Nou ik heb een testje gewaagd,maar negatief.Ik heb nu wel ineens afscheiding,is dat normaal?In een boek over zwanger zijn staat van wel,maar hier hoor ik er niemand over.Hebben sommigen dat ook? Zit er wel een kans in denken jullie,of kan het nog alle kanten op? Saar Proficiat!Wat een goed nieuws! Friendly,nou het harde blazen van me heeft jou gelukkig ook geholpen! groeten Simone
@Saar, gefeliciteerd @Symoen, misschien toch nog net te vroeg getest of met niet zo'n gevoelige test. Gewoon over een paar dagen nog een test wagen, ben benieuwd... @Tijgertje, fijn dat je lekker snel terecht kan, hopelijk snel twee streepjes voor jou. Ik zelf wacht (geduldig) af....
@Bengeltje: veel sterkte met het overlijden van je oma. @Symoen: ik zou nog wachten met testen totdat je normale luteale fase lengte voorbij is. Kijken wat je temp morgen doet. @Jent: dat gaat toch goed qua temperatuur? Vooral nu ik lees dat je NOD vandaag is... Nog even geduld... @Saar: van harte gefeliciteerd... toch nog gelukt, ondanks het verplaatsen van je kruis... super zeg! @Poohbear: succes met de echo... @Friendly: ik denk dat dit je eisprong was op dag 23. Kijken of-ie hoog blijft. @Tijgertje: veel succes met de IUI. Hopelijk leidt het snel tot het gewenste resultaat bij jou.
mamajanneke,symoen,saar,poohbear226,blondie,jent,friendly,en aquilegia heel erg bedankt het zalkomende dagen moeilijk worden maar het heeft zo moeten zijnn. saar: gefeliciteerd met je zwangerschap
Ik heb last van mijn buik dus ik zal wel ongi worden, het is wel alleen aan de rechterkant en het voelt ook anders aan dan ongipijn, maar eigenlijk kan het niet anders dan dat het dat wordt. Ik heb ook het idee dat mijn buik van alle kanten is opgzet, dat heb ik normaal ook als ik ongi wordt maar nu lijkt het nog erger. En heb sinds vandaag echt veel puisten, dus ik ben er bang voor dat ik morgen of overmorgen toch weer in een nieuwe ronde terecht kom. Saar heb jij ergens last van? xxx Joyce
Hey meis, had even over je bericht heen gelezen . Die test van Saar knalde ook zo van het scherm! Ik wil je bij deze ook heeeeeeel veel sterkte wensen met het verlies van je oma! Hoop dat je het een plekje zult kunnen geven.
@ Bengeltje; veel sterkte de komende dagen! @ Saar; van harte gefeliciteerd, geniet ervan! Ik ben een beetje dom geweest, ik was het tempen zo zat dat ik niet elke dag getempt heb, zoals gisteren... Vanmorgen was m'n temperatuur nog steeds hoger. Denken jullie dat ik m'n ei al heb gehad? En zo ja, wanneer? Ik hoop op reacties! Alvast bedankt!
Hai visjes, Ik denk dat je ei op dag 45 is geweest.. omdat je in de hele cyclus nog niet zo lang als nu een hoge temp hebt gehad... Je hebt 2 dagen daarvoor geklust, dus het kan dat je zwanger raakt.. Succes en zet em op met wachten! Liefs Houda
He?Daantje? Je temp was toch zo mooi omhoog geschoten? Ben je nou toch echt ongi? Klote... (sorry hoor)
@saar gefeliciteerd! @bengeltje, sterkte! rest nietgelezen, weekendje weg geweest, morgen ben ik weer actief! liefs rensie
Goedemorgen meiden, helaas een paar daagjes niet geweest. Heb het super druk momenteel. Hoop eigenlijk wel weer wat vaker te komen Verder zit ik pas op dag 9 van mijn cyclus, dus nog niet zoveel te zien. @Saar; van harte meid! Super! @Bengeltje, sterkte de aankomende tijd @Tijgertje, klusse! En voor alle andere dames succes meiden! Liefs Bregt
Hoihoi, sanppen jullie het nog. Gistermiddag tot vannacht verschrikkelijke buikpijn gehad. WOrdt ik nu even geleden wakker nergens last van en mijn temp is zlefs 0,1 gestegen terwijl ik natuurlijk dahct dat mijn temp erg laag zlou zijn. Wat vinden jullie ervan? Als ik morgen niet ongi wordt dan ga ik donderdag testen dan ben ik namelijk 3 dagen overtijd. xxx Joyce
jent, als ik jou was zou ik vandaag testen ,maar donderdag is ook goed. saar, GEFELICITEERD. bengeltje, heel veel sterkte nog.
Jent,dat is super! Bij mij alles terug bij af,temp weer gezakt en gisteren buikpijn,dus vandaag zullen de wel op bezoek komen! groeten Simone
Meiden, ik hou jullie regelmatig nog in de gaten en het ziet er weer spannend uit bij een aantal dames. Wow Jent, ik denk dat je echt al wel kunt gaan testen hoor! Maar wel knap als je dat nog uit kunt stellen. Het ziet er in ieder geval SUPER uit dat kaartje! Ik blijf voor jullie allemaal heeeeeeel hard duimen!