Temperatuurkaartjes 5-7-2007

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 5 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama2801

mama2801 Niet meer actief

dankje wel friendly!
    en nu maar hopen dat de zaadjes hun best doen :D

2. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    Als ik het goed begrijp zit je dus wel al op 14 dpo?

3. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    Ja, zo mijn kaartje te zien wel. Maar heb wel dus maandag spotting gehad. En mijn dpo vorige keer was maar 10 dagen. Dit is pas mijn tweede tempmaand dus kan verder niet veel zeggen als dat ik deze en vorige maand allebei mijn ei op dag 18 had. Dus ik snap er niets van. Jij wel kellox?

xxx Joyce

4. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    Dat spotting kán heel goed van het innestelen geweest zijn. En vorige keer had je dus maar 10 dpo? (als het een ongi was geweest had het zo onderhand wel door moeten zetten)
    Meis je kan echt al wel testen dan hoor. Normaal mag je sowieso met 14 dpo testen. Ik deed het al met 11 dpo (is wel wat vroeg maar toch)
    Als ik jouw kaartje zo zie met je temp etc zou je zeker zwanger kunnen zijn.
    Ik had er al wel een testje aan gewaagd. Die zou nu positief moeten zijn. Heb je niet een kruidvat test of zo in huis?

5. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    nee alleen hele dure clearblue. Maar ik vind zelf dat ik toch beter nog even kan wachten. Misschien is mijn lichaam nog wel even aan het vergaderen en zeggen ze 1 dezer dagen alsnog dat mijn duivels komen.

xxx Joyce

6. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    haha vergaderen, das een goeie ;)
    nee maar ff serieus, je moet doen waar jij je goed bij voelt.
    Voordeel van testen is dat je dan gauw weet waar je aan toe bent.
    Voordeel van wachten is dat je dan steeds zekerder weet of het de goede kant op gaat ;)

Clearblue zou ik nog ff bewaren. Maar kruidvat test is geloof ik nie zo duur en gevoelig genoeg meis.
    Ik had het wel geweten ;)
    Ben in ieder geval benieuwd

7. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    @ Joyce: Het is duidelijk nu hoor! Vind het wel spannend , je temp blijft mooi constant! Aangezien het nu al woensdag is zou ik ook gewoon wachten tot vrijdag en dan je clearblue gebruiken, dan zit je op 16 dpo en moet ie zeker kunnen!

Ga jullie even verlaten gaan twee dagen weg, ff lekker er uit... Ben morgenavond of vrijdagochtend weer terug en dan wil ik graag wat leuke nieuwtjes lezen!

Liefs Friendly

8. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    hihihi laten we het hopen, dat er leuke nieuwtjes zijn.
    xxx joyce

9. hoihoi
    ik wou even inspringen op de dpo dagen, ik lees hier dat je vorige keer 10 dpo had?

helaas is dat niet altijd t zelfde, velen zeggen van wel dat je lut, fasen altijd t zelfde is maar dat is dus niet waar.
    ik temp nu al een tijdje...mijn lut fasen verschild altijd!
    de ene keer heb ik er een van 14 dagen, maar heb m ook wel eens van 11 dagen gehad, en zelfs van 19 dagen...
    dus helaas kan je hier niet uit opmaken of je zwanger bent of niet...

ik zou nog heel even wachten met testen... die krengen zijn zooo duur hahaha
    iig veel suc6! en zal voor je duimen!

liefs marieke

10. Nina1983

Nina1983 Actief lid

9 mei 2007
    156
    0
    0
    Utrecht
    Heb even zitten twijfelen of ik mijn kaartje zou plaatsen, maar waarom ook niet.
    Is een beetje een vreemde cyclus, heb in de tweede week van deze cyclus een aantal dagen hoge koorts gehad en vervolgens een aantal dagen opgenomen geweest, vandaar dat er aardig wat gegevens ontbreken.
    Ben er wel vrij zeker van dat FF mijn ei goed heeft geplaatst, was rond die tijd weer helemaal koortsvrij.

