Hoi dames wat denken jullie? Heb gister op 11 DPO best een flinke temp dip gehad. Vandaag was mijn temp 36.8, maar heb wel 2 uur vroeger getest dan ik normaal doe. Uit ervaring weer ik dan mijn temp dan ook echt 0.1 en 0.2 lager is dus ik denk dat mijn temp om 8 uur 36.9 of zelfs 37 was! Zou dit een late innesteling kunnen zijn? Gister best krampjes gehad dus dacht na de dip dat mijn menstruatie er aan kwam. Nu nog gevoelige buik, maar geen kramp meer. Ook nog licht gevoelige borsten en verandering van vorm en kleur tepelhof. Verder nergens last van. Ik weet trouwens niet 100% zeker wanneer mijn eisprong was.
Hmm krijg hem niet anders geupload anders die je niet mijn hele kaartje. Basale temp 36.3 22februari 36.2 23 februari 36.3 24 februari 36.5 1DPO 36.8 2DPO 36 6 3DPO ? 4DPO ? 5DPO 36.7 6DPO ? 7DPO 36.8 8DPO 37.0 9DPO 37.0 10DPO 36.9 11DPO 36.7 12DPO 36.8 wel 2 uur eerder gemeten. Om 6 uur inplaats van 8 uur. Heb sommige dagen in het begin niet kunnen testen helaas. Kan je hier wat mee? 1 DPO gaf mijn app zo aan.
Helaas weet je niet of 1 dpo idd 1 dpo bent. De tempen op 3 en 4 dpo kunne maar zo veel lager zijn geweest en dat je ei dus op 4 "dpo" zijn geweest. Dan ben je nu nog maar 8 dpo.
Ik had van 22 feb tor 24 feb vruchtbaar slijm. En was mijn BMM ook open en zacht. Daarna werd het langzaam minder. Heb 1.5 week ovulatie testen gedaan. Op 19 20 en 21 februari niet meer. Was gestopt omdat we corona hadden en ik er geen zin in had. Tot ik op dag 22 vruchtbaar slijm kreeg... toen nog lang door blijven testen maar geen positieve test meer gehad. Dus heb weinig info wanneer de eisprong nou echt geweest is Op dag 22 en 23 trouwens seks gehad. Als ik naar mijn vorige lijstjes kijk heb ik nooit een hoge piek voor mijn eisprong. Ik ga altijd van basaal in een keer omhoog en dan blijft hij hoog. Denk dat ik met mijn eisprong weg goed zit.
Hmm krijg hem niet anders geupload anders die je niet mijn hele kaartje. Basale temp 36.3 22februari 36.2 23 februari 36.3 24 februari 36.5 1DPO 36.8 2DPO 36 6 3DPO ? 4DPO ? 5DPO 36.7 6DPO ? 7DPO 36.8 8DPO 37.0 9DPO 37.0 10DPO 36.9 11DPO 36.7 12DPO 36.8 wel 2 uur eerder gemeten. Om 6 uur inplaats van 8 uur. 13 DPO 36.8 helaas weer niet normaal kunnen meten. Heel vaak wakker geworden. Nu om 5.30 gemeten inplaats van 8 uur en niet meer kunnen slapen nu. Temp is dus wel nog hoog...
Hoi Dames, ik vulde vandaag mijn positieve ovu testen in op mijn tempkaartje omdat ik dat helemaal nog niet had gedaan en ineens besluit FF mijn eisprong 2 dagen naar voren te zetten. Ik zie de logica er eigenlijk helemaal niet van in, ik had maandag en dinsdag positieve ovutesten, vermoedelijk is hij woensdag op donderdag ergens gesprongen (had dinsdag veel ei pijn) en vrijdag ging mijn temp omhoog. Heeft iemand een idee waarom FF dat doet? En vinden jullie het logisch dat ze dit hebben gedaan? Ik wil het eigenlijk weer veranderen, maar dat zal denk alleen lukken als ik die positieve ovu testen er maar weer uit haal ?
Geen idee bij mij zegt ie ook dat ei al is geweest op 10 cd denk zelf van niet nog geen ei pijn gehad of andere symptomen gemiddelde ei rond cd 18 dus verwacht dat hij nog gewoon gaat komen.
Hoi allemaal. Wat denken jullie? Eerste maand temperaturen, PCOS geconstateerd. Cyclussen van 100-110 dagen. Dus dit zou wel ineens heel goed nieuws betekenen
Niet echt bekend met pcos 100 dagen wel lang als je zwanger wilt worden Hopenlijk snel mooie test in handen
Ik hoop het voor je, maar het hoeft niks te betekenen nog. Temp je wel rectaal? Elke ochtend direct na ontwaken, ma evenveel slaapuren?
Ik sluit ook even aan! Mijn temperatuur kaartje. Zit nu op 8 DPO. Tot nu toe loopt de temperatuur lekker. Heel spannend!!
En ik heb ook een positieve ovulatie test in handen Wow na 2 cyclussen van meer dan 100 dagen en zojuist pcos geconstateerd... dit is niet te geloven
O meid, wat fijn! Mogen we je test zien? Mooie knaller? goed benutten en hopelijk net 2 weken een positieve zs test. P.s. echt goed blijven tempen nu...want dan kan je zien wanneer t eitje springt en ben je zeker van je dpo's
Ik snap er niks van echt niet, ik geloof het ergens niet eerlijk gezegd: omdat PCOS en ovu testen niet altijd betrouwbaar zijn. Vandaar doe ik het ook alleen aan de hand van deze daling