goedemorgen, daantje, mischien heb je nu wel een langere cyclus dan normaal. bengeltje, wat zei de gyn ? nou mijn ongi is gister gekomen, maar het rare is dat mijn temp. vanochtend weer op 36,7 zat en ik heb vanacht alleen met een laken geslapen. ik heb nooit zo'n hoge temp tijdens mijn ongi, maar ik bloed te veel om zwanger te zijn. mijn lichaam is nog wel wat in de war. maandag bel ik de huisarts.
als hij van deze kruis uit blijft gaan zit pas op dag 8 dpo. is er dna nog hoop? ik ga er vanuit van niet
daantje, zwangerschapskaartjes zijn er in alle soorten en maten, toen ik zwanger was had ik ook een dip van 5 dagen, dus alles kan.
Daantje spannend zeg. Inderdaad, geen bloed geeft moed! Verder is mijn kaartje nog niet zo interressant. Nog een week voor mijn ei. Liefs Bregt
Daantje, idd blijven hopen meid. Hier mijn kaartje... Ben gezakt... maar nog ver boven de hulplijn...
als de kruis zo blijft staan zit pas op 7/8 dpo. maar dna moet me temp echt omhoog gaan. allen hebben we rond die tijd niet echt geklusd
Ik blijf continue op 37 hangen, mijn lijntje stijgt en daalt niet dus ik plaats mijn kaartje ook iet is een beetje saai. xxx joyce
Mieke,dat ziet er idd beter uit,nu je er wat aan hebt gesleuteld! Daantje86,spannend he!Ik blijf voor je duimen,je zit nog wel ver boven de lijn. Aly,wat een pech meid!Ben benieuwd wat je ha zegt als je daar langs gaat.En een dip van 5 dagen,ik wist niet dat dat kon.Zo zie je maar.Succes in de volgende ronde. Nou en dan hier mijn eigen kaartje,mijn hoop is vervlogen.Ben gezakt,en baal ervan. Moet zometeen ook nog naar het ziekenhuis,naar reumatologe.Vanwege de kinderwens moest ik stoppen met mijn medicijnen,maar zonder is het niet te doen.Dus heb nu nood medicijnen.o.a. prednison,maar die helpen natuurlijk niet zo goed.Dus heb veel pijn.En ik weet als ik vandaag daar aankom dat ze me terug op mijn medicijnen wil zetten,omdat ik anders te hard achteruit ga en vergroeiingen krijg!En dat wil ik natuurlijk niet,want medicijnen betekent niet zwanger worden,dus ppffffffffff........... Sorry moest het even van me af schrijven. groeten Simone
O sorry Daantje,ik zat in de war met het kaartje van Saar!Jij zit net als ik op/net boven de lijn! groeten Simone
Vind die kaartjes toch best ingewikkeld hoor. En zou het nou echt wel kloppen? Eigenlijk snap ik er nog steeds niet veel van
hi simoen, tussen dag 7 en 10 kan je innestelingsdip hebben. niet meteen opgeven hoor! sterkte in het ziekenhuis!
Hoi! Hier is het gelukkig weer iets beter. Gisteren net als eergister 's ochtends heel misselijk geweest. Tegen de middag zakt het dan wat weg en de rest van de dag voelt het niet helemaal goed, maar goed genoeg om normaal te kunnen eten en functioneren. Vind het echt heel vaag. Maar goed, als het nu weer wat opknapt ben ik blij! Saar: moed houden, kan nu alle kanten op! Aly: balen meid! Liefs Friendly
Hey meis, mijn kaartje staat nog in het album, had ook een dipje onder de lijjn en zat ook niet ver boven de lijn! Inmiddels zit ik wel continu boven 37 maar dat was pas van een later stadium! Succes meiden!