Temperatuurkaartjes 5-7-2007

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 5 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    @Aquilegia,

Ik heb geen vip meer dat had ik alleen de vorige maand toen ik dus dat rommelige kaartje had. Deze maand heb ik het niet meer. Toch bedankt.

xxx Joyce

2. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Je hoeft geen VIP te hebben, vaak kun je zelf ook de overeenkomsten en verschillen wel zien. Toch vind ik je kaartje er heel anders uitzien dan vorige maand, omdat de coverline anders ligt. Maar ja, het blijft afwachten. Bij mij gaat de temp omlaag op de laatste dag voor de menstruatie. Dus al die temps daarvoor zeggen niet zoveel. Maar bij iedere vrouw zal dat anders zijn.

3. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    Vorige maand ging bij mij de temp omlaag op de dag dat ik ongi ben geworden. Dus dat zou morgen kunnen zijn en anders dinsdag pas als ik van langste cyclus uitga. Dus moet sowieso nog tot volgende week dinsdag wachten eigenlijk he?

xxx joyce

4. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Ja, zou ik wel doen. Je luteale fase lengte is wel belangrijker dan de totale cycluslengte. Hoewel ik 1x een luteale fase van 12 dagen had en 3x van 14 dagen. Dus ook dat wil wel eens verschillen.

5. Symoen

Symoen Bekend lid

12 apr 2007
    968
    0
    0
    mama
    Aquilegia,ik ben bang dat het einde verhaal is,maar ik hoop stiekem dat morgne de temp gestegen is!

Jent en friendly,ik blaas ook heel hard voor jullie!

xxx Simone

6. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    sorry dames dat ik hier dagen niet geweest ben maar door omstandigheden ben ik nog een paardagen afwezig :cry: (oma gestorven) helaas zal ikniet kunnen reageren

maar alle dames veel sucses

7. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
    @ bengeltje86
    heel veel sterkte!

8. Symoen

Symoen Bekend lid

12 apr 2007
    968
    0
    0
    mama
    YESSSSSSSSSSSSSSS!

De wonderen zijn de wereld nog niet uit!Zie mijn kaartje.Stomme vraag komt er gelijk achter aan,kan ik nu al een zwangerschapstest doen,of is dat te vroeg?
    Dit is toch een goed teken of is er nu nog veel kans dat het niks is?

Bengeltje86,veel sterkte en gecondoleerd.

Hier mijn verrassende kaartje!

xxx Simone

9. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    Wow symoen, jij doet hetzelfe als daantja86 die heeft dat ook. Ja de kansen worden nu steeds groter dat het raak is. ik zou toch uitgaan van je laatste cyclus ook al geeft dit eel veel hoop. Nou mijn kaartje blijft hetzelfde dus plaats hem niet. Weer 37 graden vandaag, heb nu al 5 dagen dezelfde temp. Dus ben benieuwd.
    xxx joyce

10. Symoen

Symoen Bekend lid

12 apr 2007
    968
    0
    0
    mama
    Hé Jent,bedoel je de lengte van de laatste cyclus aanhouden,en dan testen?Want mijn banner staat ingesteld op mijn vorige cyclus,dat betejent dat ik over 3 dagen kan testen!Ik ben op van de zenuwen,ik hoop het zo.Maar ja dat doet natuurlijk iedereen! ;)

Dus als ik niet ongi wordt ga ik over 3 dagen testen!

Daantje86,hoe is het met jou kaartje na die stijging?Enne ik las net dat je gisteren jarig was,dus hier is ie dan beter laat dan nooit:Gefeliciteerd met je verjaardag,enne ik hoop dat je mooiste kado in je buik zit! ;)

xxx Simone

11. bengeltje, veel sterkte.

Ik heb iets te vertellen...:D....

12. En hier nog mijn kaartje.

13. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Ik breek hier even in....Saar super! Gefeliciteerd! ;)

14. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    WOW Saar! SUPER meis!
    Gefeliciteerd! \:D/ \:D/ \:D/

@simoen, in principe zou je al een testje kunnen wagen als die redelijk gevoelig is. Deed het zelf ook op 11dpo ;)

Kom op dames, wil hier allemaal roze zien de komende dagen! hihi

15. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    Bengeltje, sterkte!
    Saar gefeliciteerd en de rest, spannend, succes etc etc
    heb ook niet veel te vertellen, dag 9 en morgen echo om te zien of de clomid zn werk heeft gedaan...

16. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

gefeliciteerd saar :)

17. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    Bengeltje heel veel sterkte

Saar ontzettend gefeliciteerd!
    Lekker snel hoor!

18. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Gefeliciteerd Saar! Wat geweldig voor jullie!

Bengeltje: heel veel sterkte met het verlies de komende tijd!

Simone: je kunt in principe nu al testen, maar zolang je je in kunt houden zou ik wachten... spannend!

Joyce: ziet er goed uit hoor, met een constante temperatuur... bij jou ook heel spannend dus!

Hier de temp goed gestegen. Hoop dat het blazen van gisteren niet eenmalig was, maar dat ie verder stijgt (of gelijk blijft natuurlijk!) Dan hebben we in ieder geval goed ons best gedaan... ;)

Liefs Friendly

19. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    Sterkte bengeltje.

Saar gefeliciteerd!
    Symoen ik bedoel van je langste cyclus uitgaan dus niet de vorige en ik weet niet hoe lnag je luteale fase is, daar zou je ook van uitgaan als die normaal maar 11 dagen is dan kun je testen. Ik ga ook van mijn langste cyclus uit en dan wacht ik tot ik 1 a 2 dagen tot ik overtijd ben en dan test ik pas. Ik vind het anders zo'n geld verspilling. ik zou in principe ook nu al kunnen testen want als ik van vorige cyclus uitga dan moet ik vandaag ongi worden en mijn luteale fase was vorige keer maar 10 dagen. Maar ik wacht toch liever nog even zodat de test ook echt een duidelijk antwoord geeft oftewel negatief of positief.

xxx joyce

20. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Hey Saar

Gefeliciteerd met je zw-schap

Nou ik heb uitleg gehad bij de gyn over de gonal-f en pregnyl en nog een andere med

Als ik deze maand ongi bent moet ik gelijk me gyn bellen en kunnen we beginnen met de IUI behandeling
    Er is geen wachttijd zei me gyn Yeah

Ik duim voor jullie ook een posi-test en binnenkort ga ik een up-date van mij maken dan kunnen jullie mij in de gaten houden hahahahaha

Heb er vertrouwen erin en komt allemaal wel goed
    Ook al is het niet natuurlijk maar onze wens komt wel uit

Liefs Tijgertje23

Deel Deze Pagina