei aan het afbreken ben :(

liefs rensie

[​IMG][/url][/img]

7. Goedemorgen allemaal,

Aly, blaas blaas... hopelijk lukt het...

Tessa, wat lief van mr. Tessa. Geniet ervan meid. Ik heb er eerlijk gezegd een beetje spijt van dat ik bij mijn zwangerschap van Liene pas na 14w gerust was en toen ben gaan genieten... Dan is 1/3 al voorbij dus. Als ik nu weer zwanger ben, geniet ik van dag 1!

Lauwie, gisteren zei mijn vk dat er maximum 5 dagen mogen zitten tussen de 1ste hoge temp (dus dag na ei) en je laatste vruchtbaar slijm. Maar FF neemt het alleen maar aan, als ze gelijk vallen. Maar volgens mijn vk is dat dus geen probleem als er maar niet meer dan 5d tussen zit. Ik heb mijn slijm ook aangepast in FF zodat ik een vol kruis heb. In mijn papieren zet ik het slijm wel eerlijk.

Bengeltje; geweldig seg!

Dimmel, \:D/ ongesteld!

Hier mijn kaartje. Ben vandaag niet gestegen of gedaald... dus niet goed, maar ook niet slecht. We wachten af!

Groetjes,
    Saartje

8. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    Goedemorgen meiden...hier dan mijn kaartje..na een 2 daagse ongi :confused: , mogen we weer aan de bak...ben nog nooit zo snel van mijn ongi af geweest...zit meestal met een dag of 5 á 6..dus dit is een welcome verandering..als het goed is komen vandaag de ovutesten binnen en kunnen we straks op zoek naar het gouden ei !..hubbie heeft er nu al zin in hihihi

9. Tessa1981

Tessa1981 Bekend lid

13 aug 2007
    592
    0
    0
    Saar, ik blijf wel iets terughoudend hoor uit zelfbescherming, na 12 weken ga ik denk ik echt LOS! Haha! Maar zondag kon ik het echt niet geloven gewoon en nu is dat heel anders. Alsof ik al lang zwanger ben, het is zo welkom.
    Donderdag ga ik met mijn beste vriendin, die net bevallen is, shoppen en lekker op pad. Leuk!

10. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland

:(: :(: :(: :(: :(: :(: :(:

Het enige verdachte is, dat ik gisteren en eergisteren heeeeeeel lichte spotting had. Een beetje heel licht rose/lichtbruin slijm (anders dan anders). Mischien vandaag dus ook nog. En ik was vanochtend een beetje snotterig (niet eens echt verkouden). Zou de verhoging daarvan komen? Ik heb een luteale fase van 12-14 dagen (ik hou maar 14 aan) en mijn NOD is dus uiterlijk donderdag a.s. ....

Ik moet jullie berichtjes nog lezen, hopelijk in de loop van de ochtend.

11. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    je hebt dag 14 je ei gehad en vorige cyclus ook, mooi en netjes optijd, dit heb ik ook. Alle normaal toch, nu zal het afwachten worden na de curretage of alles og het zelfde gaat zijn.

Aquilegia
    Laat je kaartje nu zo blijven , ziet er mooi uit en veel belovend

12. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi dames,

Hoop dat iemand mijn vraag kan beantwoorden.

Morgen is mijn NOD en ik heb vandaag en gisteren mijn temp opgenomen.

Gisteren was hij 36.8 en vandaag ook hetzelfde. Morgen ga ik het nogmaals doen, maar is het mogelijk om met zo'n temp zwanger te zijn? Of moet hij echt boven de 37 zijn?

13. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    ik denk dat je een late innesteling hebt gehad meis

14. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    neen , moet niet per se boven de 37 zijn, iedereen heeft het elke maand anders, ik zit steeds al wordt ik ongi met hoge temp kan er van te voren niets uit aflijden.

15. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Enise: met twee dagen temp opnemen weet je echt helemaal niets, omdat je niet weet wat je basale lichaamstemperatuur is. Helaas kunnen we hier dus geen antwoord geven op je vraag.

Liefs Friendly

16. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Zo'n vermoeden had ik ook al idd, maar dacht laat ik het toch maar proberen. Vooral omdat het de laatste dagen zijn ben je op zoek naar dingen waaruit je kan halen of je zwanger bent of niet.

Als ik morgen toch ongesteld word, dan ga ik ook beginnen met tempen. Even een maandje proberen.

17. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Zo nu ben ik zelf aan de beurt... haha.

Waar die temp van gisteren vandaag kwam mag Joost weten, maar hij is nu weer heel laag. In een uur zit echt geen halve graad verschil, dus mijn lichaam is weer lekker bezig. Heb al een week af en aan eggwhite en watery, maar dus nog geen ei. Maar ja, in de vorige lange cyclus heb ik dat ook gehad dus misschien heeft dit wel niets te betekenen. Hoop echt dat het eitje er nu zo aan komt...

Aguilegia: je gaat goed meid! Wordt nog een spannende dag!

Diaantje: wees maar blij met je korte ongi... straks lekker je eitje zoeken en geen broeden!

Saar: mooi constant hoor! alles beter dan dalen!

Rensie: een vriendin van mij was aan de Primolut en werd na de kuur niet ongesteld. De dag erna deed ze een test en bleek ze zwanger! Geweldig toch! Maar goed, meestal loopt het natuurlijk anders...

Aly: balen van de daling, we gaan samen blazen!

Daantje86: gaat goed hoor!

Lauwie: ik denk ook dag 14, net als vorige maand. Die slijmwaarnemingen kloppen gewoon niet altijd...

Liefs Friendly

18. aly

aly Bekend lid

5 okt 2006
    966
    0
    0
    postbezorgster
    harlingen
    aquilegia,dat ziet er mooi uit :D

19. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    @Bengeltje: gefeliciteerd met de groei van je ei! :D

@Lauwie: volgens mij had je je eisprong op dag 15, want pas op dag 16 gaat je temp fors omhoog.

@Tessa: wat lief van je partner, een knuffeltje.... geniet er maar van! :)

@Aly: wat jammer dat je temp daalt, ik hoopte het zo voor je... :( Ik ga voor je blazen….

@Saar: interessant wat je schrijft over die 5 dagen bij het slijm! Dank je voor deze info! Volgens mij hoeft het ook niet perfect gelijk te lopen.

@Diaantje: succes dan....

@Friendly: vreemde temp inderdaad. Succes met de komst van je ei….

@Zico, Friendly en Aly: dank voor jullie reacties.... ik voel me ook zo vrolijk, helemaal niet of ik ongi ga worden. Dan ben ik meestal nogal ‘cranky’... Maar goed, eerst nog maar eens zien hoe het loopt. Me niet te blij maken…

20. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    Zo ik plaats mijn kaartje ook nog eens. Wat vinden jullie van mijn kaartje tot nu toe?

xxx joyce

Deel Deze Pagina