Wat een vervelende nieuwtjes allemaal vanmorgen. Moet zeggen dat ik nogal wat hoop had bij jullie, maar dat is nu (bijna) allemaal vervlogen. Heb vanmorgen even uitgezocht waar die hoge temp van eergisteren vandaan kwam... en wel ja, op dit moment scheelt een uur tijd een halve graad! Normale tijd was 36.5, heerlijk weer ingeslapen (zonder er uit te gaan) en uurtje later weer en toen 37.0! Had op het eerste moment die 37.0 gehoopt, maar goed het zit er niet in... we moeten vrees ik nog wel ff geduld hebben voor het eitje zich meldt... Liefs Friendly
mijn kaartje voor vandaag...niet dat je er wat mee kan....maar het idee is leuk.. meiden...over het algemeen zien jullie kaartjes er allemaal veelbelovend uit.. voor de meiden war de temp is gezakt....ik zeg altijd ...it aint over till its over...dus ik duim flink aan deze kant !
aly , heeft niets te zeggen dat ge het zelfde gebleven bent, ik had het ook zo'n raar kaartje en was zwanger staat nog in de zwangere tempkaarten
Hee meiden, mijn kaartjes staan in mijn album, FF heeft nu al voor de derde keer een 'ei' gespot ) En het duurt maar en duurt maar... Heeft iemand dit wel eens meegemaakt?
tot nu toe heb ik dat bijna iedere cyclus meegemaakt, op mijn langste cyclus heb ik volgens ff wel 5 eieren gehad.... hoop voor je dat het snel echt raak is! ben je pas van de pil af of niet? liefs rensie
@Rensie Ik had ook zo'n hoge temp van de provera, denk dat dat bij Primolut net zo is. Echt een temp zoals ie na een eisprong zou zijn.... Ik kreeg daardoor eindelijk een stippelkruis (foutje ff, sloeg nergens op natuurlijk) en had een "mooi" kaartje daardoor. Toch raar omdat ik wel heb ingevuld dat ik Provera slikte op ff. Zou ie toch moeten kunnen lezen dan? Of is dat teveel gevraagd? hahaha
Dank je wel Blondie... stiekem heb ik nog wel een piepklein beetje hoop. Zoals ik tegen mijn vriend zou zeggen: "ik ga nog geen dubbele whisky drinken" (niet dat ik whisky lust, maar goed...) Ik vind het vooral zo gek dat ik nu al 2 dagen geen spotting meer heb. Dat had ik wel bij mijn andere cycli waarbij een LF van 14 dagen had. Ik had ook 1 cyclus zonder spotting, maar toen was de LF maar 12 dagen. Nou ja... het zal wel niets zijn, maar niets is natuurlijk onmogelijk.
Aquilegia,kan je mij vertellen wat er bedoeld wordt met spotting?Ik heb geen flauw idee. groeten Simone
Hi meiden, Hoe gaat het hier? Ik ben al een paar dagen niet geweest. Ik was het helemaal zat allemaal! haha Ik ben sinds maandag weer gaan tempen en het zou nu de goede kant op kunnen gaan... wat denken jullie? Hoe is het hier met iedereen? Nog goede berichten?
@poohbear, hoe kun je provera of primolut invullen op ff? die zie ik er niet bijstaan... thanks rensie
sow dames ik ben er weer even na kan niet op iedereen reageren heb eindelijk toch wat werk voor 3 dagen per week anderhalf uur per dag schoonmaak en wat ik voor andere inval dus das wel lekker. morgen meot ik na de Gyn toe om te kijken of me ei weg is of nog groter is geworden
hallo allemaal, bedankt voor jullie reacties! heb idd op dag 15 een gestippeld kruis gekregen.het stelt me wel weer wat gerust. al maak ik me op het moment wel wat zorgen over die afscheiding of het geen schimmelinfectie is of dat mijn baarmoederslijm de zaadjes wel in leven houdt of dat ze niet kunnen innestelen. mijn CM is soms wel beetje draderig maar ook vaak meer een soort doorzichtig propje. lekker smakelijk verhaal weer, sorry. ik heb met mijn vriend afgesproken dat het (nu in ronde 11) tijd is geworden voor de ha. ben liever de teleurstelling van deze maand voor... @ saar, bedankt voor de info over de 5 dagen! is vandaag je nod? klopt dat met je lf? ga je binnenkort dan testen? of wacht je nog even? @ zico, ik hoop dat het na je curretage snel weer als vanouds is. kan me voorstellen dat je je beter voelt als je weer vooruit kunt kijken, al heeft het ook zijn tijd nodig om er bij stil te staan en het een plek te geven. sterkte meid! @ friendly, je CM ziet er goed uit! maar dat heb je wel vaker begrijp ik? ik hoop dat je eisprong snel volgt! ik heb die test ook wel eens gedaan: temperaturen op het normale tijdstip, nog een paar uur slapen en weer temperaturen. bij mij scheelde dat maar 0.1. kan ook komen doordat je zo kort tussendoor geslapen hebt. dat heeft ook invloed. @ jent, ziet er goed uit! ik zou ook op lf 13 testen. @ aquilegia, ik hoop dat het geen ongi betekent! altijd extra vervelend als je goeie hoop hebt. ik duim voor je! @ aly, hoop dat je temp zo blijft en niet daalt! @ daantje86, waarom heb je er een hard hoofd in? is toch een mooi hoge temp? @ rensie, ik begrijp het ook niet. misschien ook omdat je geen andere signalen (CM, cervix positie, ovulatietest) ingevuld hebt? @ freesia, frustrerend zeg! @ visjes, kan me voorstellen dat je die lange cyclussen spuugzat bent! @ bengeltje86, succes morgen! wat ben je trouwens veel afgevallen in korte tijd! knap hoor! ik ben ook goed bezig (11kilo kwijt), maar ik ben al wel veel langer bezig. bij mij gaat het niet zo snel.
hey bengeltje86, dat heb ik ook vaak en dan gaat het daarna ineens weer heel hard. doe je het helemaal zelf of volg je een bepaald dieet?
ik moet een bepaald dieet volgen van de internist inverband met te hoge insuline en sinds dien is er 4,5 kilo weg sinds handerhalve week trug maar daarvoor viel ik door medicijnen van de insuline af blijf nu al dag of 5 hangen
ik heb de afscheiding eraf gehaald omdat ik die meer dagen had en niet ingevuld had. maar snappen jullie nu waarom ik er vanuit ga dat ik ongi ga worden
Hier mijn kaartje @daantje....balen meis....maar zou het geen innesteldip kunnen zijn?...niet dat ik er veel verstand van heb,en wil je geen valse hoop geven ... maar heb wel eens gehoord dat de meeste zwangeren op 7 DPO een tempdaling hebben.... suc6 meis...it aint over till its over !
bengeltje, succes bij de gyn. lauwie, mooi kaartje tot nu toe. daantje, je kruis is verplaatst, misschien heb je nu wel een innestelings dipje ? hier mijn kaartje nog geen ongi, maar dat zal vandaag wel komen.