hey meiden hier weer eens iets van mij ben nog een beetje ongi en hoop dat het in de loop van de dag avond weg is...dan kunnen we vanaf morgen weer klussen haha @aquilegia balen meid! dikke knufff hier mijn kaartje is wel saai maar ja Liefs Dimmel
ja maar ben nu primolut aan het slikken dus word straks ongesteld.... denk dat het kruis en hoge temp komt door die pillen... maar als ik zwanger ben word ik niet ongi dus wieweet... liefs rensie
Ik weet niet welke vorm van reuma je hebt...(ikzelf bechterew en reactieve artritis en Artrose...mocht kiezen dus dacht doe er maar 3 ..) en met mijn mijn medicijnen mag je gewoon zwanger worden...salaseperine/zalasulfaseperine...de vorige medicijnen konden ook niet ..maar deze dus wel....heb er zelf voor gekozen om even helemaal niets teslikken...en dat gaat best "goed" ....maar mocht het niet goed gaan kan ik met deze medicijnen gewoon verder...suc6 meis...
@Mieke8: ik denk dat je geovuleerd hebt op dag 29. Als je temp nog een keer hoog is, krijg je een "kruis" van FF, denk ik. Oh, ik zie dat je inmiddels al verder bent.... FF heeft dag 29 gespot. Als je langer tempt, krijg je er vanzelf meer verstand van. @Daantje: is je kruis verplaatst? @Aly: succes bij de huisarts.... gek dat je lichaam in de war is... misschien een vruchtje dat niet goed is ingenesteld? @Saar: het blijft spannend bij jou.... @Symoen: dat is dubbel balen voor jou. Hopelijk heeft de reumatoloog een ander medicijn voor je, waarmee je wel zwanger mag worden. Ik heb het spelletje 2x gedaan, ik had 1x 90% en 1x 85%.... Nou ja, gaat er in ieder geval nog iets goed.....
Thanks Aquilegia, ik blijf gewoon doorgaan en dan snap ik het vanzelf wel en anders richt ik mezelf gewoon tot jullie ervaren tempkaartjes.
ja me kruis is verplaatst. verder heb ik vandaga buikpijn en dna soms weer niet en dna soms weer wel. ook heb ik witte afscheding ook is me urine waar stukjes in zitten
okay ben onzetten nieuw hiermee heb me meter pas maandag dus kan dinsdag ermee beginnen ben nu vet ongi geworden vandaag kan iemand mij helpen zit op de site maar ben hier beland
http://www.fertilityfriend.com/ttc/calendar_module.php?d=2007-08-25 zit ik hier goed en wat betekend alles moet ik gewoon alleen me temp invullen en dan verder krijg ik dan vanzelf zon schema?
hey meiden, nou ik ben weer een stapje verder gegaan en heb ovulatietesten besteld via www. ova-test.com... wilde er niet aan omdat ik zo'n rare cyclus had, maar hopelijk met 100mg clomid wel goed dus leek het me wel handig om toch ook deze stap te nemen... heb van die dipstrookjes (en omdat ik eerst mijn aanmelding deed maar toch annuleerde, kreeg ik een kortingsbon van 3 ... toch handig... ) liefs rensie
en ik heb hem dus op celisuis gezet moet ik oraal of vaginaal aanvinken? hij gaat toch in je achterste niet in je muts? of ben ik nou gek
o mieden ben eruit denk ik het gaat me lukken sollie voor de vragen zat weer niet op te letten allen waar moet jenou tempen je achterste toch
nou dames, ik ben er weer even. ik wil iedereen die positief heeft getst feliciteren en anderen heel veel sterkte wensen... ik heb mijn kaartje ook, maar snap er niks van. ben een jojo met mijn temp, en vandaag was deze zelfs heel erg laag. 36,20 en had ik vandaag licht roze slijmverlies na t plassen en ook erg rekbaar. houdt dit dan in daat ik mijn eisprong heb of misschien een innesteling? maar er is niks gespot op ff dus lijkt me geen innesteling. ik snap er helemaal niks van, maar hier is mijn kaartje en misschien dat iemand me wat duidelijk heid kan verschaffen.
Hoi Allemaal, Diaantje ik heb ook bechterew,artritis en artrose,maar heb er ook nog ziekte van Crohn bij.Dus de medicatie die jij hebt die mag ik niet hebben vanwege de Crohn.Helaas dus. Aquilegia,helaas is het niet mogelijk om hier een medicijn voor te vinden.Ik wou dat het kon. Maar de reumatologe was niet tevreden,ik liep heel slecht en ze zei dat ik er slecht uit zag,en toen ze me ging nakijken,zei ze dat het echt niet goed was.Maar eigenwijs dat ik ben,zei ik dat ik toch nog geen medicijnen wil,omdat ik er dan weer helemaal uit lig,en dan pas over een paar maanden weer helemaal op nieuw kan beginnen. Dus ze had medelijden en ze heeft een verwijsbrief geschreven voor de gynaecoloog en/of afd fertiliteit. Dus ben daar gelijk langs gegaan en mag 19 september komen.Gelukkig dat is al vrij snel. Dan gaan ze kijken hoe ze ons kunnen helpen. En mijn reumatologe gaat 11 sept naar een congres in Gent en dan neemt ze mijn dossier mee,om daar bij collega's navraag te doen,wat ze nog kan doen en of ze nog tips hebben. En ik hoop dat morgen mijn temp weer gestegen is maar heb er een hard hoofd in! groeten Simone
hoi janneke, het zou volgens mij je eisprong kunnen zijn. als je temperatuur de komende drie dagen omhoog gaat, krijg je vast een kruis van FF. Als je slijm van vandaag doorzichtig roze was, zou ik er E* van maken. dan word je kruis niet gestippeld maar doorgetrokken. ik duim voor je! o, en vandaag zou klussen dan nog zin kunnen hebben! (ook als het nog niet je ei is trouwens) veel plezier! groetjes, lauwie
Hoi ik lees al een tijdje mee.. zie al een aantal spannende kaartjes voorbij komen.. hoop echt dat het raak is voor diegene en Symoen, ik hoop dat ze wat voor je kunnen betekenen..klinkt toch allemaal wel erg ingewikkeld hier mijn kaartje
okay kan iemand mij aub uitleggen als ik begin met tempen en ik nader mijn ei hoe loopt het dan de lijn naar beneden? of juist een piek ik weet als je zwanger bent dat je temp dan hoog blijft ? sorry hoor maar wil gewoon het fijne ervan weten want wil hier een expert in worden net als jullie
Het is best een lang verhaal om uit te leggen, maar misschien kan je het beste kijken bij google... Daar heb ik het ook geleerd. Het staat er heel makkelijk uitgelegd enzo... Als je nog vragen hebt ofzo kan je me altijd een pbtje sturen... Liefs Houda