@Visjes: volgens mij was je eisprong op dag 45 @Daantje: wat jammer zeg, het zag er zo mooi uit... @Tijgertje: succes met klussen dan.... @Jent: ziet er heel mooi uit, misschien innestelingskrampen gehad? Als je zeker bent van je slijmwaarnemingen, dan ziet het er helemaal goed uit. Ik duim voor je. @Symoen: jammer hoor... Hier geen nieuws, mijn temp is nu (op dag 4 van de cyclus) 36.34. Mooi laag, dus ik hoop dat het ei ook mooi op tijd komt deze maand. Hoewel ik daar meestal geen klagen over heb.
Hoihoi! Joyce: spannend meid! Ziet er echt heel goed uit... Simone: jammer zeg, zag er echt goed uit gisteren! Hier weer een tiende gedaald... twijfel dus of het gisteren wel het ei geweest is. Blijft dus afwachten... Liefs Friendly
hey meiden dit weekend lekker druk gehad en we zijn weer begonnen met klussen. hier mijn kaartje van het weekend wat later getemp maar ja goed.. woensdag ga ik naar amsterdam en vrijdag naar walibi ben toch wel een beetje blij dat ik niet zwanger ben anders kon ik nergens in haha....deze maand me uitleven en dan hopen dat de ongi 9mnd wegblijft... hier mijn kaartje nog niets aan te zien maar goed Liefs Dimmel
@Dimmel: zet 'm op deze maand! @Friendly: ik denk echt dat dit je ei was op dag 23. Die ene tiende graad maakt niet zoveel uit. Alle 8 dagen ervoor waren veel lager. Maar als je twijfelt kun je nog even doorklussen, natuurlijk.
goedemorgen, laatste weekje van mijn vakantie is ingegaan. gisteren het laatste peimolut pilletje ingenomen, dus zal ergens deze week wel ongi worden en dan aan de 100mg clomid ben benieuwd hoe snel mijn temp nu daalt liefs rensie [/url][/img]
Aguilegia: De reden dat ik zo twijfel is dat ik de vorige keer echt heel erg zere tepels had en nu nauwelijks (wel iets). En aangezien dat het enige kenmerk was waar ik me aan vast kan houden is de twijfel heel erg groot. In de vorige cyclus heb ik vaker van dit soort stijgingen gehad met een daling er weer achter aan... Maar morgen (of overmorgen) zal het hoop ik wel duidelijk worden...
Hier mijn kaartje... valt weinig van tezeggen natuurlijk...maar heb wel een klein vraagje..heb gisteren en vandaag slijm met bruine afscheiding gehad...heel vaag..iemand die weet of dit met de eisprong (of aantekomen eisprong) temaken kan hebben?.. Heb het vorige cyclus ook al gehad op de zelfde dagen...heel gek.. Het is geen drama, maar was benieuwd of er meer meiden zijn die dit hebben of hebben gehad... voor de rest..ik blijf duimen voor de wachtenden enne Saar, fantastisch meis...gefeliciteerd en geniet er maar lekker van !
hoi dames kellox , visjes , rensie , bregt, en aly nog bedankt en kellox dat je er over heen heb gelezen kon gebeuren . donderdag is de begravvenis dus de zullen komende dagen wel zijn dat ik er amper ben, maar dames ik zie wel spannende kaartjes er tussen zeg kom op als ik terug ben wil ik vele zien met een mooie zwangerschaps banner.
Bengeltje: wat gaat het vtw goed met afvallen zeg! complimenten hoor! Doe rustig aan de komende dagen en probeer het verlies goed te verwerken. Liefs Friendly
Hee meiden, Ik zal ook weer even mijn kaartje van vandaag plaatsen. Ben het hele weekend erg draaierig en duizelig geweest. Ook was ik met vlagen misselijk. Ik verwachtte eigenlijk ziek te worden, maar vandaag gaat het weer beter. Komtie:
nou mieden volgens mij wordt ik ongi, heb nu watspotting dus dat zal vandaag nog wel overgaan in ongi, dus helaas ik ga ook naar de volgende ronde. xxx Joyce
Net anderhalf uur in de wachtkamer by de gyn gezeten voor eerst follikelmeting na Clomid 50mg. Links zit een eitje, pas 6mm groot. Moet vrijdag terug komen maa ze denkt dat de dosering te laag is en ik 100 mg clomid moet gaan slikken. We wachten maar af!
Balen Joyce! Poohbear: wat een tegenvaller na zo lang in de wachtkamer gezeten te hebben meid. Maar hopen dat je snel een hogere dosis krijgt en dat die wel aan slaat... Liefs Friendly
balen meid, ik hoopte echt dat het bij jou gelijk aan zou slaan! moet je nu bloedonderzoek op dag 21? en dan afbreken? of weet je nog niet wat ze nu gaan doen? wat een teleurstelling he en dan dat wachten bij de gyn, vrewselijk! ik werd daar helemaal zenuwachtig van... dat en het feit dat hij met een ijzeren staaf in mijn 'doos' moest succes meis, denk aan je! liefs rensie
Thanks! Nee weet niet meer dan dat ik terug moet komen vrijdag in de hoop dat ie gegroeid is. Maar ze zei het op zo'n toon dat ik er al uit op kon maken dat dat waarschijnlijk niet genoeg zal zijn. Ze begon al gelijk over 100mg Clomid! Ik was van 1 tabletje al zo suf, wat staat me dan te wachten met 2 tabletten? ale: Was ook erg nerveus, maar vind die "genotsknots" niet zo erg. Het is meer de spanning rondom het wel of niet eitje groeien wat mij zenuwachtig maakte. Heb vanmiddag maar effe lekker geslapen.
hier is mijn kaartje weer eens ik snap er niks van..normaal heb ik mijn ei al gehad, maar mijn temp wil niet de lucht in....heb al ovulatiepijn gehad en eggwhite maar geen temp stijging wat vinden jullie? [/url][/img]
hey diaantje... ik heb noooooooit een langere cyclus....alleen eens een keer een kortere maar geen langere.... nou ben ik dus weer bang dat ik mijn ei ben misgelopen...shit shit shit