@ lauwie hai lauwie, bedankt voor het antwoorden. het was vandaag inderdaad doorzichtig roze slijm. heb er nu e van gemaakt en hoop dan dat er een kruis gaat komen. nu nog niks te zien. ben benieuwd de komende dagen. en met t klussen komt t vast goed @ daantje86 sterkte hoor! @simone ik wil jou ook heel veel sterkte wensen en hopelijk komt er duidelijkheid voor je bij gynaecoloog en/of afd fertiliteit en/ of dat congres.
Balen Daantje!Veel succes in de volgende ronde! Mamajanneke,bedankt!ik ben ook heel benieuwd. groeten Simone
ik ga niet naar de ha, omdat ik denk dat mijn cyclus in de war is, maar om een doorverwijzing te krijgen voor de gyn. ik ben er klaar voor om de mmm weer in te gaan.
@Daantje 86, volgens mij heb je een innesteling gehad en heb je nu hele grote kans dat je zwanger wordt aangezien je temp ook als een speer omhoog schiet. Hier mijn kaartje nog eens, maar afgelopen dagen niet echt veel veranderd. Als ik van mijn laatste cyclus uitga moet ik morgen ongi worden en als ik van mijn langste uitga zie banner. Maar ik heb er eigenlijk geen vertrouwen in want mijn temp stijgt niet. xxx Joyce
Aly: fijn dat je weet wat je wilt! Goede beslissing! Daantje: spannend meid! Hier geen bijzonderheden, behalve dat de misselijkheid nog steeds niet over is. Het is wel een stuk minder, maar nog lang niet over. Doe lekker rustig aan, meer kan ik toch niet doen. Liefs Friendly
Goedemorgen Dames! Daantje spannend,dat ziet er heel veel belovend uit! Jent,bij jou ben ik ook erg benieuwd,je temp blijft wel hetzelfde maar is nog steeds mooi boven de lijn.Ga je binnenkort testen? Mijn eigen kaartje voor vandaag,temp ook hetzelfde als gisteren,ik weet niet of het een goed teken is,omdat ie dus gezakt is tegenover het begin.Wat denken jullie? groeten Simone
Simone: in de meeste gevallen daalt ie morgen verder en is het voorbij. Het kan nog een dip zijn, maar dan moet ie morgen wel weer omhoog... spannend, we gaan blazen!
@ Simone ik vind het erg moeilijk om te zeggen wat het bij jou wordt. Hopelijk schiet je temp morgen omhoog, anders denk ik dat je 1 dezer dagen ongi wordt. Ik ga donderdag pas testen als ik en mijn mannetje dat volhouden en anders woensdag al. Ik vind het zo erg dat ik nergens last van heb, zelfs geen ongi gevoel, maar ook geen zwanger gevoel. Eienlijk helemaal niets. Ik had wel begin van deze maand het gevoel dat dit wel eens de maand zou kunnen zijn, maar ja dat is gevoel he, dat zijn geen feiten. Maar ja we zien wel, hoop dat mijn temp de komende dagen wat meer duidelijkheid geeft. xxx Joyce
Eh en blaas ook voor mij dan blaas ik ook voor jullie. Want de kans dat mijn temp morgen omlaag gaat is heel groot dus doe jullie je best doe ik dat ook voor jullie. Wanneer gaan jullie testen ikke 30 aug als ik nog niet ongi ben. xxx Joyce
jent, mooi kaartje hoor ! simone, even afwachten wat je temp doet de komende dagen. friendly, ik duim voor je dat je snel je eitje krijgt.
Ja maar weet je wat het is als ik mijn kaartje met vorige maand, dan zou mijn temp toch nog flink moeten stijgen of niet? Of moet ik het niet met vorige maand vergelijken? Dat kaartje was namelijk wel helemaal anders. xxx Joyce
Dat klopt iddd. Ik hoop het zo, vind dat ik nu wel weer lang genoeg heb gewacht. Oh ik zie dat ik niet mag zeuren, jij bent al veel langer bezig. Hoop dat het voor jou weer snel mag lukken. Thanks. xxx joyce
iedereen wil graag zwanger zijn, maakt niet zoveel uit hoelang je bezig bent. ik hoop voor je dat hij morgen gelijk blijft of gaat stijgen.
@Daantje: wat bijzonder, je bent niet ziek ofzo? Ik hoop echt voor je dat dit goed nieuws is.... @Fiona: kijk op www.vruchtbaarheid.org daar wordt het tempen uitgelegd in het Nederlands. @Aly: veel succes in de MMM, ik hoop dat ze jullie snel kunnen helpen. @Jent: je temp hoeft niet te stijgen, gelijk blijven is al prachtig. Ik hoop dat je deze temp nog een paar dagen houdt... Je kaartje is heel anders dan vorige maand. Toen lag de coverline anders. Kun je een chartoverlay doen en laten zien op de site? Ik zie dat je vip hebt. @Friendly: succes met klussen, je ei zal nu toch wel komen binnen nu en een paar dagen, je temp is mooi laag. @Symoen: je kunt nog alle kanten op, vooral als je LF normaal langer is. Maar als je nu tegen het einde van je LF zit, ben ik bang dat het game over is voor deze ronde. Hier geen nieuws, 3e dag van de menstruatie en lekker niet getempt vanochtend. Ga ik maandag wel weer doen. Als je menstrueert heeft het weinig zin om de wekker ervoor te zetten....