Dankjewel voor je antwoord, kan ik die brainstormsessie in m'n hoofd ook weer afsluiten ga ik gewoon weer braaf aan de slag met de testjes
@RoGiJuLi @Dubbeltje82 sorry, nog 1 vraag dan. ik wil graag m'n kaartje niet opgesplitst hebben door de bloeding, want wil het overzicht behouden omdat m'n cyclus nog niet ten einde is. Als je medium / light gebruikt dan start hij een nieuwe cyclus. (Logisch ook). Nu heb ik de bloeding heftigheid dus in de notities gezet, en spotting op de dag aangeklikt en nu is mijn kaartje mooi in geheel...alleen zet ff echt een duidelijk kruis jullie zien geen eisprong, dus dit kan niet. Hoe krijg ik dat nu weg?
Ja echt verschrikkelijk hè. Ovu testen en zal testen zijn in de winkels vaak schaars. Ik bestel altijd bij bol.com, vaak de dag daarna binnen. Bij Kruidvat kan je overigens ook bestellen
ff zet het kruis door je ovu testen. Persoonlijk zou ik wel je ongi invullen en er vanuitgaan dat je een eilloze cyclus hebt gehad. En nu dus in een nieuwe cyclus zit.
Hopenlijk komen me testje vandaag binnen vandaag weer dip in me temp misschien nu wel ei sprong beetje te vroeg voor innestelingsdip lijkt mij
@RoGiJuLi ik zie jouw naam heel vaak voorbij komen als temperatuur expert en ik dacht mogelijk wil je mij ook jouw analyse vertellen op mijn temperaturen deze maand . Ik heb het deze maand voor het eerst gedaan dat temperaturen en ik had de 1e weken standaard 36.6 (heel constant, voor de zekerheid 2e thermometer gekocht, maar die zegt hetzelfde). Op woensdag 27 januari eerste smiley op een ovu test, sensi test donkere 2e streep maar geen knaller. Donderdag wederom smiley, knaller van een sensi test en vrijdag ook smiley, maar lichtere 2e streep sensi test. Tot en met zondag 31 januari 36.6, maandag 1 februari 37.0. Dit is zo gebleven tot gister ( zat tussen 36.9 en 37.0). Gister op 7 februari alweer 36.8 en vandaag 8 feb weer 36.6. Omdat ik denk dat ik een LF heb van 12 dagen en dus donderdag (uiterlijk vrijdag) mijn ms verwacht, vind ik het best snel gedaald. Zou het nog een innestelingsdip kunnen zijn of is het daar te laat voor en moet ik gewoon rekening houden met mijn ms? Of maak ik mogelijk te weinig progesteron aan dat het al zo snel daalt? Of komt mijn ms misschien nog wel eerder dan donderdag? Dankjewel alvast hiervoor, ik weet dat je geen glazen bol hebt, maar je bent wel heel erg ervaren dus mogelijk kun je me wel iets vertellen
31-1 je eisprong en vandaag dus 8 dpo. Het kan zijn dat je progesteron nu al daalt, het kan een innesteldip zijn, maar ook een normale nietszeggende dip . Even afwachten wat je temp verder gaat doen de komende dagenm