hahaha ik zat ook al te kijken wie was dat dan op dag 17 hahaha ik ben wat minder bezig met het speuren op inet naar zwangerschapsverschijnselen etc en ben dus ook wat minder hier op de site. zit al 7 rondes na mijn MA en hoop zo dat het nu raak is... [-o< dit is mijn kaartje: mijn lutheale fase is altijd rond de 10/11 dagen, en zit nu op dag 7. word gek van dat wachten altijd. eerst wachten op je ei zodat je eindelijk weer kan proberen, en dan wachten tot je (niet!) ongi word, blegh. ik heb hier een hoop spannende kaartjes gezien zeg, ik hoop zo dat het positief is voor jullie! en voor de rest natuurlijk ook he! [-o<
Leuk jullie weer te 'zien'! Aquileria, Rensie, hoe gaat het met jullie? Hebben jullie mooie kaartjes?
Hier is mijn kaartje van vandaag, temperatuur is iets omhoog gegaan. Zit niets anders op dan wachten. Mijn banner klopt niet helemaal omdat ik mijn ei wat later heb gehad dan in de afgelopen maanden. @Jent, je kaartje ziet er super uit, kan toch bijna niet missen. @Houda, het cervixslijm heeft naar mijn weten geen invloed op de innesteling. Het kan wel wat van invloed zijn op de levensduur van de zaadcellen, enigste tip is dus om zo dicht mogelijk rond de tijd van de eisprong te klussen.
Dat is de "chart overlay", alle kaartjes samen in één figuur, die staat bovenaan. Als je doorscrollt naar beneden dan zie je de kaartjes één voor één op de normale manier. Als het straks interessant wordt ga ik m'n kaartje weer echt hier plaatsen.
vandaag toch nog tot nu toe 1 druppel oud bloed verloren met donkerbruin heelheel klein slijmpropje. Wat moet ik nou. Zou ik morgen dan toch testen. Had het gister en vandaag de hele tijd koud, mijn man zag straks dat mijn lippen blauwig waren. Nu gelukkig weer weg, terwijl mijn temp overdag ook continue tussen 37,4 of hoger hangt ook als ik niets doe. Ik wordt er gek van. Maar zou ik toch morgen moeten testen of nog even afwachten wat zouden jullie doen? is er uberhaupt nog wel een kans dat ik zwanger ben, wat denken jullie? xxx Joyce
@ Aquilegia; ah ja nu zie ik het! Het is wel duidelijker zonder dat alles door elkaar loopt he? Jij hebt je ei nog niet gehad toch als ik het goed zag? @Jent: als jij echt al 3 dagen overtijd bent dan zou ik lkkr testen!
Zo er is weer veel bijgeschreven! Jent,ik zou zeggen gooi er een test tegen aan.Je bent al 3 dagen overtijd.Ik zou dat niet eens vol kunnen houden om te wachten! Maarre volgens mij kan jij in het roze! Houda,Shedevil en Tijgertje23 jullie kartjes zien er ook goed uit.Ik hoop dat ze zo blijven en dat jullie straks ook in het roze mogen! Nou bij mezelf niks bijzonders,zit nu op dag 3 van de cyclus,dus de moeite niet om mijn kaartje te plaatsen! groeten Simone
Hey meiden Zoals ik al dacht me temp is weer 1 tiende gestegen Hier is me kaart: Liefs Tijgertje23 @ jent meid heb je al een test gedaan want anders kan het echt niet wat anders zijn hoor
Hey jent Ik zou echt gaan testen heb je al wat testen in huis? En hoe vinden jullie me kaart heb m nog nooit zo stabiel gezien Liefs Tijgertje23
he tijgertje ik vind jou kaartje ook mooi, hopelijk blijft die stijgende lijn. Ik ga ook morgen testen ik ben alleen bang dat die negatief is en dat nu mijn hele cyclus ontregeld is en daar heb ik niet zo'n zin in. Maar jullie horen het morgenvroeg. ga meteen als ik getempt heb een test doen. xxx joyce
Hey jent Oke dan ben morgen vroeg om 06.00 uur op de pc en dan vang ik een glimp op Ja ik hoop ook dat het zo stijgt en blijft maar ik blijf er wel nuchter over Wat denk jij dat me ei op 13 of dag 14 is geweest? Weet zeker jij krijgt een POSI TEST Liefs Tijgertje23
Ik neem aan dat het dag 14 is geweest. Want anders was ie al wel de 14e gestegen. He maar zo vroeg ben ik nog niet op. ben pas om 7 uur op. xxx Joyce
O jammer dan zie ik het morgen avond Heel veel plezier morgen met testen Ja denk ook wel dat het de 14de is maar we wachten weer af Maar heb ik wel goed geklust dan? Ik hoop het wel Liefs Tijgertje23