dit was het kaartje met de MK: http://tinypic.com/view.php?pic=4mirimq even op de link drukken sorry krijg heb er niet anders op @ Jent, jammer he dat we op onze buik geen schermpje kunnen hebben, met een plus of min, dan kunnen we gewoon kijken en hoeven we niet in spanning af te wachten!
hoi hoi, Ik probeer mijn slijm al zooo lang te vinden maar ik heb altijd dezelfde afscheiding! de gehele cyclus door al 2 jaar lang.. Ik weet zeker dat ik deze maand en vorige maand een eisprong heb gehad maar mijn afscheiding blijft hetzelfde... en jij hebt pas een mooi kaartje zeg! Hoe voel je je verder? Liefs Houda
@Houda, ziet er nog heel mooi uit voor 14 dpo met een mooie "innestelings"dip op 7 dpo. Hoe lang is je LF normaal? @Debje: als je op dag 14 niet zo'n rare hoge temp had gehad, zou ik zeggen: eisprong misschien op dag 17 (als hij nog een paar dagen hoog blijft dan). Heb je op dag 14 misschien later getempt of was er wat anders aan de hand?
@Houda, mooi kaartje, erg spannend. De clomid kan ook van invloed zijn op de kwaliteit van het slijm, misschien dat het daardoor lastig is om te zien. Ga je morgen testen? Ziet er veelbelovend uit.
Hey lieve meiden Ik was vergeten me kaartje te plaatsen Hier is me kaartje nu echt ikzelf denk dat ik op dag 14 me ei heb gehad Wat denken jullie? Liefs Tijgertje23 @ rensie; Ik heb net een half uurtje wezen trimmen op me trimfiets echt heerlijk heb ff net 200,5 kilocalorien verbrand heheheheh Poehhhhh ff bijkomen 11 Sept ga ik naar de kermis hier in lichtenvoorde echt super geweldig heb gelijk ook maandag vrij gevraagt maar me hubbie kan niet Wie heeft er zin in kermis wie in l,voorde woont misschien kunnen we samen gaan?
De vorige maand zei ff dat ik met 12 dpo ongi ben geworden. dus nu al 2 dagen later... Maar ik ga niet testen want ik durf niet en ik wordt liever ongi dan een negatieve test.... Liefs Houda
Ja? Kan dat ook? Dat wist ik niet eens, want ik dacht al dat het niet goed was ofzo... Je hebt me nu wel iets gerustgesteld. ik dacht doordat ik geen eggwhite had dat het eitje niet kon innestelen ofzo.... Liefs Houda
Yuna, dat lijkt wel een innestelingsdip gisteren.. nog een paar dagen en dan wordt het spannend... Liefs Houda
ja het valt dan alleen wel op dag 4 Foto iets vergroot ik zou dan nog 2 dagen ofzo wachten als je dan niet ongi bent testen? liefs
Hoi Yuna, Maar waarom heb jij een blauw kruis? Ik lees op alle sites iets verschillends over de dag van innesteling.. dus 4 dagen kan ook wel volgens mij hoor.. Ja ik denk dat ik nog 2 a 3 dagen wacht als ik nog niet ongi ben geworden dan he... hahaha
tijgertje23"]Hey lieve meiden Ik was vergeten me kaartje te plaatsen Hier is me kaartje nu echt ikzelf denk dat ik op dag 14 me ei heb gehad Wat denken jullie? img210.imageshack.us/img210/6158/15082007gk2.png Liefs Tijgertje23
nou hopen van niet he (die ongestelheid dan)!? uhm, ik weet niet denk omdat het me eerste kaartje is ik kreeg hem pas toen ik hem bij overide veranderde naar research en weer terug naar advancend dus denk dat ie daarom blauw is.. andere verklaring weet ik ook niet, heb het iig niet zelf aangekruisd..
Ik zou je daar ook een kruis geven... Het is ook best duidelijk toch? Nou spannend hoor allemaal he? ik ga slapen ben echt heel moe! ik hoop dat ik niet ongi wordt.... Doei doei...
Hallo meiden, mijn kaartje weer voor vandaag. Als er vandaag niets spannends gebeurt dan gooi ik er morgenvroeg een testje tegenaan. xxx Joyce
Wow meis, heb volgens mij nog niet eerder zo'n mooie kaart gezien! En vooral ook heel knap van je dat je je nog weet in te houden wat betreft testen! Ben heel benieuwd meis!
Hoi meiden, ben nog niet ongi! begint nu toch nu wel een beetje te knagen, stom he! ben echt benieuwd wanneer de komen [/url][/img] liefs rensie
Hey meiden gisteren naar amsterdam geweest en dus wat vroeger getemp en vanmorgen uitgeslapen en heb ik wat later getemp maar ben echt van die bergen weer aan het bouwen...morgen ga ik naar walibi dus temp ik weer wat vroeger en vanaf het weekend gewoon weer normaal. hier mijn kaartje verder niks bijzonders te melden Liefs Dimmel @jent ben eens benieuwd hoop voor je dat de test morgen positief is...ik zal in de trein naar walibi voor je duimen!