Afgelopen twee dagen veel gerommel in mijn buik gehad, geborrel en veel kramp. Werd er zelfs geregeld wakker van. Voor mijn gevoel komen de :evil: :evil: eraan. Ik hou het daar maar op, heb me de afgelopen maanden al voldoende voor de gek gehouden ;) Nog even afwachten, heb de afgelopen maanden een luteale fase tussen de 10 en 12 dagen gehad.

11. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    @Symoen: jammer!

@Friendly: vervelend dat het nog steeds geen eisprong was.... balen zeg.

@mama2801 & Linda: gefeliciteerd met jullie ei, hopelijk komt er wat goeds uit voort.

@Jent: je kaartje ziet er nog heel mooi uit voor 14 dpo! Spannend hoor.

@Nina: ook bij jou is het spannend.

12. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @rensie...
    Ja klopt, hihi!
    Zal het je nog gekker vertellen...kom eigenlijk uit Krimpen aan den Ijssel...hahaha
    Woon pas een jaar in Ridderkerk...
    Hoe bedoel je, toeval?!

13. helemaal typisch, ik zat in Krimpen a/d Ijssel op school (krimpenerwaard college) echt maf!
    rensie

14. Symoen

Symoen Bekend lid

12 apr 2007
    968
    0
    0
    mama
    Jent,ziet er goed uit je kaartje!Ik vind het knap dat je nog kan wachten met testen!

groeten Simone

15. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @Rensie....
    wahahahha, hou op zeg!
    Ik heb niet daar gezeten maar woonde er vlakbij!
    Ben een echt Krimpenees.....
    Ik kom niet meer bij!

16. houda

houda Actief lid

17 jul 2007
    285
    0
    0
    Amersfoort
    Hallo dames,

Zit vandaag op 14 dpo. Heb af en toe krampjes, maar niet veel en ben nog niet ongi...
    kunnen jullie even naar mijn kaartje kijken en zeggen wat je ervan vindt?
    Mijn man was in het buitenland en kwam precies op dag 18 terug in nederland. Meteen geklust natuurlijk, hihihi...

Liefs Houda

17. houda

houda Actief lid

17 jul 2007
    285
    0
    0
    Amersfoort
    Uhm ik bedoel natuurlijk dat mijn man terug kwam op dag 17 hihihi....

18. debje1976

debje1976 Actief lid

11 sep 2006
    483
    0
    0
    @ jent mooi kaartje heb je zeg, jeetje ga mega voor je duimen vrijdag

voor iedereen natuurlijk

Kom af en toe even buurten als jullie dat niet erg vinden, lees al een tijdje mee, en sinds deze maand weer opnieuw getemperatuurd, we zijn nou 31 ronden bezig, al een jaar in de MMM, "onbegrepen niet zwanger" is de stempel die we hebben, een maal natuurlijk zwanger geweest maar helaas een MK geworden.

weer een nieuw kaartje, iemand een idee? Heb altijd een cyclus van 28 tot 30 dagen met een DPO van 14 dagen.

19. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    Mooi kaartje Houda, ik zie alleen dat ff twijfelt, wat betreft je ei, misschien makkelijker als je in het vervolg ook slijmverlies bijhoud. Ik zal voor je duimen, dat het deze keer goed gaat.

xxx Joyce

20. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    oh debje wat vervelend dat jullie zo bestempeld worden. Jullie zijn toch al een keer zwanger geweest dan moet het toch nog wel een keer lukken. Ik hoop voor je dat je deze ronde meer succes hebt. Bedankt trouwens voor de reacties van iedereen. Er is echt nog steeds niets te bekennen hier. Heb straks nog eens even van binnen gevoeld, maar weet niet wat ik moet voelen. Er kwam wel wat dik wit slijm mee, maar ja dat wil vast ook niets zeggen ofwel?

xxx joyce.

Deel Deze Pagina