Temperatuurkaartjes 5-7-2007

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 5 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @rensie
    Als je je temp invult, kan je ook Meds invullen!

Je hebt een rijtje boven je tmep invulschermpje, waar staat, primary, secondary, tests, specific, meds...

Als je op meds klikt, kan je uit verschillende medicijnen kiezen!

2. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    hi daantje,
    op dag 4 had je toch ook zo'n dip? als je nu ongi zou worden, is je lf wel kort. ik duim voor je dat ie morgen weer stijgt!
    liefs, lauwie

3. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Hoi!

Hier weinig verandering, zit eindelik een beetje constant op temp. Baal alleen wel dat de afscheiding niet klopt met de temp!
    Gisteren was ik me toch misselijk, heb zelfs overgegeven! Gelukkig had ik nog niet gegeten dus was het alleen vocht. De hele dag draaierig en licht in het hoofd geweest. Hoop dat het vandaag beter gaat, alhoewel ik moet bekennen dat ik nu al weer misselijk ben...

Liefs Friendly

4. Symoen

Symoen Bekend lid

12 apr 2007
    968
    0
    0
    mama
    Goedemorgen allemaal.

Hier mijn kaartje voor vandaag.

groeten Simone

5. Goedemorgen allemaal,

Friendly, hopelijk vindt ff snel je ei.

Daantje 86, zou wel een hele korte lf zijn, hopelijk is het innestelingsdip.

Aly, ziet er idd niet zo goed uit.... jammer meid!

Lauwie, nee, m'n nod klopt niet met de lf. Ik zit vandaag op dag 11 na ei. Dus nod is nu zondag als ik uitga van lf 14.

Vorige maand had ik van ongeveer 10-11 dagen. Ik weet het niet juist omdat ik ziek was. De maand daarvoor 10. Voor Liene weet ik niet, want toen tempte ik niet. Waar moet ik nu van uit gaan?

Hier mijn kaartje... deze morgend opeens een stijging! Maar vraag me nu wel af waar dit heen gaat, ik kan moeilijk morgen nog stijgen...
    En aquilegia, zie jij ook weel een trispassic (nu weet ik nog niet hoe je het schrijft :oops:) pattern of maak ik mezelf iets wijs?

Saartje

6. Symoen

Symoen Bekend lid

12 apr 2007
    968
    0
    0
    mama
    spannend saar,ga je van de week nog een test doen?

groeten Simone

7. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    saar, als je 2 keer een lf hebt gehad van 10 - 11 dagen zou ik van 11 dagen uitgaan. die stijging is wel heel veelbelovend! wanneer ga je testen?

8. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Dames, vanochtend nog 'n tiende graad gezakt en direct de rode :evil: :evil: toen ik 's ochtends naar de wc ging. Dus we weten weer waar we aan toe zijn. :(
    Allemaal bedankt voor het meeleven. Ik heb nog geen tijd gehad om jullie berichtjes te lezen.

9. ik ga proberen te wachten tot zondag. Dan heb ik een lf van 14 dagen aangehouden.

10. Aquiegia, wat jammer nou! Bah!

11. Symoen

Symoen Bekend lid

12 apr 2007
    968
    0
    0
    mama
    Balen Aquilegia!

Saar ik hoop dat je zo lang kan wachten.Ikzelf ben daar niet zo goed in! ;)

Ik heb deze cyclus mijn ei 3 dagen eerder gehad dan vorige keer.Is mijn cyclus dan ook 3 dagen korter?(ja toch?)
    Dan zou ik dit keer een cyculs van 28 dagen hebben,en dan is zaterdag de 28e dag.
    Hoe vinden jullie dat mijn kaartje eruit ziet?

groeten Simone

12. @poohbear, die meds heb ik gezien, maar daar staat toch geen provera bij?

@friendly, zou het kunnen dat je ei dag 11 was? misschien nu ochtendmisselijkheid? testje wagen?

@Aquilegia, balen meid! nieuwe ronde nieuwe kansen!

@ saar, duim voor je! hoop het echt!
    @daantje, ppppffffffff blaas!

ik heb nu zowaar een kruis, maar denk dat het pillenverhoging is, dus hecht er maar niet zoveel waarde aan... al vind ik het altijd leuk als ff een kruis zet, gebeurt niet zo vaak bij mij :D !
    liefs rensie
    [​IMG][/url][/img]

13. aly

aly Bekend lid

5 okt 2006
    966
    0
    0
    postbezorgster
    harlingen
    friendly, ik hoop voor je dat je eitje snel komt en niet weer z'n lange cyclus.

simone, mooi kaartje tot nu toe, word volgende week weer spannend.

saar, spannend, ziet er goed uit, ik vind het knap als je het tot zondag volhoud met testen ;)

aquilegia, balen weer een nieuwe ronde.

ik zal nog met men mannetje overleggen of ik volgende week naar de huisarts zal bellen, voor een doorverwijzing naar de gyn. ik wil wel eens weten hoe het nu met de zwemmers is of de kwalitiet nu beter is of slechter is geworden.

14. Simone, gaat mooi omhoog! Zoals het moet! Volhouden nu. ;)

15. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    He symoen en Saar dat gaat echt goed bij jullie. En friendly misschien moet je nog eens kijken of je echt je ei niet al hebt gehad als je je misselijk voelt. Of voel jeje vaker missselijk tijdens je cyclus?
    En balen voor degene die als nog ongi zijn geworden vanuit limburg een dikke knuf.

Dit is mijn kaartje voor vandaag, sinds gisteren niets veranderd.
    Heb verder geen verschijnselen. In ieder geval geen aanhoudende.

xxx Joyce

16. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    He Saar het valt me nu pas op, maar wij kunnen het eerste stukjes van onze kaartjes na het ei bijna overlappen. Ik hoop dat mijn kaartje dezelfde weg volgt als die van jou.

xxx Joyce

17. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Hey meiden,

Eerlijk gezegd ben ik nooit misselijk, slik daar medicijnen voor (maagproblemen). Eigenlijk mag ik dus ook helemaal niet misselijk zijn. Maar goed, het is nu al twee dagen achter elkaar en voel me er helemaal slap door. Denk zelf dat het ei niet geweest is op dag 11 (kan me dat echt niet voorstellen...)
    Mijn temp is ook erg laag, als je bedenkt dat deze na het vorige ei 36.9-37.0 was. bah, baal er best een beetje van!

Aguilegia: balen meid!
    Saar: gaat de goede kant op, mooie stijging!
    Joyce & Simone: ziet er ook goed uit bij jullie!
    Rensie: geniet van je kruis, ook al denk je dat ie niets te betekenen heeft...
    Aly: ik zou gewoon naar de ha gaan, controle is nooit weg toch?

Liefs Friendly

18. ja, ik zie het ook... :D

19. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    aly: dank je ik ga nu ook na ziekehuis om te kijken wat de gyn zegt :D :)

20. Visjes

Visjes Bekend lid

2 jan 2007
    592
    0
    0
    Dag 47... zou mijn ei zijn geweest? Volgens mij hadden we dan een keer extra moeten klussen! :(

Ik reageer vanavond op jullie berichten, ik moet zo weg namelijk!

Deel Deze Pagina