Aquilegia: thnx ben de wel trots op hahaha saar:thnx aly: dat klussen zal wel lukken nu nog na rechts schieten wa me eitje zit hahahahhahaha iedereen veel sucses
Jent,ziet er goed uit,houden zo! Aquilegia,jij hebt ook al zo'n mooi kaartje.Spannend! Aly,ik blaas met je mee! Hieronder mijn kaartje voor vandaag. groeten Simone
@Jent: houden zo, kan nog alle kanten op. De spotting is gestopt! Alleen nog creamy afscheiding.... [-o< Oef, ik durf bijna niet toe te geven dat ik wel heel veel hoop heb. Ik barst van de energie en ik ben echt supervrolijk, ondanks de drukke en onvoorspelbare dag op het werk...
He dames ik zit vandaag op dag 6 van mijn luteale fase. Mijn fase duurt maar 10 dagen waarschijnlijk, maar stel dat ik daar nou nog 2 dagen bijtel dan tel ik mijn langste cyclus dus dan zou ik 12 luteale dagen hebben, maar wanneer na die 12de dag zouden jullie testen? xxx Joyce
het begint weer richting ovulatie te lopen.... een paar dagen een achtbaan en nu begint het er een beetje op te lijken [/url][/img]
goedemorgen, bedankt voor het blazen, maar het heeft niet geholpen, ik denk dat hij morgen naar 36,6 gaat en dat ik dan ongi word.
Aly, wat jammer nou! Ik blaas toch nog eens extra hard... je weet nooit... Jent, ik zou niet eerder testen dan 14 dagen lf. Maar dat is de theorie... in praktijk ben ik wel anders... Succes alvast. Aquilegia, spannend! Ik duim voor je! Hier mijn kaartje van vandaag. Ik ben een beetje naar boven gegaan. Nu zo verder! En dan komt het vast goed...
Ik hoef er helaas niets bij te zeggen... Wij kunnen het weer vergeten voor deze maand. Waarom was het dan toch zo veelbelovend? En waarom was de spotting opgehouden? Je kunt je vanalles afvragen, maar het heeft geen zin.
hey meiden boh heb nog nooit zoveel bloedverlies gehad maar hopenlijk ben ik het snel kwijt en kunnen we weer klussen haha... hier mijn kaartje al valt er niet veel aan te zien liefs dimmel @aquilegia jammer meid dikke knuff
goedemorgen! even een vraagje..gaat van primolut je temp omhoog? vind het zo raar! maar posi om te horen dat je gewoon niet ongi worst als je zwanger bent, niet dat ik hierdoor een evenrueel vruchtje de pan in hak... liefs rensie [/url][/img] vind het wel vreemd dat ff hier nog geen ei inziet, waarschijnlijk door die grote periode niks...
Aquilegia jammer van de dip.. maar het hoeft niets te betekenen hoor. mijn laatste zwangerschap had ik dag 14 ook een dip.. maar was wel zwanger! ik snap dat je jezelf niet veel hoop geeft (zou ik ook niet doen) maar niet alle hoop verliezen! Sterkte met afwachten!
aquilegia, wat balen, dat is het frustreerdende je kunt niet doen alleen elke keer weer afwachten en wij mensen mogen graag alles zelf in de hand hebben. saar, hier is het ook game over, anders had ik nog wel op 8 of 9 gezeten en niet op 7. nu wachten op jou nod jent, als je lf 12 dagen is zou ik dag 13 testen.